Kaip nustatyti pagrindinę el.pašto paskyrą „iOS Mail“ aplikacijoje
Neretai kelias elektroninio pašto paskyras turintys vartotojai naudojantys „Mail“ aplikaciją „iOS“ įrenginiuose pastebi, kad laišką išsiuntė ne iš tos paskyros, kurios „reikėjo“.
„iOS“ įrenginiuose esančioje „Apple Mail“ aplikacijoje numatyta el.pašto paskyra, nebent ją pakeitėte, visada yra ta, kurią įvedėte pirmą. Naudojantiems kelias elektroninio pašto paskyras, neretai yra svarbu patikrinti ar numatytą el.pašto paskyra „iOS Mail“ aplikacijoje yra ta, kuri naudojama dažniausiai ar pageidaujama.
Reikia turėti omenyje, kad „iOS Mail“ aplikacijoje numatytoji el. pašto paskyra bus naudojama ne tik kuriant laišką „Mail“ aplikacijoje, bet ir siunčiant laiškus iš kitų (ne elektroninio pašto) aplikacijų.
Kaip pakeisti numatytą „Mail“ el.pašto paskyrą „iOS“
Norėdami nustatyti el.pašto paskyrą, kuri būtų naudojama kaip pagrindinė „iOS Mail“ aplikacijoje:
- „iOS“ įrenginyje atidarykite Settings → Mail, Contacts, Calendars
- Paslinkite vaizdą iki ekrane pamatysite Default Account (aukščiau „Contacts“ skirsnio) ir paspauskite ant jo.
- Pasirinkite iš sąrašo, kaip numatytą norimą naudoti, el.pašto paskyrą
- Uždarykite Settings aplikaciją
Nauji nustatymai bus naudojami iš karto juos įvedus.
• Kaip prie laiškų prisegtus failus išsaugoti „iOS“ įrenginyje
• Kaip ištrinti „other“ failus iš „iPhone“, „iPad“ ir „iPod touch“
• Ar žinote kad: Apple turi paslaugą leidžiančią sužinoti el. pašto paskyros nustatymus
• Kaip nustatyti pagrindinę el.pašto paskyrą „OS X Mail“ aplikacijoje
• Elektroninio laiško parašas HTML formatu „iPhone“, „iPad“ ir „iPod touch“
Įvedant gavėjo adresą iš nuspėjamo sąrašo, išsiuntimo adresas pasikeičia į tą iš kurio buvo prieš tai siųsta būtent tam gavėjui, nesvarbu, kad pagrindinis padarytas kitas. Kaip tai išspręsti?
Sunku pasakyti, man niekas nepasikeičia ir liekas tas, kurį nurodžiau. Ar naudojate „Apple Mail“ aplikaciją paštui?
Taip, "Apple Mail".
Gal serverio pusėje kas nors vyksta, nors neturėtų. Ar su visomis el. pašto paskyromis taip ar tik su kuria nors viena. Man visi laiškai siunčiasi iš tos paskyros, kurią nurodau, nepriklausomai naujas tai laiškas (šiuo atveju automatiškai parenkama nurodyta paskyra) ar atsakymas į laišką.
Aha ir man isimines email siuncia ne su pagrindiniu pastu. Bet as manau kad cia privalumas. Kokius 5~10 email issiunti pasirinkes kita pasta ir jau jis automatiskai siuncia su tuo kitu email i tam tikra adresa.
Nėra tokios eilutės "Default account" ... :)
Sunku pasakyti kodėl pas tave jos nėra. Pažiūrėjau „iPhone 6s“, „iPhone 6“, „iPhone 5“ ir „iPhone 5c“ - visuose „Default Account“ yra. Gal pas tave vartotojo sąsaja kokia nors kita kalba…
Aha, hebrajų :D In english viskas.