Dropbox problemos tęsiasi

Nuo penktadienio Dropbox failų sinchronizavimo ir dalinimosi paslaugos neveikia pilnavertiškai.

„Mes dirbame ir sėkmingai mažiname paslaugos sutrikimo paveiktų vartotojų skaičių“, - rašė Dropbox savo blog’e šeštadienį tačiau sekmadienį kai kurios problemos, tokios kaip dalinimasis nuotraukomis vis dar neveikė.

Atsiprašydama vartotojų, šeštadienį kompanija sakė, kad vartotojų duomenys yra saugūs, paslaugos nutrūkimo metu nebuvo prarasti jokie vartotojų failai, tačiau vartotojai vis dar turi problemų naudodami skirtingas dropbox.com paslaugas bei mobiliems įrenginiams skirtą aplikaciją.

Dropbox pažymi, kad taip pat darbuojasi stengdamasi išspręsti specifines, su nuotraukų sinchronizavimu susijusias problemas ir yra laikinai išjungusi nuotraukų dalinimosi paslaugą visiems vartotojams.

„Jūsų nuotraukos yra išsaugotos atsarginėse duomenų kopijose ir prie jų galite prieiti naudodami kompiuterio aplikaciją arba „Files“ skirsnį prisijungę prie dropbox.com naršyklėje.

Apie Dropbox problemą ir galimas to priežastis Mac Arena rašė straipsnyje: „Dropbox neigia, kad į jos serverius buvo įsilaužta“

Apytikslis skaitymo laikas – 1 minutė.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūną Blavaščiūną

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*