Apple iPhone 7 „No Service“ remonto programa
Jei turite iPhone 7, kuris kartais neprisijungia prie operatoriaus tinklo, nors tam nėra jokios priežasties — „Apple“ jį sutaisys nemokamai.
Jau kuris laikas internete vis pasirodo „iPhone 7“ telefonų naudotojų nusiskundimai, kad šie telefono aparatai, kartais nors tam nėra jokios priežasties neprisijungia prie mobilaus ryšio operatoriaus tinklo ir rašo „No Service“. Pagaliau „Apple“ šią problemą pripažino oficialiai.
Kompanija teigia, kad kai kurie „iPhone 7“ modeliai pagaminti tarp 2016 metų sausio ir 2018 metų vasario, kuriais prekiaujama Kinijoje, Honkonge, Japonijoje, Makao ir JAV (tame tarpe Puerto Rike ir JAV Mergelių salose) gali turėti problemą dėl kurios negali prisijungti prie GSM operatoriaus tinklo, tad programa galioja tik tautiečiams naudojantiems „iPhone 7“ telefono aparatus neskirtus Europos rinkai.
„Apple“ savo dokumente teigia, kad ši programa galioja tik „iPhone 7“ modeliams. Kompanija teigia, kad šios klaidos priežastis slypi pagrindinėje įrenginio plokštėje ir jos ištaisyti programinės įrangos atnaujinimo pagalba nėra galimybės.
„Apple“ šį gedimą pašalins nemokamai, o jei už šio gedimo šalinimą jau esate sumokėję oficialiame „Apple“ servise — kompanija žada kompensuoti remonto sumą. Tiesa, kaip ir kiekvieno „Apple“ įrenginio serviso aptarnavimo atveju, jei įrenginys turi kitokių pažeidimų, pavyzdžiui skilęs jo ekranas ir panašiai — šis pažeidimas turės būti pašalintas prieš atliekant įrenginio pagrindinės plokštės remontą, ir aišku įrenginio savininko sąskaita.
„Apple“ rašo, kad šią „No Service“ problemą gali patirti nedaug „iPhone 7“ savininkų ir nurodo modelių galinčių turėti šią problemą numerius bei kur to numerio reikėtų ieškoti.
Modelio numeris | Šalis/Regionas |
---|---|
A1660, A1780 | Kinija |
A1660 | Honkongas Macao JAV (tame tarpe Puerto Rikas ir JAV Mergelių Salos) |
A1779 | Japonija |
Atminkite, kad prieš nešdami „iPhone“ į servisą patys esate atsakingi už jame esančių duomenų išsaugojimą, tad prieš atiduodami jį serviso darbuotojams padarykite atsarginę duomenų kopiją „iTunes“ pagalba ar duomenis išsaugodami „iCloud“. Atminkite, kad tam tikrais atvejais Jums gali tekti atjungti „Find My iPhone“, „iMessage“ paslaugas, atsijungti nuo „iCloud“ ir atsieti su įrenginiu susietus kitus įrenginius (pavyzdžiui „Apple Watch“) bei ištrinti visą telefone esančią informaciją.
7s ?
Kažką praleidau?
šį kartą ne :)