52-osios 2024 metų savaitės naujienų ir gandų apžvalga

52-osios – paskutinės 2024 metų savaitės naujienų ir gandų, skirtų „Apple“ entuziastams bei kompanijos įrangos naudotojams, apžvalga.

  • Pasirodė gandas, kad „iOS“ 19 palaikys tuos pačius „iPhone“ modelius, kaip ir „iOS“ 18, tačiau kalbama, kad „iPadOS“ 19 kai kurių senesnių „Apple“ planšetinių kompiuterių, kurios palaiko dabartinė naujausia „iPadOS“ versija, nepalaikys.
  • Panašu, kad „Apple“ intensyviai testuoja „iOS“ 18.2.1 atnaujinimą. Tai turėtų būti nedidelis atnaujinimas, ištaisantis klaidas ir pagerinantis sistemos saugumą.
  • Kalbama, kad „Apple“ planuoja išleisti namų durų skambučio ir spynos sistemą palaikančią „Face ID“. Mark Gurman taip pat rašo, kad „Apple“ kuria „AirPods Pro 3“ palaikančias širdies ritmo ir kūno temperatūros stebėjimo sistemą. „Bloomberg“ žurnalistas taip pat rašo, kad vargu ar „Apple“ vėl išleis atnaujintą „AirPort“ maršrutizatorių, tačiau anot Gurman nereikia prarasti vilties, nes kompanija kuria „kažką kito“, kas galės tarnauti kaip Wi-Fi prieigos taškas.
  • „Apple“ ir NVIDIA bendradarbiauja siekdamos tobulinti didelių kalbų modelius, naudodamos naują teksto generavimo techniką vadinamą „ReDrafter“, kuri pagerina greitį ir efektyvumą.
  • Analitikas Ming-Chi Kuo rašo, kad „Apple“ M5 serijos lustai, kurių masinė gamyba turėtų pradėti 2025 m., naudos TSMC N3P (3nm) mazgą, kad pagerintų veikimą ir energijos vartojimo efektyvumą. „M5 Pro/Max“ ir „Ultra“ naudos serverio lygio SoIC-mH dizainą, kad būtų užtikrintas geresnis šiluminis našumas. Taip pat manoma, kad „M5 Pro“ CPU ir GPU dalys bus išskirtos į atskirus lustus.
  • „Apple“ šiais metais atnaujino beveik visą „iPad“ asortimentą, išskyrus pradinio lygio modelį, kuris nebuvo atnaujintas nuo 2022 m. Tačiau atrodo, kad bendrovė pagaliau kuria atnaujintą pradinio lygio „iPad“ versiją. „9to5Mac“ šaltinis mano, kad „iPad 11“ bus pristatytas 2025 m. pradžioje. Tikėtina, kad jis pasirodys kartu su „iOS“ 18.3.
  • „Apple“ vyriausiasis paslaugų viceprezidentas Eddy Cue paaiškino, kodėl kompanija neplanuoja kurti tokios paieškos sistemos kaip „Google“. Deklaracijoje, kurią šią savaitę pateikė JAV federalinis teismas Vašingtone, Cue teigė, kad „Apple“ prieštarauja šiai idėjai dėl šių priežasčių:
    • Paieškos sistemos sukūrimas kainuotų „Apple“ „milijardus dolerių“ ir „užtruktų daug metų“, o tai nukreiptų investicinius pinigus ir darbuotojus nuo „kitų augančių sričių“, į kurias bendrovė orientuojasi.
    • Paieškos verslas „sparčiai vystosi“ dėl dirbtinio intelekto, todėl „Apple“ sukurti paieškos sistemą būtų „ekonomiškai rizikinga“.
    • Siekdama sukurti „gyvybingą“ paieškos sistemų verslą, „Apple“ privalėtų „pardavinėti tikslinę reklamą“, kuri nėra „pagrindinė įmonės veikla“ ir prieštarautų jos „ilgalaikiams privatumo įsipareigojimams“.
    • „Apple“ neturi pakankamai „specializuotų specialistų“ ir „operacinės infrastruktūros“, reikalingos sėkmingam paieškos sistemų verslui sukurti ir vykdyti.
  • „Apple“ išleido antrojo „Shrinking“ sezono klipą. Klipe rodomas Jimmy (Jason Segel) susitikimas su Sofi (Cobie Smulders) – vieniša mama, parduodančia savo „Mini Cooper“ Jimmy.
  • „Apple“ pasidalino nuotrauka X socialiniame tinkle su žyma „Pažiūrėkite patys“, tačiau neaišku, ką „Apple“ suplanavo. Kai kurie „Reddit“ naudotojai spėliojo, kad „Apple“ gali planuoti pradėti akciją, suteikiančią žmonėms nemokamą prieigą prie „‌Apple TV‌+“ dviejų dienų laikotarpiui, tačiau kiti mano, kad tai gali būti būsimų 2025 m. TV laidų peržiūra.
    Sausio 4 ir 5 dienos yra savaitgalis, o formuluotė „pažiūrėk patys“, atrodo, rodo, kad gali būti nemokamas žiūrėjimo laikotarpis. Tikėtina, kad „Apple“ pasidalins papildoma informacija likus kelioms dienoms iki „įvykio“.
    „Apple“ niekada nerengė nemokamo „Apple TV‌+“ renginio, kurio metu visi gali nemokamai žiūrėti įprastai tik prenumeratoriams prieinamą turinį, tačiau naujiems prenumeratoriams siūlo nemokamus bandomuosius laikotarpius ir leidžia prieš užsisakant prenumeratą peržiūrėti pirmąsias kai kurių laidų serijas.
    Apple TV‌+“ kainuoja 9,99 € per mėnesį, ir už šią kainą paslauga gali naudotis iki šešių „Family Sharing“ grupės narių.
  • „Apple“ pasidalijo nauja „Apple Watch“ reklama pavadinta „Mesk mesti“, kuris įkvepia naudotojus laikytis savo Naujųjų metų pažadų.
    Dauguma žmonių, iki antrojo sausio penktadienio, atsisako savo Naujųjų metų pažadų. Tai vadinama „Qutter's Day“ („Metikų diena“). Tačiau „Apple Watch“ suteikia motyvacijos bėgti ir po „Qutter's Day“ bei laikytis savo Naujųjų metų kūno rengybos tikslų.
  • Google Play“ aplikacijų parduotuvės top 40, Kalėdų laikotarpiu atsirado ir viena „Apple“ aplikacija (13 vieta), o būtent „Move to iOS“ – aplikacija skirta padėti „Android“ naudotojams perkelti duomenis į naują „iPhone“.

Laikotarpis šventinis, tad ir naujienų nedaug. Visiems gražių švenčių!

Apytikslis skaitymo laikas (neskaičiuojant vaizdo įrašų žiūrėjimo)3 minutės.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūną Blavaščiūną

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*