150 naujausių komentarų iš 10719


23:57:39
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Gintaras
komentaras prie straipsnio: „Kaip atjungti iOS atnaujinimus

Iš klausimo formuluotės (paskutinis sakinys) niekaip nesuprantu ar problema su tvOS ar su iOS. Ir koks pas Jus profilis įdiegtas programuotojo ar viešo beta testuotojo? Jei vis tik tvOS, ar būdas Settings > General > Profile (apačioje) > tvOS 1X Beta Software Profile > Remove Profile > Remove > Restart neveikia?

22:27:46
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Gintaras
komentavo Gintaras atsakydamas į komentarą, kurį parašė Ramūnas
komentaras prie straipsnio: „Kaip atjungti iOS atnaujinimus

Ramūnai, savo straipsnyje Kaip atjungti iOS atnaujinimus nurodėte kaip tai padaryti - įdiegti tvos beta profilį paspaudus ant nuorodos ir po to atlikus aprašytus veiksmus. Taigi, iPad prarado šį profilį ir pats grįžo į normalų iOS; vėl stjungti atnaujinimus tuo pačiu būdu sistema nebeleidža, nes tvos jau nebegaliojantis. Klausimas ir buvo, ar yra naujas būdas atjungti iOS atnaujinimus, pvz. naujas tvos?

22:40:35
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Gintaras
komentaras prie straipsnio: „Kaip atjungti iOS atnaujinimus

Jei neveikia tvOS beta profilis ir tai jūsų kaip programuotojo profilis, gal tiesiog pamiršote sumokėti Apple už programuotojo programą. Jei tai viešo beta testuotojo profilis ir norite jį atjungti — informaciją kaip tai padaryti rasite viešos beta puslapyje.

22:10:57
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Gintaras
komentavo Gintaras atsakydamas į komentarą, kurį parašė Negudrus
komentaras prie straipsnio: „Kaip atjungti iOS atnaujinimus

Nebeveikia tvOS buvęs prrofilis. Ar yra būdas spręsti problemą, t.y. atsisakyti atnaujinimų?

14:02:04
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Zenia
komentaras prie straipsnio: „Kodėl Apple technika JAV kainuoja pigiau

Apple interneto parduotuvės skirtos tik toms šalims, kurioms jos yra priskirtos. Jei ir pavyks užsisakyti, JAV ar kitos šalies internetinėje Apple parduotuvėje, pristatymo adresas turės būti tos šalies (Jūsų atveju JAV). Pabandykite pasinaudoti shipzee paslauga.

13:09:43
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Zenia
komentavo Zenia
komentaras prie straipsnio: „Kodėl Apple technika JAV kainuoja pigiau

Kaip susipirkti is JAV iphone xs? Nuejau i apple.com ir suvedu bet neduoda salies pakeisti i lithuania, rodo tik united states. Perckur galima uzsakyt?

12:51:36
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas DNABUG
komentavo DNABUG atsakydamas į komentarą, kurį parašė zvierius

Pati tu langiste

08:14:49
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Mantas 7+
komentavo Mantas 7+ atsakydamas į komentarą, kurį parašė zvierius

2009 ar 2019 koks skirtumas, nedaug tesiskiria. 😃

21:23:58
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas zvierius
komentavo zvierius atsakydamas į komentarą, kurį parašė DNABUG

Tai gal 18 metų, langiste? :D :D :D

16:09:49
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas DNABUG
komentavo DNABUG atsakydamas į komentarą, kurį parašė Dalius

8 metus nieko neveikti.... Noriu ir aš taip

17:18:48
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Dalius
komentavo Dalius

Langais nebesinaudoju nuo 2001, bet net išgirdus trijų raidžių trumpinį exe lengvai supykina iki šiol:)

17:45:51
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Ramunas

Jei tai ne „Guest“ naudotojas - prisijunkite prie kompiuterio administratoriaus privilegijas turinčios paskyros → atidarykite System Preferences aplikaciją → paspauskite ant Users & Groups → pažymėkite (kairėje pusėje) paskyrą kurią norite ištrinti ir spauskite kompiuterio naudotojų sąrašo apačioje esančią (minuso) piktogramą → atsidariusiame lange pasirinkite ar norite išsaugoti naudotojo failus, palikti naudotojo aplankus ar juos ištrinti ir spauskite Delete User.

15:47:39
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramunas
komentavo Ramunas

Butų neblogai sužinoti- kaip iš viso pašalinti nenaudojama paskyra.

23:33:57
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Andrius (@SAMas23)

Kaip sužinau? Na tikriausiai nusiperku pradžioje tą, kurią reklamuoja, jei nepatinka — perku kitą, paklausiu kur ir ką perka kiti ar be patarimo bandau pirkti kitą, kitur kol randu tai kas (pa)tinka. Taip, brangiai nebūtinai geriau, bet kalba apie geriau, o ne apie brangiai ir rodos nesakiau, kad taip visiems. Mano galva yra žmonių, kurie tikrai perka, nes pigiau. Tačiau, manau jog dauguma tokių žmonių net nesvarsto galimybės pirkti 300+€ kainuojantį telefoną. Kas link netinka — rašiau, kad „man“, o ne „visiems“. Yra kas gyvena kitoje eksosistemoje ir jiems gal „Apple“ laikrodis ar koks kitas prietaisas būtų taip pat ne į temą, kaip man koks nors „Android“ įrenginys.

22:31:01
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Andrius (@SAMas23)
komentavo Andrius (@SAMas23) atsakydamas į komentarą, kurį parašė Ramūnas

Pamirsai pamineti kad marketingas ir reklamos brukimas i musu smegenekes padaro didele itaka. Jei ta mesa reklamuotu tu ja tikriausiai ir pirktum. O kaip tu suzinai kuri mesa gera o kuri bloga, pagal kaina? Tai kas brangiau kainuoja tai dar nereikia kad bus geresnis. Ne visiems reikalinga eko sistema kuri 2000€ kainuoja Iphone + Apple Watch. Tai ne tik rodo laikrodi isjungtame ekrane, bet ir papildoma informacija. Jei tau Ramunai nereikia tai nereiskia kad ir kitiems to nereikia. Manau kad apple po kazkurio laiko tikrai tai padarys :) Zinoma tai nera butina funkcija, bet ji man kai kuriais atvejais padeda. As uzprogramuoju kuriuo laiku man tai rodytu, na kad ir ryte pries atsikeliant as pramerkiu viena aki ir matau kiek laiko ir t.t.

10:08:23
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Iphone X
komentavo Iphone X atsakydamas į komentarą, kurį parašė Ramūnas

Puikiai pasakyta👍

18:12:56
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Dalius
komentavo Dalius

Nu va - taip ir atsitiko šiandien mano 2017 MBP 13 coliu:) Gerai, kad dar nenešiau pagal programa SSD keisti, tai dabar vienu kartu viska tvarkys. Viskas aišku - Apple gaminių nebegalima naudoti ilgiau nei du metus, t.y. nusiperki ir likus porai savaičiu iki garantinio pabaigos atsikratai jų antrinėje rinkoje ir perki naują. Kaip gaila... :(

10:45:32
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Elvinas
komentavo Elvinas

kalbant apie patobulintą failų sistemą files.app hmm kažin apple pritaikys files app patobulinimą tik iPad'am ? ar ir iPhonam ? būtų liūdna ,kad išleistų patobulintą file managerį tik iPad kaip jūs manot?

09:20:10
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Darius Kazakevičius (@deriukou)
komentavo Darius Kazakevičius (@deriukou) atsakydamas į komentarą, kurį parašė DNABUG

Dalis tiesos yra, kiti perka dėl to kad parodyt pseudo soc statusą. Sutinku.

02:14:05
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Andrius (@SAMas23)

Ne visada kaina yra pirkti ar nepirkti lemiantis kriterijus. Atėję į parduotuvę gi neperkame bet kokios mėsos, žalumynų, kojinių ar pagaliau automobilio vien todėl, kad jie pigesni. Pasirenkame tuos, kurie mums atrodo geresni, tinkamesni, skanesni, sveikesni, patogesni, šiltesni ar tiesiog labiau patinka. Tai, kad mėsa yra mėsa, o kojinės tiesiog kojinės, o automobilis — susisiekimo priemonė ir iš taško A į tašką B atvažiuosi ir su 5000€ kainuojančiu automobiliu (tikriausiai) pasirenkant konkretų daiktą neretai nėra labiausiai apsisprendimą lemiantis rodiklis. Telefonas labai asmeninis daiktas. Jį (beveik) visada turime su savimi, dedame prie veido. Tas pats ir su ekosistema. Pavyzdžiui savo kasdieninėje veikloje niekaip nematau „Android“ telefono. Tegul jis daro ir daugiau nei „iPhone“ ir kainuoja 3€ — jei jis neveikia puikiai kartu su mano „Mac“ kompiuteriais, „Apple Watch“ ir kitais „iOS“ įrenginiais ir ekosistema, kurioje visi tie įrenginiai yra — jis man paprasčiausiai nėra tinkamas. Kas link informacijos rodymo išjungtame ekrane ir panašių dalykų — ne viskas yra „nemoka“. Kai kurie dalykai yra patentuoti, kitų kompanijos tiesiog nemato reikalo diegti. Asmeniškai man kokio nors laiko rodymas išjungtame telefono ekrane yra niekinės vertės ir jei net toks būtų — manau laikyčiau šią funkciją išjungtą (jei tokia galimybė būtų).

23:51:44
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Andrius (@SAMas23)
komentavo Andrius (@SAMas23) atsakydamas į komentarą, kurį parašė Darius Kazakevičius (@deriukou)

Nesuprantu koks skirtumas kas nuo ko ir ka kopijuoja. Tavo mineta Kuprelė, tai jau atgyvena, metu net nereikejo kaip visi suprato kad tai ne tik negrazu, bet ir nepraktiska. Jau visi gamintojai atsisako tos Kuprelės. Kas liecia kainas tu pasiziurek Xiaomi Mi8 kuris panasiu harakteristiku kaip iphone o kainuoja siuo metu apie 350€ 3-4 kartus pigiau nei iphone. Iki dabar dar nesuprantu kodel iphone su Amoled ekranais iki siol dar nemoka rodyti kazkokia informacija isjuntame ekranelyje.

18:30:11
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas DNABUG

5 procentai leidžiančių nusipirkti sau telefoną kainuojantį virš 1300e gal ir turi namus. Vaikus, žmonas ir t.t... Visi kiti procentai tai daro su riešutų galvoje.

17:28:18
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Darius Kazakevičius (@deriukou)
komentavo Darius Kazakevičius (@deriukou)

Tai nesiginčinu, savo nuomonę turit vyrai. :D Bet aš kaip sakau iš savo perspektyvos taip žiūriu ir tas skaičiavimas toks niekinis išeina, nes tada apskritai reikia miške gyvent, nes viskas brangu. Rūkyt kaip mano pvz irgi atrodo brangu. nes apie 1,2k eur išeina. Ne Lietuvoj gyvenu. Tai va ir iPhonas. Bet viską, kavą ką beskaičiuosi metų gale ar dviejų išeina kosmosas. Tai jei taip matematiškai skaičiuojant iPhone kainuoja parai 1,7eur. Daug? :)) Imant 2 metų kontraktą. Kava statoile brangiau iseina. Aišku požiūrio reikalas. Bet kaip ir minėjau, esu daug daug kartų nudegęs ir skūpas moka du kart. Kol kas kaip gan didelę Apple šeimyną turiu, nesiskudžiu. Viskas puikiai veikia, kokybiška ir tarnauja sklandžiai. Kaip sakė Ramūnas, neatitaiko poreikių. Kam imt telefoną, kai žinai kad nesugebėsi už tai mėnesio gale susimokėti ir dar iš paskos smaugia automobilio lizingas ir dar namo paskola. :) Nuo durnumo vaistų nėra. Reikia protingai daryti, o ne impulsyviai. Šiek tiek tas perspaustas atlyginimo skaičiavimas, nes ne nuo pinigų kiekio viskas priklauso, o ar galvoj ne riešutą turi. Plius imant samsungo pvz, jis kainuoja praktiskai tiek pat, bet jo vertė po 2 metų krenta ženkliai. Mantai, jei uždirbtum tuos 10k niekas nepasikeis. Pirksi tiesiog brangesnius daiktus, žmonėm tas įprasta. Tie kas uždirba tokius pinigus irgi verkšlena, kad pinigų neturi, nes pas juos poreikiai žymiai didesni, nei pas eilinius žmones. Ir vėl toks užburtas ratas išeina. Aš kaip tik prieš tai 7 pliusą turėjau, bet ekraną sukūliau, paskui į SE perėjau. Bet anas šiek tiek per mažas ir baterija labai prastai laiko. Tai išėjus XS, nutariau atsinaujinti.

14:21:21
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Mantas 7+

Na kaina turi didelę reikšmę man, nors ir nesiskundžiu pajamomis, bet negaliu ir girtis. Pirkau 7+ kai išėjo X'as. Tada berods jau kainavo 679€ ar kažkas panašaus plius ~150€ nuolaidą gavau naujam telefonui iDeal'e. Tai gavosi beveik 500€ naujas. Va tada tikrai nesiskundžiu nei kaina, nei dar kažkuom. O telefonas tarnaus 3-4 m. (jei netyčia nesukulsiu, bet ir skilęs ekranas manęs negąsdina jei jis toliau funkcionuoja). Nejaučiu poreikio naujintis kasmet ar kas du jei telefonas atlieka tas funkcijas kurias turi atlikti. :) Uždirbčiau 10k €/mėn. gal tada ir kitaip galvočiau.

12:49:29
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė DNABUG

Manau, didžiausi nuostoliai gaunasi tada, kai perkami daiktai kainuojantys daugiau nei leidžia galimybės ir tada kai perkamas visiškas šlamštas. Reikia rasti galimybių, poreikio ir kokybės balansą.

12:18:42
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas DNABUG

Perki XS uz 1300, po dvieju metu parduodi uz 600e, pofik biski dasimeti. Kas cia dirbanciam. Dar masina ant paskolos pasiemi, buta, garaza. Kas cia yra 1000e moki paskola, dar 3000e lieka is algos. Kas cia mums milijonieriu vaikams. Nemokesiu as, sumokes babule is pensijos. As ir taip galvoju :) Po dvieju metu, iphone nuverti dvigubai. Tad mano skaiciavimais, mazesni nuostoliai gaunasi perkant pigesniu gamintoju irenginius. Nu bet cia aisku.... kiek ta babule pensijos gauna viskas priklauso dar :D

04:48:32
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Darius Kazakevičius (@deriukou)
komentavo Darius Kazakevičius (@deriukou)

Bet nesakykit, pofik ta kaina, kai dirbantis žmogus esi. Ypač, kai savo perspektyvoj telefoną keičiu kas 2 metai. Tai per savo asmeninę patirtį sumoki daug, bet jei iPhoną taip padoriai saugai, ekrano nesulupi. Galutiniam rezultate gali parduot už daug. Kažkiek dasimeti ir vuolia, turi naują modelį. Įpatingai aš kažkaip pripratęs imti su operatoriaus prisirišimu, tai 2 metus kas 30 eur mokėti - niekas. Ir galit nesakyt, bet Applo kokybė yra visai kita palyginus su jo Kinišku analogu HUAWEI ar Meizu anie bandomi kopijuot, bet nedadaryti kaip visad, plius po metų nuvertėja tiek, kad kainuoja kaip sulčių pakelis ir dar bet kam neparduosi. Dar šiek tiek į šoną nuo temos, pastebėkit, kad pasirodžius Apple kokiai tendencijai, kaip ekrano Kuprelė, AirPod visi šaukia, kas čia per šūdas, paskui žiūri vos ne kiekvienas gamintojas kopijuoja ir bando pasiūlyt identiškai tą patį. :D

07:48:39
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Mantas 7+
komentavo Mantas 7+ atsakydamas į komentarą, kurį parašė Bronytė

Prajuokinot... Todėl Apple ir išleido XR, kad būtų kur didint kainas.

00:02:56
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Bronytė
komentavo Bronytė

Jau dabar galime neabejoti, kad apple specialistai pranoks patys save, o svarbiausiu naujų modelių atirbutų taps net niolika kartų didesnė kaina. Dar vienas ypatingas atributas – nors baterija taps vos 19 mAh talpesnė, jis veiks net 18 min. ilgiau!

08:25:55
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas DNABUG
komentavo DNABUG

Lietuvoje gali ir nukristi ir bagazineje pabuvoti, niekas nei ieskos, nei ras :)

21:38:20
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Mantas 7+

Žiūrint kaip dažnai tai kartosis. Esant kur nors netoli iDeal serviso, prie progos, galima užeiti pas meistrus ir paklausti. Aš specialiai nebėgčiau.

13:26:02
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Mantas 7+
komentavo Mantas 7+

2 kartus teko patirt "No service" - nežinai ar šia po šio update pasireiškė ar ir anksčiau buvo, nes nepamenu kada pirmas kartas buvo. Reiktų nešt į ideal ar dar palaukt ir stėbėt? Garantija dar likusi ~8 mėn.

23:58:24
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Arturas S.
komentavo Arturas S.

''Kalbama, kad rinkoje artimiausiu metu turėtų pasirodyti seniai „Apple“ žadėtas „AirPower“ belaidžio įkrovimo įrenginys. Taip pat kalbama, kad šio įkroviklio kaina nedaug skirsis nuo „iPhone XR“ kainos.'' Ta prasme, aš tikrai suprantu Apple kainų politiką ir tai, kad vartotojo teisė rinktis ar įsigyti prekę ar ne, bet tuo tai tikrai negaliu patikėti ir manau, kad tai nebus tiesa.

17:37:01
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Edvinas
komentavo Edvinas
komentaras prie straipsnio: „Apple pripažino — iPhone pardavimai prasti

Mano kitas ragelis ir kompas taip pat bus ne Apple. Kazkaip jie smarkiai viskas pas Apple suprastejo per pastaruosius keleta metu, tiek iOS, tiek macOS, pastaroji tai ypac nusivaziavo.

14:55:30
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė ok
komentaras prie straipsnio: „Apple pripažino — iPhone pardavimai prasti

Sandėlių likučius nutarė išsišluoti. Ką sėkmingai ir padarė. Dabar SE jau nebėra.

08:08:03
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas ok
komentavo ok
komentaras prie straipsnio: „Apple pripažino — iPhone pardavimai prasti

Apple is once again selling its iPhone SE

18:34:44
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Dalius
komentavo Dalius

Geriausias iš geriausių ir patikrintas receptas - instaliuoti Mojave metų gale pasirodžius naujai sistemai. Patikrinta 100%.

08:24:08
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas DNABUG
komentavo DNABUG atsakydamas į komentarą, kurį parašė Arturas S.

Windscribe irasius, mac pradejo durniuoti. Pradejo prasyti keychain priejimo patvirtinimu, icloudd patvirtinimo kodo ir t.t... Zodziu, labiau virus nei vpn

14:19:28
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Miroslavas
komentavo Miroslavas

„Smart Battery Case“ yra 2 baterijos, bent jau taip sakė YouTube vienas blogeris

19:44:37
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Arturas S.
komentavo Arturas S. atsakydamas į komentarą, kurį parašė DNABUG

Windscribe. Jei pasubscribini e-mail duoda 10gb. Galima rinktis nemažai skirtingų šalių serverių. Greitas.

16:15:08
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas DNABUG
komentavo DNABUG

Gal kas zino koki free vpn for mac ? :)

10:52:48
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Teisus
komentavo Teisus
komentaras prie straipsnio: „Kaip Mac kompiuteryje atstatyti SMC parametrus

Pabandžiau patarimą su iMac. Smarkiai padidėjo kompiuterio našumas, dingo striginėjimai. O aš tiek metų įtarinėjau visokius nepagaunamus virusus :) Tikiuosi, kad efektas nebus trumpalaikis. Ačiū

16:37:00
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Valdas
komentavo Valdas

Va čia tai naujiena, gerai, kad nors nėra bėdų su nenešiojamu 21,5" ekranu 2012 metų gamybos apar be šanso pereit į MacOS 10.14.xx vesiją programinę, teks sėdėt su os 10.13.6 High Sierra.

15:23:00
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Stasys
komentavo Stasys atsakydamas į komentarą, kurį parašė Dalius

Taip pat galiu tik padėkoti Apple už "nepriekaištingą" kokybę. Problema pasireiškė 2 savaitės po garantinio pabaigos. Remontas 560 eurų. Tai sėdžiu dabar su pusiau veikančiu kompu. Laukiu, kad paskelbs keitimą nemokamai...

15:17:23
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Dalius
komentavo Dalius

Liūdnas saulėlydis

10:57:03
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas valkins
komentavo valkins

Aktualus straipsnis. Maniškis 2018 15” ties daugiau nei 90 laipsnių lyg ir viduje girgžda ties vartymosi jungtimi-atrodo lyg ir kliūna kažkas kažkur arba trinasi. Lauksim dar info-gal Apple imsis veiksmų :)

09:26:10
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Dalius
komentavo Dalius

Kiekvieną dieną po gerą naujieną. Ačiū Apple. Kaip tik turiu toki Macbooką. Jau gavau laišką iš Apple, kad jo SSD reikia pagal programą pakeisti, dabar pasirodo reikia laukti ir kol ekranas užges.

19:06:58
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Dalius
komentavo Dalius
komentaras prie straipsnio: „Gandai: naujas iPhone turės greičiausią Wi-Fi

OMG.., :)))))) kadangi bus superduper nauja technologija, tai greičiausia ir vėl bus useriai kalti, kai neveiks viskas pirmoje kartoje, dabar gal jau Cokas aiškins kaip reikia teisingai laikyt telefa:)))))

08:19:01
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Vidas
komentavo Vidas

Gerai, kad "benzino" kaukės nenaudojo, vo būtų namus supleškinusi. Kaži ar padavė į teismą kaukių gamintoją, kad praleido deguonį, arba pati kalta, kad blogai užsidėjo kaukę...

16:31:54
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Dalius
komentavo Dalius
komentaras prie straipsnio: „iPhone XR populiarumas didesnis nei iPhone XS

Na, tiems kam dzin ekrano pixeliai, kamera ir tai kad nebera 3D Touch - labai variantas. Man asmeniškai tai netiktu tik dėl Retinos - atsibodo jau tie 326 ppi ekranai, kuriuose aš asmeniškai vis dar plika akimi matau pixelius (kad ir kaip Apple aiškintu kad ~300 ppi tai riba kai jau nebesimato pixelių). Va 458 ppi, (X, Xs Xs) max ir net jau 401 ppi (6+, 6s+, 7+, 8+) - kitas reikalas. Bet bendrai paėmus - iPhonas stagnuoja, jei ir taip toliau jie varys nepasiulydami tikrai kazko radikaliai naujo (o kasmet vos vos pakeisdami kazką, kas visiskai nėra svarbu, net ir mygtuko panaikinimas ar faceid pristatymas) tai greitai bus man dzin koks modelis, ar brangesnis ar pigesnis, skirtumai nėra labai jau gyvybiškai svarbūs, galima ir pigiausia naudot, ka ir rodo Xr atvejis. Smartphonai kaip produktas ar reiskinys išsisėmė apskritai - nebeidomu, tiesiog kasdienis daiktas, ir tai normalu kai 12 metų ju evoliucija seikėjama taip po truputi. Aš tai jau noriu ale watch dydzio devaiso kuris jei ne mintis skaitytu tai bent jau lietuviskai mane suprastu:) ir kurio kraut nebereikėtu kasdien, gal koki karta i menesi:)

18:30:13
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Dalius

AAPL vertė labiau reaguoja į prognozių ir pardavimų santykį, o ne į tai kiek kas ten kur linksta. Spėju net jei iPad'ai susisuktų į tūtelę, bet juos gerai pirktų ir pardavimai augtų — tai neigiamos įtakos kompanijos akcijoms neturėtų, nebent ši sakytų, kad čia viskas taip ir turi būti ir jei iPad'as nesusisuko į vamzdį dvigubu sluoksniu - atvejis ne garantinis.

18:04:38
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Dalius
komentavo Dalius atsakydamas į komentarą, kurį parašė Iphone X

Ne tik pardavimai bet ir dar akcijų indeksas. Bet tai patys kalti jei nepasimoko iš savo klaidų.

16:22:59
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Iphone X
komentavo Iphone X

Keista,kad antra karta užlipa ant to paties grėblio... šeštas iphonas irgi linko,pakeitė šešto S modelio gamyboje aliuminį i 7-tos klases ir baigėsi problemos... Jeigu ir toliau taip pjaus,tai nera ko stebetis jiem,kad pardavimai krenta... Turbūt kažkur pataupė,o dabar pasakas seka...🙂

14:25:50
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Dalius
komentavo Dalius

Apgailėtina. Kodėl man tai turi būti įdomu? Sumoku nemažą pinigą, gaunu sulinkusi brokuotą gaminį ir dar turiu domėtis kodėl taip atsitiko???? WTF? Neturiu aš ką veikti, ar kaip? Nereikia taip vaikytis vien tik pelno, pigiausiomis medžiagomis gaminti korpusų ir viskas bus ok. Ir nereikės marketingo skyriui tuomet veblenti visam pasauliui idiotiškų pasiaiškinimų "kodėl gi vis dėl to sulinko" , viršunė....

01:32:48
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Tce
komentaras prie straipsnio: „Kaip iš vieno Mac kompiuterio valdyti kitą Mac'ą

Parašiau, nes būna kartais, kad nesuveikia jungiantis ne vietiniame tinkle. Nežinau kaip tai susiję, bet tada kai nesusijungia — screen sharing įjungimas (pramuša). Jungiantis vietiniame tinkle, taip pat reikalingas sutikimas jei jungiesi prie kitame kompe esančios (ne savo) paskyros prie kurios jau prisijungta, jei nežinai slaptažodžio. Na, o jei žinai slaptažodį — tai tada tą paskyrą jau galima traktuoti kaip „savo“ :) LAN'e viskas veikia kiek kitaip. Pabandyk per WAN'ą/Internetą prisijungti. Pastaraisiais metais Apple šią sritį šiek tiek jaukė, kol galiausiai Mojave panaikino Back to my Mac funkciją ir pati rekomenduoja naudoti kito tipo prisijungimus, kuriems dažniausiai reikia konfigūruoti maršrutizatorių, kas paprastam naudotojui vargstančiam su failų kompiuteryje kopijavimu (čia kaip pvz.) yra „kosTmosas“, o jei tokios pagalbos reikia kartą per du metus, tai ir neverta :)

23:29:52
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Andrius (@SAMas23)
komentavo Andrius (@SAMas23) atsakydamas į komentarą, kurį parašė Vidas
komentaras prie straipsnio: „Apple pripažino — iPhone pardavimai prasti

O ka tau duoda sintetiniai testai, as isvi nekreipiu demesio greitesnis ar letesnis procesorius. 3D zaidimu nezaidziu. Namuose turiu ivairiu telefonu nuo greiciausio procesoriau iki letesnio ir tarp ju skirtumo paprastam naudojimui nepastebejau. Tas pats liecia ir kameras, tie visi sintetiniai testai niekam tike, juos daro tie kas apie fotografija nieko neismanano. (Beje Xiaomi buvo ne perseniausiai vienas is geriausiu fotokameru sisntetinuose testuose, dabar liktai Huawei ar kitas modelis isiverze)

22:05:50
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Tce
komentavo Tce
komentaras prie straipsnio: „Kaip iš vieno Mac kompiuterio valdyti kitą Mac'ą

Kažkaip abejoju kad reikalingas pirmas punktas "kompiuteryje prie kurio jungsitės turi būti įjungta nuotolinio prisijungimo galimybė: System Preferences → Sharing skiltyje;" Pabandžiau LAN'e prisijungti prie kito mac'o tiesiog "Screen Sharing" lange suvesdamas jo AppleID ir to pakako "nuotolinei pagalbai". įtariu, kad "Screen Sharing" reikia įjungti jei nori prisijungti be sutikimo, pvz. prie savo kompo.

19:49:18
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Vidas
komentavo Vidas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Andrius (@SAMas23)
komentaras prie straipsnio: „Apple pripažino — iPhone pardavimai prasti

Aš domiuosi visais gamintojais, ir visuose testuose, pagal gerumą iki aukščiausio įvertinimo yra 3-4. Xiami nėra tarpe jų, Nekalbu apie pardavimo kiekius, kalbu apie kokybę. Pats dirbu su technikos pardavimais, ir žinau, kad šiaip sau kainos nėra "iš lempos" paskaičiuotos. Nors aišku, visi mes norime flagmano kokybės už mažą kainą. Nesvarbu ar tai kompas ar telefonas ar automobilis.

20:12:12
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas zvierius
komentavo zvierius atsakydamas į komentarą, kurį parašė Dalius
komentaras prie straipsnio: „Apple pripažino — iPhone pardavimai prasti

Daliau, Dėl SE dydžio telefono labai sutinku. Bet leisk pasiteirauti - ko tokio labai kažko naujo nori? Kad virdulį užkaistų? Ar kiaušinį išvirtų? Face ID nereikalingas? Nu nenaudok. Nori, kad būtų viena OS visiems įrenginiams? Suvoki savo noro sudėtingumą? Nori jungti iphone prie moniko ir naudotis kaip macbooku? OK, to nėra. Bet to nesiūlo ir nė vienas kitas gamintojas. Tai kokio b keiki tik Apple? Blogai, kad kiekvienam įrenginyje sava OS? Dar kartą - o kas siūlo tokius navarotus? Lygiai taip sėkmingai gali keikt ir Xiaomi ar dar kokį Doogee. Užkniso tiek daiktų turėt? Tai atsisakyk jų. Nusipirk telefoną be OS, TV be OS, analoginį laikrodį ir kompą su kita OS. Kardinaliai naujo Apple nesukurs nieko. Nes tai reikalauja milžiniškų investicijų ir nėra garantuotas populiarumas. O investuotojams tai nepatinka, todėl jie tokio žingsnio nepalaimins. Žiauru, bet taip yra. 5G? Tu rimtai manai, kad dėl aukščiau išdėstytų priežasčių Apple šoks stačia galva investuot? Nope. Kartais manau, kad dauguma, kaip rusai sako, s žyrų biesitsa :D :D :D

12:09:14
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Andrius (@SAMas23)
komentavo Andrius (@SAMas23) atsakydamas į komentarą, kurį parašė Vidas
komentaras prie straipsnio: „Apple pripažino — iPhone pardavimai prasti

Zmogau tu is medzio nukritai. Dabar Xiaomi Mi8 (vienas is geriausiu Android telefonu) galima nupirkti uz 350€ kuris turi tokias pacias galimybes kaip ir iPhone turi.

10:54:00
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas DNABUG
komentavo DNABUG
komentaras prie straipsnio: „Apple pripažino — iPhone pardavimai prasti

Tai paimkite s9 kaina. 500-550e už telefoną. O kiek iphone xs kainuoja? Na gerai. Bent jau senelis x ? Tai ir gaunasi 2x karto pigiau. Pats naudoju s9 šiai dienai nors namie yra xs. Ir kažkaip manęs tas x visai nežavi Du kartus daugiau nei kainuoja. Šiai dienai net pagalvočiau ar norėčiau vėl pereiti nuo samsung s klasės į iphone. Manau jog ne. Ipad mėtosi ant komodos, po mėnesį guli pakrautas nenaudojamas. Net svarstau parduoti. Kolkas liko tik macbook pro, kurio nesinori pakeisti. Bet iphone.... neliko ten nieko Kas šiai dienai pritrauktų. Nei kaina Nei tas ios.... Nei ten kažkas naujo juo iphone 4 LAIKU. Ką jau kalbėti apie tapati dizainą tiek išorinį , tiek vidini. Kas visus žavi šiai dienai. Tai ios stabilumas. Bet panaudokite android 9. Susigriausite tuos mitus. Šiai dienai lietuvos geležinkelis ir lg konkuruoja tarpusavyje 😁

10:30:13
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Darelas
komentavo Darelas
komentaras prie straipsnio: „Kaip susikurti kitos šalies Apple ID

nesugalvoju, kaip padaryti mokamą JAV id. Bandžiau susikurti naują Paypal, tipo iš JAV, bet nepavyko praeiti sms kodo patvirtinimo. Visi internete rasti nemokami tel numeriai Paypale blokuojami. Any ideas? Kaip su tuo Tele2 abonentiniu baigėsi, kas nors išsiaiškino?

09:29:31
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Vidas
komentavo Vidas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Andrius (@SAMas23)
komentaras prie straipsnio: „Apple pripažino — iPhone pardavimai prasti

na čia jau paduginai su 2-3 kartais pigiau. Jei imant telefoną pagal paskirtį, tai galima ir 10 kart pigiau nupirkti, bet iPhone nėra tik telefonas, nors yra kas tik tam ir naudoja. Ir net Android nėra gerų už 2-3 kartus pigiau. Bet sutinku, kaina per didelė.

22:56:06
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Gervaldas
komentavo Gervaldas
komentaras prie straipsnio: „Apple pripažino — iPhone pardavimai prasti

Kainos tai nesveikos, ko cia reikia noreti del pardavimu, note 9 800eur vs xs max 1279, turejau as daug iphonu, turiu ir macbook pro, ir ipad, taciau jau manau paskutiniai metai su apple.

22:43:25
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Edvinas
komentavo Edvinas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Dalius
komentaras prie straipsnio: „Apple pripažino — iPhone pardavimai prasti

Sutinku, pagaliau tures persvarstyti strategija, iskeliant kainas ir uz tai pasiulant tik update’tus ir kelias naujoves toli nenueisi, kur tuo metu kiti gamintojai jau siulo tapati ir pigiau. Naturalu, kad vartotojai nusisuka, rinkoje yra ne prastesni ir net techniškai geresni telefonai.

22:42:24
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Andrius (@SAMas23)
komentavo Andrius (@SAMas23)
komentaras prie straipsnio: „Apple pripažino — iPhone pardavimai prasti

Jus norite pasakyti kad normalu kiekvienais metais kelti telefonu kainas, virs 1000€ moketi uz rageli????? Dabar pilna geru telefonu uz 2-3 kartus pigiau uz tokias pacias galimybes kaip Iphone. Turbut didziausia apples nesamone tie ragai ekrano, gal dar metus ir buvo galima sakyti kad tai mada, bet dabar net visi android telefonai atsisako tu ragu ekrane. Pas mane taip pat yra adroidinis telefonas su ragais, tai savaite buvo idomu naudoti, po dvieju savaiciu jau pradejo erzinti, po triju savaiciu isjungiau tai yra padariau juoda (adroide tai leidzia, ne taip kaip iphone), tai ir akys atsigavo 😀

22:33:14
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Andrius (@SAMas23)
komentavo Andrius (@SAMas23) atsakydamas į komentarą, kurį parašė Mantas 7+
komentaras prie straipsnio: „Apple pripažino — iPhone pardavimai prasti

Na ka susirinks dabar visi vadovai aptarimui ir nuspres vel suletinti senus telefonus, na tada visi vel puls pirkti naujus "greitesnius"

22:31:08
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Andrius (@SAMas23)
komentavo Andrius (@SAMas23) atsakydamas į komentarą, kurį parašė ok
komentaras prie straipsnio: „Apple pripažino — iPhone pardavimai prasti

O tu paligink su kokiu Xioami Mi8 ir pamatysi kad tokiu paciu galimybiu 3 kartus pigiau nei Iphone 🤩

21:26:03
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Vidas
komentavo Vidas
komentaras prie straipsnio: „Apple pripažino — iPhone pardavimai prasti

Tai 5G namų vartotojams bus paleistas 2020 metais. Tai jei ir iPhone rudenį to modulio neįdiegs, tai nieko neprarasit. O kad neįdiegs, tai įsitikinęs, nes kiek girdėjau, jie kuria savo modemą, nebenaudos nei Intel, nei Qualcom. Ir šį rudenį turėti vėl sudėti Qualcom, jei norės įdėti su 5G, nes Intel dar nepadarė masinės gamybos su 5G.

21:18:52
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Iphone X
komentavo Iphone X atsakydamas į komentarą, kurį parašė Dalius
komentaras prie straipsnio: „Apple pripažino — iPhone pardavimai prasti

Leisk paklausti,ka tu veiksi su tuo 5G,laikrasčius greičiau skaitysi ar ka? Ar tu kokius filmus is torentu siuntiesi per telefona,kad tau reikia to 5g? Nu nebent telefona naudoji kaip modema prisijunges prie kompo,tada gal... o taip tai 4g ar 5g,telefono naršyklėje tikrai nejausi skirtumo...🙂

18:34:25
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Aivaras
komentaras prie straipsnio: „Kodėl Apple technika JAV kainuoja pigiau

Perkant kuriuos iOS įrenginius iš JAV ar kitų ne ES šalių reikia žiūrėti, kad būtų palaikomi reikalingi GSM/LTE dažniai. Perkant iš kelių Islamiškų valstybių gali neveikti FaceTime (nepadės niekas, nei programinės įrangos perrašymas, nei kokie nors kitokie bandymai pakeisti regioną). Taip pat kai kuriose šalyse iOS įrenginiai vis dar gali būti susieti su operatoriumi, tą taip pat reikėtų žiūrėti. Jei iPad tik Wi-Fi — problemų būti neturėtų, kaip ir garantijos antrais metais.

18:06:39
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Tce
komentavo Tce atsakydamas į komentarą, kurį parašė Aivaras
komentaras prie straipsnio: „Kodėl Apple technika JAV kainuoja pigiau

Su MacBookPro ir iPadu (be SIM'o) - jokių problemų

17:43:29
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Dalius
komentavo Dalius
komentaras prie straipsnio: „Apple pripažino — iPhone pardavimai prasti

Sutinku, kad reikia butinai ir SE dydzio modelio uz atitinkama kainą. Apskritai tai nėr ko stebėtis kad krenta pardavimai - kad nieko labai kažko naujo nebepasiūlo. Na, panaikino mygtuką, pagal veidą atpažysta - tipo jau tokia nereali inovacija? iki lemputės man. Va jei pagaliau padarytu vieną OS visiems irenginiams, ir telefą prijungus prie kokio moniko jis pilnai atstotų macboką - tada jau kas kitą. O dabar ... ir iš viso tai tas defragmentavimasis jau vemt vercia - kiekvienam irenginy vis kitas OS... iOS, tvOS, WatchOS, macOS - užkniso apskritai tiek daug daiktu atskiru turėt. Bent man. Ir labai gerai kad ateina pagaliau tas laikas jiems, kai pagaliau reikės jiems rimtai persvarstyt ka daryti toliau, nes nieko gero jiems nesišviečia jei nekurs nauju produktų ir sprendimų, o tik darys beverčius esamų irenginių updeitus. O galima - pvz startuoja 5G - jus manot kad rudeni iseis iphonai kurie palaikys 5G??? labai labai abejoju. Tai tada tegu ir neverkia, kad zmonems atsibosta viena diena toks elgesys, arogancija ir kainos, net ir ilgalaikiai apple fanai ziurėk ima ir deda skersa viena diena.

16:42:55
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Aivaras
komentavo Aivaras
komentaras prie straipsnio: „Kodėl Apple technika JAV kainuoja pigiau

o perkant iš USA Apple watch ar tabletą, nebūna problemų su softu ir kokiais nors regionų reikalais jau? Veikia ir Lietuvoje? (kaip seniau būdavo kad Lenkijoje Windowsai lenkiški tik, ir niekaip kitaip ir t.t.)

15:17:57
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas ok
komentavo ok atsakydamas į komentarą, kurį parašė DNABUG
komentaras prie straipsnio: „Apple pripažino — iPhone pardavimai prasti

SE kainuoja 280€ ne kainoj esmė. Samsung flagmaną sulygink su Apple flagmanu ir gausi min. skirtumą.

11:44:59
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Mantas 7+
komentavo Mantas 7+
komentaras prie straipsnio: „Apple pripažino — iPhone pardavimai prasti

Per pigiai eipl atidavė baterijas. Visi atsinaujino baterijas ir nebereikia naujo telefono. 😄

11:08:01
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas DNABUG
komentavo DNABUG atsakydamas į komentarą, kurį parašė ok
komentaras prie straipsnio: „Apple pripažino — iPhone pardavimai prasti

Aš maniau nepirksi naujo nes už per pus mažesnė kaina išeina toks pats kito gamintojo telefonas

08:30:16
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas ok
komentavo ok
komentaras prie straipsnio: „Apple pripažino — iPhone pardavimai prasti

nepirksiu naujo, kol jie nesupras kad reikia gaminti ir SE dydžio ragelius :)

16:24:39
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Marius
komentavo Marius atsakydamas į komentarą, kurį parašė Mantas
komentaras prie straipsnio: „iOS 12.1.2 turi rimtų bėdų

Man lygiai lygiai ta pati bėda. Rodo, kad veikia, o nieko negauni... :(

19:31:09
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Mantas
komentavo Mantas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Marius
komentaras prie straipsnio: „iOS 12.1.2 turi rimtų bėdų

Pas mane taip pat jau senokai dingsta mobilus internetas. Blogiausia tai, kad rodo jog jis veikia nors ištikro neveikia. Padeda tik perkrovimas.

01:52:01
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Andrius (@SAMas23)
komentavo Andrius (@SAMas23) atsakydamas į komentarą, kurį parašė Iphone X

Tai visai normalu jei is paprastu vartotoju apple sugebba numelzsti savo perdetom kainom, tai ir vartotojai gali sau tai leisti numelzti is apples 🤣

07:47:27
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Mantas 7+
komentavo Mantas 7+ atsakydamas į komentarą, kurį parašė Iphone X

Čia Amerikė - ten absurdų pilna. 😄

19:46:17
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Iphone X
komentavo Iphone X

Apsurdas kažkoks 🤪 tada kietuju disku gamintojus irgi reikėtu paduoti i teisma,nes niekada nebūna HDD ar SSD vietos,tiek kiek deklaruoja...bet kazkaip px visiem... O čia del kelių skaicių po kablelio kabinejasi...grynai nori numelšti,melžiama karve 🙂

14:06:27
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Marius
komentavo Marius
komentaras prie straipsnio: „iOS 12.1.2 turi rimtų bėdų

Pas mane jau seniai ta bėda egzistuoja... mobilūs duomenys nei iš to nei iš šio nustoja veikti. Padeda tik telefono perkrovimas...

10:37:23
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Iphone X
komentavo Iphone X atsakydamas į komentarą, kurį parašė Ramūnas
komentaras prie straipsnio: „iOS 12.1.2 turi rimtų bėdų

Supratau,ačiū už paaiškinimą.

09:27:56
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Mantas 7+
komentavo Mantas 7+
komentaras prie straipsnio: „iOS 12.1.2 turi rimtų bėdų

Nepatekau į tų "laimigųjų" gretas.

08:56:19
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Iphone X
komentaras prie straipsnio: „iOS 12.1.2 turi rimtų bėdų

Vieniems staiga nustoja veikti mobilūs duomenys, kitiems iš vis „iš lempos“ užsidega „no service“, tretiems įdomiai - mob. duomenys neveikia nuekam išskyrus Facebook per Safari. Didele dalimi tai liečia naudotojus, kurių operatoriai palaiko skambučių per Wi-Fi funkciją (LT, kiek man žinoma šios galimybės nepalaiko nei vienas operatorius). Jei operatorius palaiko Wi-Fi Calling ir yra bėdų su ryšiu (duomenų ar apskritai) - gali padėti šios funkcijos išjungimas nustatymuose.

08:36:34
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Iphone X
komentavo Iphone X
komentaras prie straipsnio: „iOS 12.1.2 turi rimtų bėdų

O tai kokios būtent bėdos su tais mobiliais duomenimis?🤔

23:39:01
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Remigijus
komentavo Remigijus
komentaras prie straipsnio: „Su šventėmis!

Su Šventėmis... (:

17:15:32
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Dovydas
komentavo Dovydas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Ramūnas
komentaras prie straipsnio: „Su šventėmis!

Dekui uz atsakyma

13:01:15
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Raimis
komentavo Raimis
komentaras prie straipsnio: „Su šventėmis!

Su Šv.Kalėdom bendraminčiai🎄🎄🎄

12:43:33
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Arturas S.
komentavo Arturas S.
komentaras prie straipsnio: „Su šventėmis!

Linksmų šv. Kalėdų visiems!

09:39:42
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Redas
komentavo Redas
komentaras prie straipsnio: „Su šventėmis!

Linksmų Kalėdų ir gerų bei darbingų Naujų Metų :)

09:36:22
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas DNABUG
komentavo DNABUG atsakydamas į komentarą, kurį parašė Ramūnas

Arba pagal psichologinį pasirinkimą.

23:46:49
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Mantas 7+
komentavo Mantas 7+
komentaras prie straipsnio: „Su šventėmis!

Sveikinimai ir jums.

21:45:11
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Dalius

Nežinau ar mano kompiuterio naudojimą vadinti pramoginiu ar ne, bet „Apple“ pelę naudoju jau kokius 8-9 metus, kasdien, po 12-18 valandų ir neturėjau jokių problemų su ja. Kaip susiejau kažkada… keičiasi operacinės ir akumuliatoriai pelėje, o ji kaip veikė taip ir veikia puikiai. Riešas taip pat vietoje. Logitech performance MX ir MX master man per gremėzdiškos, o turint omenyje, kad kartais pelę valdau kaire ranka tai ir netinkamos. Apple pelė mano poreikius visiškai patenkina, veikia patikimai ir sakyčiau patogiausia kada nors mano naudota pelė. Tad čia matyt kiekvienam pagal individualų riešo išlinkimą :)

21:36:53
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Dovydas
komentaras prie straipsnio: „Su šventėmis!

Kaip jau Jums atsakiau į panašų klausimą anksčiau — 3-os kartos Apple TV nėra galimybės įdiegti papildomų aplikacijų.

20:13:53
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Dovydas
komentavo Dovydas
komentaras prie straipsnio: „Su šventėmis!

Su Sv kuciom ‘ norejau pasiteirauti turiu apple tv 3 kartos bet ten nera nei narsykles interneto nei zaidimu ‘ o juos galima kazkaip gauti ar kaip.¿

20:13:06
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Andrius (@SAMas23)
komentavo Andrius (@SAMas23) atsakydamas į komentarą, kurį parašė Dalius

Del rysio apple pele pas mane veikia be priekaistu, jokiu "crap apple bluetooth" nera. Bet va ausines bluetooth dabar veikia su trukinejimais, tad klausitis muzikos nebeimanoma ir visos bedos prasidejo nuo MacOS 10.13 versijos.

17:50:35
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Regina
komentavo Regina
komentaras prie straipsnio: „Su šventėmis!

Ačiū JUMS už sveikinimą, kantrybę atsakant į kvailokus klausimus, už žinias, Daug gerų emocijų ateinančiais. Pagarbiai Regina Juodzevičienė

17:00:06
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Dalius
komentavo Dalius

Apple pelės skirtos apskritai tik žmonėms kurie kompą naudoja pramogai, tikrai ne darbui po 6-8 val kasdien:) nieko geresnio už Logitech performance MX, arba MX master dar nesu turėjęs. Nuo žemagrindės bet kokios megejiškos pelės, koki graži ji bebūtų, po kelių dienų pradeda riešus skaudėti. Be to radio usb kištukas užtikrina daug tikslesni ir pastovesni ryši nei tas crap apple bluetooth, su kuriuo vos ne kas kartą pairinti is naujo reikia. Logitech usb ta radio kystuka isiki viena karta, supierini ir uzmirsti. Apskritai - pats pats Apple peles grozis yra tas kad kraunamt apskritai negali jos naudoti- jau kistuko vieta laip genialiai sukonstruota, kad jau gal as patylėsiu:))))) kazkas buvo pasiemes proto atostogu apskritai kuriant toki genealu produkta:))

16:12:54
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Andrius (@SAMas23)
komentavo Andrius (@SAMas23)
komentaras prie straipsnio: „Su šventėmis!

As ir prisidedu prie siu linkemimu, visus su šventėmis! Ramunui tai pat linkejimai ir didelis dekui uz sio puslapio palaikyma. Kas naudoja Istagram siuo metu dalimana nemokamai FLUME PRO programele macui Ciupkit kol nemokamai dalinama, nes jo kaina 10$ https://flumeapp.com/

16:06:30
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Andrius (@SAMas23)
komentavo Andrius (@SAMas23) atsakydamas į komentarą, kurį parašė Dalius

As dar nuo saves pridesiu, Kai tik isleido apple savo nauja klaviatura iMacams dar net neturejas jos jau supratau kad nesamone padare panaikindami skaiciu klaiviatura, tik po kokiu 2-3 matu apple suprato kad reikia grazinti klaviatura su skaiciais, bet vel uz tai zmogelis pirkdamas brangu iMac turi dar 50€ damoketi uz papildomas skaiciu klaviaturas :(((( Apie pelyte patyliu, patogumo su ja dirbti nulis, net nesugeba kojyciu padaryti is kokybisku medziagu kad slystu geriau. Viskas buvo daroma sel dizaino bet ne patogumo. Su bloetooth taip pat turiu, nes apple kazka specialiai pribure kad kai kurie irenginiai veiktu blogai.

22:41:54
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Dovydas

3-os kartos Apple TV nėra aplikacijų parduotuvės. Ji atsirado 4-os kartos Apple TV.

21:51:09
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Dovydas
komentavo Dovydas

Labas vakaras turiu Apple TV 3 kartos ‘ ir jame nera narsykles interneto ir app store parduotuves ‘ ar galima jas tureti toj dezutei ‘ lauksiu atsakymo

20:22:49
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Dalius
komentavo Dalius

„2013 metų gruodžio 19 dieną „Apple“ išleido „Mac Pro“ 6,1 modelį“ - ŠŪDINESNIO MAKO GYVENIME NUO 2001 METŲ NESU TURĖJĘS. Net neina palygint su prieš tai ėjusiais MacPro 1.1 - 5.1 modeliais. Mac pro 1.1 su kuriuo dirbau 8 metus buvo užlūžęs per visą tą laiką nu gal max kokius 2-3 kartus. O šitas tai aš tyliu - naudoju viso labo tik lengvam 2D maketavimui, kur resursu iš tolo didelių nereikia - lužinėja, freezinasi, ir kitaip nesamones daro visokias kokį kartą per savaitę drasiai. Jau nekalbu apie bloetooth nesąmones ir kitokius bajerius. O dėl to kad 2013 modelis dar ir šiandien parduodamas kaip naujas... Niekas nesitesia amžinai, bet kokios patyčios kažkada prieina liepto galą - tikiu kad tai ką jie dabar daro - neišvengiamai atsisuks prieš juos pačius. Manau tai tikrai tik laiko klausimas.

00:56:51
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Andrius (@SAMas23)
komentavo Andrius (@SAMas23)

„Forbes“ tie virukai net nezino kas yra geriausi Android irenginiai, paeme kelis modelius ir dar kurie prasciausiai atpazysta veidus ir pasake kad visi android telefonai buvo atrakinti. O kur testai paciu geriausiu OPPO Find X, Xiaomi Mi 8 Pro ir Huawei Mate 20 Pro. Prisiminiau viena pasaka :))))) https://www.youtube.com/watch?v=WkEwTfrFwHc&feature=

18:54:30
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas DNABUG
komentavo DNABUG atsakydamas į komentarą, kurį parašė DariusCFC
komentaras prie straipsnio: „Apie iPhone nuvertėjimą

O už kiek pirkai jį?

11:59:19
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas DariusCFC
komentavo DariusCFC
komentaras prie straipsnio: „Apie iPhone nuvertėjimą

Pardaviau 6 plus uz 220€ pries savaite

13:30:55
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas DNABUG
komentavo DNABUG atsakydamas į komentarą, kurį parašė DariusCFC

Pas vienus 60 fps akys rodo, pas kitus duok dieve 10 fps. :D

10:23:39
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas DariusCFC
komentavo DariusCFC

iPhone xr naudotojas. Default nustatymas yra FAST, bet nesugalvoju, kam tas SLOW yra reikalingas.

08:23:55
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Marius
komentavo Marius atsakydamas į komentarą, kurį parašė Valdas

Aš esu radęs prie durų kelias smulkias siuntas iš Aliexpress :) Daugiabučio laiptinėje :) Gerai, kad kaimynai ne vagys

07:48:23
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Valdas
komentavo Valdas

Nu mums dar taip nesiruošia daryt, prie durų siuntas palinikinėt, nors paštas smulkias į pašto dėžutę senei jau meta kai neranda namie, bet ne prie durų palieka.

22:34:59
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Mantas 7+
komentavo Mantas 7+

Per švelniai...

16:49:26
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Ruslanas Siciunas

Aš randu 14-os metų senumo laiškus. Mail jų pato niekur specialiai nededa. Jei naudojate IMAP tipo paskyrą — patikrinkite serverio nustatymus, jei naudojate POP (kažkodėl tai) patikrinkite paskyros „Mailbox Behaviors“ skirsnį — gal ten esate nurodęs tam tikro senumo laiškus trinti.

16:14:57
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ruslanas Siciunas
komentavo Ruslanas Siciunas

Sveiki, Naudodamas Mail nerandu dvieju menesiu laisku kur ir kaip Mail appsas deda senus mailus? Aciu

12:07:29
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Mantas 7+
komentavo Mantas 7+ atsakydamas į komentarą, kurį parašė Ramūnas
komentaras prie straipsnio: „Ką daryti jei OS X Yosemite nebeveikia Safari

Ačiū, ieškojau straipsnio apie vestuvių fotografo būdą.

11:39:14
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Mantas 7+
komentaras prie straipsnio: „Ką daryti jei OS X Yosemite nebeveikia Safari

Apie backupus esu nemažai rašęs, tai sunku pasakyti ką konkrečiai turite omenyje. Atsarginių duomenų kopijų (backup) kūrimas ir saugojimas Vieno vestuvių fotografo atsarginių failų kopijų (backup) strategija Klonavimas kaip duomenų saugojimo (backup) strategija. O šiaip tai įrenginiai genda ir laikyti svarbius duomenis viename atsarginiame diske nėra apdairu (neretai du ar daugiau diskų esančių toje pat vietoje su tais pačiais duomenimis, tam tikrų rizikų atvejų, yra tas pats lyg duomenys būtų išsaugoti tik viename diske). Manau turėtumėte įvertinti galimas rizikas, duomenų svarbą ir atitinkamai pasirinkti tinkamą backup'ų strategiją.

11:10:42
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Mantas 7+
komentavo Mantas 7+
komentaras prie straipsnio: „Ką daryti jei OS X Yosemite nebeveikia Safari

Off Topic: Ramūnai, ar jūs nerašėte straipsnio ar tai komentaruose po kažkuriuo straipsniu kažką pasakojote apie laikmenas nuotraukų ir failų saugojimui? Per paiešką nepavyksta rasti. Nusprogo mano HDD ieškau bet kokios info apie išorinį HDD kur būtų patikimiausia saugot, be elementariausio varianto 2 vnt. HDD.

20:30:49
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Artūras S.

Lengvumas priklauso nuo sutarties su operatoriumi. Jei sutartys, tarkim, metams — tai gali ir pakeisti operatorių, mokėti metus vis tiek turėsi. Kita vertus jei nesi to žmogaus operatorius — yra tikimybė, kad jei palaikai eSIM — gali tapti. Tad vienareikšmiškai teigti, kad tai gąsdina operatorius manau negalima. Labai norint jau ir dabar galima naudotis eSIM Lietuvoje — yra operatoriai teikiantys eSIM paslaugas, kad ir Truphone ar GiSky. Tiesa, vargu ar labai apsimoka jų paslaugomis naudotis esant Lietuvoje turint vietinį kontraktą, šie variantai labiau tinkami keliaujant ir tai už ES ribų.

14:38:15
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Artūras S.
komentavo Artūras S. atsakydamas į komentarą, kurį parašė Marius

Tikriausiai taip, taip pat įgalina lengvą papildomą pigesnio interneto plano pasirinkimą.

08:38:31
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Marius
komentavo Marius

Operatoriai galbūt dar ir dėl to nėra labai suinteresuoti į esim, todėl, kad tai įgalina labai lengvą, paprastą ir greitą operatorių keitimą ;)

20:20:39
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Egis
komentavo Egis

Tai kad estų Telia jau OFICIALIAI palaiko eSIM. Apie tai mini ir Apple support.apple.com/HT209096

19:29:45
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Artūras S.
komentavo Artūras S.

Dėl eSim tai tikrai manau, kad reikės čia Lietuvoje palaukti dar kokius bent 2 metus. Nors žvelgiant iš šalies, kokia Telia atrodo gana inovatyvi bendrovė. Smalsu tai, ar operatoriui reikia daug investicijų ir papildomos įrangos norint šią paslaugą pasiūlyti.

03:14:31
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Linas

Gal tiesiog pašalint tą žmogų iš šeimos grupės (virtualios) :|

20:56:57
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Linas
komentavo Linas

O dabar į temą. Ar yra galimybė nebesidalinti su vienu pasirinktu šeimos nariu, tuo pat metu kitus paliekant? „Settings → paspauskite ant lango viršuje esančio „Apple ID“ juostos → iCloud → iCloud Storage → Stop Sharing with Family“ sustabdo dalybas visų šeimos narių.

22:54:09
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Andrius (@SAMas23)
komentavo Andrius (@SAMas23)

Va cia Apple tai saunuoliai, kaip moka pardavineti 45€ plasmasinius dekliukius kuriu savaika 3€.

12:47:50
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė DNABUG

Ji veikia ir Lietuvoje, jei Apple Watch įsigytas JAV. Bent jau kol kas. Manau tai susiję su laikrodžio užfiksuotos širdies ląstelių sukurto suminio elektros lauko potencialo kitimo kreivės rezultatų pripažinimu šalies kardiologų. JAV, Apple Watch atliktos elektrokardiogramos duomenis pripažino, kaip tinkamus, Amerikos maisto ir medikamentų administracija (FDA) bei palaiko Amerikos širdies asociacija. Manau, kai/jei šiuos rezultatus pripažins ir oficialios Europos kardiologų institucijos (nesu tikras ar turės pripažinti kiekvienos EU valstybės kardiologai atskirai ar užteks kokio bendro sprendimo Europai) — ji veiks ir Europoje įsigytuose Apple Watch Series 4 ar naujesniuose laikrodžiuose.

12:37:29
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas DNABUG
komentavo DNABUG

Bet kaip suprantu, si funkcija veiks tik USA. O apie tokias salis kaip BALTIC turbut tik pasvajoti, kaip kad ir Lietuviu kalba :)

21:22:17
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė DNABUG

Nebūtina sekti Nigerijos Samsung ar Samsung apskritai (neseku nei vieno, nei kito), kad naujienos iš tos srities pasiektų tave. Taip pat kaip ir kokiame nors Facebook, visai nebūtina sekti kokią nors kompaniją ar žmogų, kad jo postas atsirastų tavo akiratyje. Kas link Twitter'io LT, taip — čia jo naudotojų palyginus nedaug, tačiau tie ką domina naujienos iš „vakarų“ — greičiau jas ras Twitter tinkle nei FB.

20:57:25
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas DNABUG
komentavo DNABUG atsakydamas į komentarą, kurį parašė Ramūnas

Dziugu jog lietuviai naudojasi kazkokiu twiter ir dar jog seka nigeria samsung paskira :)

20:40:51
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė DNABUG

Na ne fake. Tas įrašas žinoma jau panaikintas, bet jei nueisi į tą paskyrą rasi krūvą įrašų, kur sekantys ją klausia WTF… Jei naudoji Twitter, gali atsisiųsti kokią nemokamą app rodančią iš kokio įrenginio žinutė siųsta, kad ir „Echofon for Twitter“. Tai jau ne pirma Samsung'o kliurka.

19:46:44
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas DNABUG
komentavo DNABUG

Mano akimis cia fake del samsung is iphone.

09:47:19
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Iphone X
komentavo Iphone X

Geras su tuo Samsungo Twiteriu 😁👍

20:20:49
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Vidas

Tai Apple tokius laidus gamino, tačiau trečios šalys negalėjo gaminti MFi sertifikuotų šio tipo laidų. Dabar galės.

10:39:31
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Vidas
komentavo Vidas

Ačiū, už apžvalgą, tik man keista "naujiena" yra kad „Apple“ sertifikuoti MFi USB-C - Lightning laidai turėtų pasirodyti vasario mėnesį. Aš prieš 3 metus pirkau iDeal tokį laidą, pačio Apple. Paskui gailėjausi, kad ne 2 metrų pirkau.

21:26:02
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Artūras S
komentavo Artūras S atsakydamas į komentarą, kurį parašė Andrius (@SAMas23)

Na tai suprantama. Tačiau pačią Apple Pay paslaugą toje šalyje galima aktyvuoti. Be to, tokie bakai kaip N26 veikia daugelyje EU šalių, tačiau Apple Pay veikia tik keliose iš jų.

20:23:15
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas LP
komentavo LP

Mano patirtis su Apple Watch 3 gerokai kitokia. Prieš tai turėjau TAG Heuer Connected - neprilipo, bet kažkiek nešiojau. Apple Watch, kaip sako autorius labai greitai ir patogiau susijungiau, bet 2 dienas panešiojęs jokios naudos jį turėti ir krauti taip ir neatradau. Gal jei būtu LTE eSIM palaikymas ir nereikėtų telefono - tada dar gal.

01:04:33
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Andrius (@SAMas23)
komentavo Andrius (@SAMas23)

Gal probleme ne Apple Pay kad Lietuvoje nera, o bankai to nenori. Salyse kur yra Apple Pay tai dar nereiskia kad galima ja aktyvuoti, nes jei tavo bankas jos napalaikys tai ir negalesi aktivuoti.

19:04:36
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Artūras S.
komentavo Artūras S. atsakydamas į komentarą, kurį parašė Andrius

Reikia dar pakeisti pačio telefono lokalizaciją nustatymuose, kitu atveju apskritai Apple Pay paslauga neaktyvuojama telefone.

18:48:21
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Andrius
komentavo Andrius atsakydamas į komentarą, kurį parašė Artūras S.

Lokalizaciją keisti reikia tik tam, kad būtų galima pasinaudoti tos šalies AppStore ar AppleID, tiksliai negaliu pasakyti, kas kliudė, gal viskas kartu. Dabar atsistatęs viską atgal lietuviškai ir veikia be problemų. Svarbiausia, kad Boon appsas įdėtų virtualią kortelę į Wallet.

18:00:35
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Artūras S.
komentavo Artūras S. atsakydamas į komentarą, kurį parašė Andrius

Naudojau Boon, bet gana nepatogus. Reikia keisti lokalizaciją, reiki atskirai pildyti Boon sąskaitą. Iš tikro tikrai daugiau vargo. Man keista apskritai, kodėl Apple savo šią paslaugą ,,riša" prie šalies, o ne prie banko. Sunku patikėti, kad vienoje EU šalyje vykdant šią veiklą, kitoje tai jau nėra leidžiama. Aš pvz. naudoju 2 mokėjimo įstaigas. N26 ir Revolut į kurias gaunu pajamas. Jei nebūtų valstybinių ribojimų jau galėčiau naudoti N26 be jokių papildomų sunkumų, o Revolut jau neužilgo taip pat siūlytų pasinaudoti šia paslauga.

12:50:57
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Andrius

Nebūtinai iš Airijos, galima atsisiųsti app iš bet kurios šalies palaikančios „Apple Pay“ aplikacijų parduotuvės. Aišku geriau, kad tos šalies valiuta būtų €. Taip pat galima susikurti atskirą Apple ID tai šaliai ir nereikės kaitalioti pagrindinio. Regioną pasikeisti telefone nėra sunku, o įdiegus Apple Pay galima ir atgal atstatyti jį jei reikia. Principas gana paprastas, boon paskyra, Apple ID tos šalies, kuri palaiko Apple Pay ir žinoma joje veikia ir Apple Pay palaiko boon, tada pasikeiti ragelio regioną į tą šalį, atsisiunti boon app, prisidedi Apple Pay kortelę, jei yra Apple Watch tai ir jame pakeiti regioną, prisidedi kortelę ir voilà.

12:27:09
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Andrius
komentavo Andrius

Pasirodo įmanoma pasidaryti per aplinkui, kad veiktų ApplePay Lietuvoj, jeigu kam įdomu: https://www.boonpayment.com/ie/ios/ Tiesa - tikra vargo vakarienė, nes appsą reikia siūstis iš Airiško AppStore, kol viską pasidarai, daug kartų reikia kaitalioti pas save regionus ir apple id. Ir kainuoja - 1,5€ per mėnesį (pirmi 3 nemokamai), bet mano patirtim, tai jie stabiliai daro visokias akcijas, per kurias galima tą mokestį sutaupyti.

00:04:47
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Edvinas

Tiek Kazachstanas, tiek ir Rusija yra gerokai didesnės rinkos už Lietuvą ar net Baltijos šalis.

23:26:53
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Egis
komentavo Egis atsakydamas į komentarą, kurį parašė Egis

Suklydau, nuo 2016 m. Rusijioje veikia

23:23:51
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Egis
komentavo Egis atsakydamas į komentarą, kurį parašė Edvinas

Joooo, net Rusijoje veikia nuo 2014 m. rugsėjo mėn. 9 d.

20:48:24
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Artūras S
komentavo Artūras S atsakydamas į komentarą, kurį parašė Edvinas

Tas mane irgi be galo erzina. Galėtų jau Baltijos šalims tikrai įdiegti tokią galimybę. Tikrai contactless payments Lietuvoje gana populiarūs pasidarė.

20:10:37
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Edvinas
komentavo Edvinas

Ziauruma.. kazkur toli toli asilikusiame Kazachstane yra apple pay o Lietuvoje jo nera ir matyt dar kokius 5 metus nebus.. 🤦‍♂️

17:37:56
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Darelas
komentavo Darelas
komentaras prie straipsnio: „Kaip paskambinti iš karto garsiuoju ryšiu
Į viršų