Dar viena Samsung marketingo nesėkmė

Tema: Samsung

Vargšė Samsung, jai siaubingai nesiseka jos marketingo bandymuose ypač kai į savo reklamines kampanijas ji bando „įkinkyti“ įžymybes.

Neseniai Oskaruose Ellen DeGeneres užkulisiuose naudojo savo iPhone, nors Samsung iniciatyva scenoje „mosikavo“ Galaxy, o dabar LeBron James - Samsung Galaxy Note linijos atstovas, sumišęs, kad jo Galaxy ištrynė visus jo duomenis apie tai paskelbė Twitter tinkle.

Aišku, žinutė buvo ištrinta, matyt, ne be Samsung įsikišimo, tačiau ne tiek greitai, kad 12 milijonų jo Twitter paskyros sekėjų nespėtų jos pamatyti ir išplatinti bei padaryti žinutės „ekrano nuotraukų“.

Android, kaip ir Apple vartotojai turi galimybę daryti „backup’us“ debesyje, tačiau priešingai Apple nemokamai iCloud paslaugai, Android vartotojams ji kainuoja 5–10 JAV$ per mėnesį. Ir nors LeBaron 120 JAV$ per metus ženkliai nepalengvintų jo kišenių, greičiausiai jis jos neturėjo. LeBaron žinutėje sakoma: „mano telefonas ištrynė visus mano turėtus duomenis ir persikrovė. Vienas blogiausių jausmų, kuriuos kada esu jautęs.“

LeBaron žinutė Twitter Socialiniame tinkle apie tai, kad jo Samsung Androidas ištrynė visus jo duomenis.

Žinoma, taip gali nutikti bet kam ir nebūtinai Samsung ar Android telefono savininkui, tačiau turint omenyje, kad pernai Samsung marketingui išleido 14 milijardų JAV dolerių…

Apytikslis skaitymo laikas – 1 minutė.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūną Blavaščiūną

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*