Apple paskelbė MacBook ir MacBook Pro kompiuterių klaviatūrų serviso programą
„Apple“ galiausiai pripažino, kad kai kurie jos kompiuteriai išleisti 2015 metais ir vėliau gali turėti klaviatūros problemų ir paskelbė serviso programą.
Kelis mėnesius spaudoje šmėžavo informacija apie „MacBook“ ir „MacBook Pro“ kompiuteriuose įdiegtų, naujoviškų „butterfly“ tipo klaviatūrų gedimus. Buvo galima išvysti ir istorijų su siaubingomis klaviatūros pogarantinio remonto kainomis siekiančiomis net 700 JAV dolerių.
„Butterfly“ arba drugelio tipo klaviatūrų mechanizmas kompanijai leido gaminti dar plonesnius kompiuterius. Tačiau, bent jau kai kuriuose šių „MacBook“ ir „MacBook Pro“ modeliuose šis mechanizmas nepateisino „Apple“, siejamos su patikima technika, vardo. „Apple“ gana ilgai tylėjo, nes matyt tyrė šią problemą. Galiausiai stringančių klavišų problemai — kai ekrane po kelis kartus parašoma ta pati raidė arba raidė paspaudus klavišą nerašoma, arba klavišas atrodo veikia taip lyg po juo būtų pripilta uogienės — problema tapo „masiniu“ reiškiniu „Apple“ paskelbė tam tikrų kompiuterių modelių (žr. žemiau) nemokamo remonto programą. Tie, kas už klaviatūros remontą jau yra sumokėjęs — gali kreiptis į „Apple“ dėl pinigų grąžinimo.
„Apple“ teigia, kad jos arba jos autorizuotuose servisuose bus galima taisyti stringančių klavišų problemą turinčius kompiuterius. Remonto įstaigoje nustačius, kad tai problema susijusi su „Apple MacBook ir MacBook Pro klaviatūrų serviso programa“ — nemokamai bus keičiami programoje išvardintų kompiuterių kai kurie klavišai ar visos klaviatūros.
„Apple“ paskelbė, kad šioje programoje dalyvauja tik žemiau išvardinti kompiuterių modeliai:
- MacBook (Retina, 12 colių, Early 2015)
- MacBook (Retina, 12 colių, Early 2016)
- MacBook (Retina, 12 colių, 2017)
- MacBook Pro (13 colių 2016, su dviem „Thunderbolt 3“ jungtimis)
- MacBook Pro (13 colių, 2017, su dviem „Thunderbolt 3“ jungtimis)
- MacBook Pro (13 colių, 2016, su keturiomis „Thunderbolt 3“ jungtimis)
- MacBook Pro (13 colių, 2017, su keturiomis „Thunderbolt 3“ jungtimis)
- MacBook Pro (15 colių, 2016)
- MacBook Pro (15 colių, 2017)
Prieš nešdami kompiuterį į servisą nepamirškite išsaugoti jame esančių duomenų kopijos. Paranojiškesni gali įjungti „FileVault“. Apie tai, kad kompiuteryje turi būti ne automatiškai įkeliama naudotojo sąsaja, o reikėtų įvesti slaptažodį prie jos prisijungiant aš jau net nekalbu.
Programa galioja 4 metus, kurie skaičiuojami nuo pirmojo to kompiuterio įsigijimo parduotuvėje.
gera naujiena, reiks kreiptis.
Kažin ar iDeal būtini pirkimo dokumentai..
Nežinau, bet manau jog būtų normalu jei pareikalautų čekio, nes jis yra garantinis „talonas“.
Kai tvarkiau telefoną, nereikėjo jokių dokumentų, nors aparatas buvo pirktas ne ideal-e. Net pakeitus aparatą, pardavėjui nereikėjo pranešti.
Jei pirmi įsigijimo metai — gal ir taip. Tada dar galioja „Apple“ garantija.
Prieš porą metų pagal programą keičiau macbook pro video plokštę. Seniai ne garantinis, pirktas ne iš ideal-o. Dokumentų nereikėjo. Palikau salone, servisas patikrino, plokštę pakeitė, atsiėmiau salone. Mokėti nereikėjo. Na ir profilaktiką tuo pačiu nemokamai atliko.
Ai tiesa, čia gi ne garantinis… kažkaip po kelionės kelios valandos tai dar negrįžau į ritmą :)