„Apple“ - ketvirtus metus iš eilės vertingiausias prekės ženklas
Daniel „iMHO“

„Augimas - žmogiškas ir natūralus dalykas, kuris yra gyvybiškai svarbus tiek žmonėms, tiek įmonei, bet tuo pačiu būtina suprasti savo prekės ženklo prigimtį ir jo įtaką verslo sėkmei” - tokiais žodžiais pradėjo šiųmetę ataskaitą prekių ženklus vertinanti analitinė kompanija „Interbrand”…

daugiau…
Kiek ko reikia atsisakyti norint įsigyti 32GB talpos „iPhone 7“ Lietuvoje ir kitose šalyse
Ramūnas Blavaščiūnas
Temos: 

Retai kada pirkdami „iPhone“ susimąstome kiek galėtume ko nusipirkti už tuos pinigus. Nors „iPhone“ kainos daugelyje Europos šalių skiriasi nestipriai, tačiau skirtingose šalyse perkant „iPhone 7“ tenka atsisakyti skirtingų kiekių įvairių prekių ir paslaugų…

daugiau…