Iki liko:
Kenkėjiškų programėlių mobiliems įrenginiams skaičius auga
Ramūnas Blavaščiūnas

Kenkėjiškų programėlių, kurių taikinys mobilių prietaisų vartotojai ar patys prietaisai skaičius greitai auga bei užkrato platinimo mechanizmai tobulėja, tačiau aktyviai puolama tik viena – Google Android platforma, kuriai „grąsinančių“ kenkėjiško kodo programėlių keliamų grėsmių lygis dabar jau prilygsta kompiuterių su Windows operacine…

daugiau…
Prancūzai planuoja „kultūros mokesčiais“ apkrauti Apple ir Google
Ramūnas Blavaščiūnas

Vos tik baigusi apsispjaudymą su Yahoo, Francois Hollande vadovaujama vyriausybė sprendžia kitą klausimą: ar nuo liepos Prancūzijoje įvesti naujus mokesčius skirtus technologijų gigantams Apple ir Google Socialistų vyriausybė paprašė buvusios Canal+ vadovo Pierre Lescure rasti naujus pinigų šaltinius ekonominio nuopolio metu…

daugiau…
Išmaniųjų prietaisų rinka auga
Ramūnas Blavaščiūnas

Išmaniųjų mobilių prietaisų (nešiojamų ir planšetinių kompiuterių bei telefonų) išsiuntimai iš gamyklų 1-ą 2013 metų ketvirtį pasiekė 308,7 milijono vienetų (numanomais/apskaičiuotais duomenimis). Pagal OS kūrėjus, Open Handset Alliance ir toliau dominuoja rinkoje su Android operacine sistema užimdama 59% išmaniųjų prietaisų rinkos…

daugiau…
Fortune 500 - Apple aplenkė industrijos titanus
Ramūnas Blavaščiūnas

Žurnalas Fortune paskelbė savo kasmetinį geriausių Amerikos kompanijų 500-tuką. Šiais metais, Fortune 500 sąraše – Apple užima 6 vietą. Per fiskalinius metus Apple pajamos šoktelėjo pakankamai, kad kompanija pakiltų per 11 laiptelių aplenkdama paprastai lentelės viršuje besipuikuojančius industrijos gigantus, tokius kaip General…

daugiau…
Adobe atnaujino Creative Cloud aplikacijas
Ramūnas Blavaščiūnas

Šiuo metu LA vykstančios „Adobe MAX 2013 Creativity“ konferencijos metu Adobe paskelbė apie, ko gero, didžiausią savo web, dizaino ir video produktų atnaujinimą Creative Cloud nariams. Adobe keičia Creative Cloud pavadinimą į „CC“ ir tuo pačiu pristato begalę naujų galimybių. Daugiausiai…

daugiau…
Naujoje Glaxy S4 reklamoje šaipomasi iš iPhone
Ramūnas Blavaščiūnas

Kai Apple, praeitą rudenį pranešinėjo apie iPhone 5, Samsung marketingo skyriaus vadovai sėdėjo susėdę ratu ir įdėmiai sekė kiekvieną pristatymo metu pasakytą žodį bei sekė realiame laike atsirandančius komentarus pagrindinėse bloguose bei Facebook ir Twitter’yje, rašo žurnalas Fortune. Samsung jau kelintą…

daugiau…