„Apple“ - ketvirtus metus iš eilės vertingiausias prekės ženklas
Daniel „iMHO“

„Augimas - žmogiškas ir natūralus dalykas, kuris yra gyvybiškai svarbus tiek žmonėms, tiek įmonei, bet tuo pačiu būtina suprasti savo prekės ženklo prigimtį ir jo įtaką verslo sėkmei” - tokiais žodžiais pradėjo šiųmetę ataskaitą prekių ženklus vertinanti analitinė kompanija „Interbrand”…

daugiau…
Kokios žemėlapių aplikacijos populiariausios iPhone vartotojų tarpe
Ramūnas Blavaščiūnas

„Apple Maps“ žemėlapių pasirodymą vargu ar galima pavadinti triuškinančia pergale, tačiau „Apple“ nutarė atsisakyti „Google Maps“ ir į elektroninių žemėlapių verslą įžengti pati, bent jau savo ekosistemos ribose. „Associated Press“ praneša, kad dabar „Apple Maps“ žemėlapiai „iOS“ įrenginiuose naudojami 3 kartus…

daugiau…
Kam Apple leido pinigus 2015 metais
Ramūnas Blavaščiūnas
Temos: 

„Apple“ ne veltui vadinama pačia sėkmingiausia kompanija pasaulyje. Ji pirmauja ir pagal gaunamą pelną, ir pagal diegiamas novatoriškas technologijas. Tačiau kompanija ne tik gauna pinigus ir kyla tik sėdėdama ant besipučiančio jų maišo, bet ir investuoja…

daugiau…
Labiausiai savo virtualiu asmeniniu asistentu patenkinti Apple įrenginių vartotojai
Ramūnas Blavaščiūnas

Tyrimas, kurio metu buvo norima patikrinti kurio iš virtualių asmeninių asistentų: Siri, Google Now ar Cortana darbu vartotojai patenkinti labiausiai parodė, kad labiausiai savo asmeninio asistento darbu patenkinti Apple įrenginių vartotojai…

daugiau…