Įsilaužimai į iOS ar Android: kas domina labiau?
Viena iš pasaulyje pirmaujančių dviejų veiksnių autentifikavimo įmonių naudojo paieškų duomenis, kad atskleistų, kurie išmaniųjų telefonų prekės ženklai sulaukia didžiausio įsilaužėlių susidomėjimo visame pasaulyje.
Pasaulyje pirmaujanti dviejų veiksnių autentifikavimo platforma ištyrė paieškų skaičių pagal tokius terminus kaip „kaip nulaužti Android telefoną“, „kaip nulaužti iPhone“, „kaip nulaužti mano merginos iPhone“, kad nustatytų susidomėjimą įsilaužimu į šiuos išmaniuosius telefonus per pastaruosius 12 mėnesių ir atskleidė, kurie išmanieji telefonai sulaukia didžiausio būsimų įsilaužėlių susidomėjimo.
Platforma „Rublon“ išanalizavo kiekvienos išmaniojo telefono operacinės sistemos ir prekės ženklo paieškos duomenis, kad atskleistų, kokio tipo išmanųjį telefoną greičiausiai bus bandoma įsilaužti.
Domėjimasis įsilaužimu pagal operacinę sistemą
Įsilaužimai į „Android“ operacinę sistemą domina labiau nei į „iOS“.
- 2021 m. buvo atlikta 266 400 paieškų, kuriose buvo domimasi galimybe įsilaužti į „Android“.
- Vidutiniškai per mėnesį atliekama apie 22 200 paieškų, kuriose ieškoma informacijos apie būdus leidžiančius įsilaužti į „Android“ operacines sistemos pagrindu veikiančius įrenginius.
- 2021 m. buvo atlikta 19 200 paieškų, susijusių su įsilaužimu į iOS. Tai 1 600 paieškų per mėnesį.
- Galimybė įsilaužti į „Android“ domina 13 kartų daugiau nei į „iOS“.
- Per pastaruosius metus galimybė įsilaužti į „Android“ išaugo 49 proc.
- Susidomėjimas galimybe įsilaužti į „iOS“ per pastaruosius metus sumažėjo 23 proc.
Santykių statistika
Žmonės „kaip nulaužti mano vaikino telefoną“ ieško 13 kartų dažniau nei „kaip nulaužti mano merginos telefoną“ ir 17 kartų dažniau ieško „kaip nulaužto mano vyro telefoną“, nei „kaip nulaužti mano žmonos telefoną“.
Palyginus susidomėjimą įsilaužti į „Android“ ir „iOS“ įrenginius, susidomėjimas įsilaužimu į „Windows“ išmaniuosius telefonus buvo gana nežymus. „Windows“ išmanieji telefonai sulaukė tik 1 320 paieškų apie galimybe į juos įsilaužti per visus metus ir tai gerokai mažiau nei „iOS“ ir „Android“ operacinės sistemos sulaukia per mėnesį. per pastaruosius metus susidomėjimas galimybe įsilaužti į „Windows“ telefonus sumažėjo 50 proc.
Jei kalbėti apie prekės ženklą, tai ko gero nenuostabu, kad domėjimasis galimybe įsilaužti į „iPhone“ buvo didelis. 2021 m. buvo 726 000 kartų ieškota informacijos susijusios su įsilaužimo į „iPhone“ galimybe. 2021 m. susidomėjimas įsilaužimu į „iPhone“ išaugo 22 proc.
„Samsung“ išmanieji telefonai sulaukė kur kas mažesnio įsilaužėlių susidomėjimo – per visus praėjusius metus sulaukta tik 15 600 paieškų. Tai yra maždaug ketvirtadalis su įsilaužimu susijusių paieškų, kurių „iPhone“ gauna per vieną mėnesį.
Mažai domimasi ir „Huawei“, „LG“, „Motorola“, „Nokia“ ir „Sony“ išmaniųjų telefonų įsilaužimu. Visi 5 iš šių prekių ženklų kasmet pritraukia mažiau nei 5 000 paieškų, susijusių su įsilaužimu.
Duomenys ir metodika
Toliau pateiktoje lentelėje parodytas susidomėjimas kiekvienu raktiniu žodžiu laikui bėgant. Taip pat rodomos vidutinės mėnesio paieškų ir metinės paieškos.
Kiekvienas „raktinis žodis“ lentelėje yra visų panašių raktinių žodžių derinys. Pavyzdžiui, „nulaužti iPhone“ paieška apima ir „kaip nulaužti iPhone“, „kaip nulaužti mano merginos iPhone“, „nulaužti iPhone“, „nulaužti mano iPhone“ ir dešimtis išvestinių variantų.
Raktažodis | 2021 vas. |
2021 bal. |
2021 bir. |
2021 rugpj. |
2021 spa. |
2021 gru. |
2022 sau. |
Vidutiniškai ieškota | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
per mėn. | per metus | ||||||||
nulaužti iPhone | 60 500 | 60 500 | 60 500 | 60 500 | 49 500 | 60 500 | 74 000 | 60 500 | 726 000 |
nulaužti Android | 18 100 | 18 100 | 18 100 | 27 100 | 22 200 | 27 100 | 27 100 | 22 200 | 266 400 |
nulaužti iOS | 1 300 | 1 300 | 2 400 | 1 900 | 1 300 | 2 400 | 1 000 | 1 600 | 19 200 |
nulaužti Samsung | 1 000 | 1 000 | 1 300 | 1 600 | 1 300 | 1 600 | 1 600 | 1 300 | 15 600 |
nulaužti Windows phone | 140 | 110 | 110 | 110 | 90 | 90 | 70 | 110 | 1 320 |
nulaužti Huawei | 140 | 140 | 140 | 110 | 70 | 110 | 90 | 110 | 1 320 |
nulaužti Sony | 90 | 70 | 70 | 90 | 90 | 70 | 70 | 90 | 1 080 |
nulaužti Nokia | 70 | 50 | 90 | 70 | 40 | 70 | 70 | 70 | 840 |
nulaužti LG | 70 | 50 | 40 | 50 | 40 | 70 | 50 | 50 | 600 |
nulaužti Motorola | 30 | 20 | 10 | 30 | 30 | 30 | 40 | 30 | 360 |
Michal Wendrowski, „Rublon“ generalinis direktorius ir įkūrėjas, sakė:
Daugiau nei 1 032 000 paieškų, susijusių su įsilaužimu į konkrečias operacines sistemas ir išmaniųjų telefonų prekių ženklus, rodo, kaip svarbu apsisaugoti internete. Tikimės, kad šis tyrimas parodys žmonėms, koks didelis susidomėjimas telefonų įsilaužimu. Svarbu pažymėti, kad ne visos šios paieškos baigsis įsilaužimu. Beje, dauguma sėkmingų įsilaužėlių nesilaužia į vieną telefoną, jie vienu metu įsilaužia į tūkstančius.
„Rublon“ yra vartotojo autentifikavimo platforma, leidžianti įmonėms ir vartotojams apsaugoti savo informaciją naudojant daugiafaktorinį autentifikavimą (MFA - angl. Multi-Factor Authentication) prisijungiant prie tinklų, serverių ir programų. Vartotojai patvirtina prisijungimus bakstelėdami saugos raktą arba mygtuką savo mobiliajame telefone, įvedę kredencialus. Rublon MFA diegimas padeda organizacijoms laikytis duomenų apsaugos taisyklių, tokių kaip HIPAA ir GDPR. Rublon misija yra užtikrinti, kad visi žmonės galėtų saugiai, be rūpesčių ar streso saugoti savo duomenis internete.