Kaip nustatyti pagrindinę el.pašto paskyrą „iOS Mail“ aplikacijoje

Neretai kelias elektroninio pašto paskyras turintys vartotojai naudojantys „Mail“ aplikaciją „iOS“ įrenginiuose pastebi, kad laišką išsiuntė ne iš tos paskyros, kurios „reikėjo“.

iOS“ įrenginiuose esančioje „Apple Mail“ aplikacijoje numatyta el.pašto paskyra, nebent ją pakeitėte, visada yra ta, kurią įvedėte pirmą. Naudojantiems kelias elektroninio pašto paskyras, neretai yra svarbu patikrinti ar numatytą el.pašto paskyra „iOS Mail“ aplikacijoje yra ta, kuri naudojama dažniausiai ar pageidaujama.

Reikia turėti omenyje, kad „iOS Mail“ aplikacijoje numatytoji el. pašto paskyra bus naudojama ne tik kuriant laišką „Mail“ aplikacijoje, bet ir siunčiant laiškus iš kitų (ne elektroninio pašto) aplikacijų.

Kaip pakeisti numatytą „Mail“ el.pašto paskyrą „iOS“

Norėdami nustatyti el.pašto paskyrą, kuri būtų naudojama kaip pagrindinė „iOS Mail“ aplikacijoje:

  1. „iOS“ įrenginyje atidarykite Settings → Mail, Contacts, Calendars
  2. Paslinkite vaizdą iki ekrane pamatysite Default Account (aukščiau „Contacts“ skirsnio) ir paspauskite ant jo.
  3. Pasirinkite iš sąrašo, kaip numatytą norimą naudoti, el.pašto paskyrą
    Numatytosios elektroninio pašto paskyros nustatymas „iOS Mail“ aplikacijoje
  4. Uždarykite Settings aplikaciją

Nauji nustatymai bus naudojami iš karto juos įvedus.

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Komentarų: 8 | Ačiū, kad rašote lietuviškai

  1. Įvedant gavėjo adresą iš nuspėjamo sąrašo, išsiuntimo adresas pasikeičia į tą iš kurio buvo prieš tai siųsta būtent tam gavėjui, nesvarbu, kad pagrindinis padarytas kitas. Kaip tai išspręsti?

  2. Taip, "Apple Mail".

  3. Aha ir man isimines email siuncia ne su pagrindiniu pastu. Bet as manau kad cia privalumas. Kokius 5~10 email issiunti pasirinkes kita pasta ir jau jis automatiskai siuncia su tuo kitu email i tam tikra adresa.

  4. Nėra tokios eilutės "Default account" ... :)

Parašykite komentarą

Į viršų