Kaip Siri komandas naudoti su antros kartos AirPods ausinėmis

Temos: Ausinės, Priedai
Apple AirPods ausinės

Kovo mėnesį „Apple“ išleido atnaujintą „AirPods“ ausinių versiją, kuri, lyginant su pirmos kartos „AirPods“, nors išoriškai ir nesiskiria, tačiau palaiko naujas galimybes.

Antros kartos „AirPodsausinės išoriškai nuo pirmos kartos „AirPods“ nesiskiria. Vienintelis skirtumas tai LED diodas naujų ausinių dėkle perkeltas į fasadinę ausinių dėklo dalį. Tačiau vizualaus skirtumo nebuvimas nereiškia, kad ir „AirPodsausinių galimybės nesiskiria ar jose nėra įdiegta naujų galimybių.Pirmos ir antros kartos „AirPods“ ausinės skiriasi.

Naujos „AirPodsausinės leidžia 1 val ilgiau jas naudoti kalbant telefonu, jose įsidegtas H1 lustas. Taip pat norint pirmos kartos „AirPods“ ausinių pagalba aktyvuoti Siri reikėjo vieną jų du kartus paliesti pirštu. Antros kartos „AirPods“ palaiko Siri aktyvavimą neliečiant ausinių — pakanka ištarti „Hey Siri“ ir asmeninis asistentas lauks nurodymų.

Žinoma, galima ir toliau naudoti senąjį Siri aktyvavimo „AirPodsausinių pagalba metodą, bet naujasis daug patogesnis net ir tada kai rankos nėra užimtos. Kaip ir naudojantis „iPhone“, „AirPods“ pagalba aktyvavus Siri gali pateikti įvairias užklausas, kontroliuoti muziką, skambinti ir žinoma patikrinti ausinių akumuliatorių įkrovą.

Prieš pateikdami užklausą Siri, atminkite — norint naudotis Siri reikia, kad „iOS“ ar „macOS“ įrenginys prie kurio pajungtos „AirPodsausinės turi prieigą prie interneto, nesvarbu ar Wi-Fi ar per mobiliuosius duomenis. Tai kiek keistas reikalavimas, nors internetas šiais laikas ir nėra problema ir didelė dalis „iPhone“ naudotojų duomenų neatjungia niekada, tačiau net ir norint atlikti paprastus veiksmus Siri pagalba (priešingai nei Voice Control[1])

„Siri“ nesupranta lietuviškai, tad šnekinti asistentą reikės viena iš tų kalbų, kurias jis supranta. Manau daugelis tai daro angliškai tad žemiau keli pavyzdžiai, kurie mano galva gali būti naudojami dažniau:

  • „Turn volume up“ arba „Turn volume down“ jei norite garsą ausinėse padidinti ar pamažinti";
  • „Raise the volume by 50 percent" — jei norite garsą ausinėse padidinti 50 proc.;
  • „Play music“ ar „Pause misic“ — priklausomai nuo to norite paleisti ar pristabdyti muziką;
  • „Resume music“ — muzikos grojimo atnaujinimas, jei jį prieš tai buvote sustabdę;
  • „Play [dainos pavadinimas]“ ar „Play [podkasto pavadinimas]“.
  • „Play my Favorite List“ — jei norite paleisti savo mėgstamą grojaraštį; Kitam grojaraščiui paleisti tiesiog pasakykite „Play my [grojaraščio pavadinimas]“, žinoma jei jį užvadinote lietuviškai gali būti nesusipratimų su Siri asistentu šiam bandant suprasti kokį velnią jo prašote paleisti, bet kartais, matyt priklausomai nuo grojaraščio pavadinimo lietuvių kalba — ši užduotis perprantama gana greitai.
  • „Skip back“, „Skip forward“ ar „Skip back/forward X seconds/minutes“ jei norite prasukti klausomą audio atgal ar į priekį. Taip pat galite nurodyti kiek prasukti sekundžių ar minučių.
  • „Skip to the next song“ — peršokimui prie sekančio kūrinio eilėje.
  • „How is the battery life of my AirPods?

Jei mėgstate ruošti maistą užsikimšę ausis „AirPods“ ausinėmis:

  • „Set a 45 minute lasagna timer“ — jei ruošiate lazaniją ir norite nustatyti laikmatį 45 minutėms. Įprastai virtuvėje ruošiama ir daugiau dalykų tuo pačiu metu tad galite iš karto nustatyti kelis laikmačius. Pavyzdžiui kitą laikmatį galite aktyvuoti pasakydami „Set another timer for 15 minutes.“
  • „How much time is left on the lasagna timer?“ — jei norite patikrinti kiek dar laiko iki galėsite „suleisti dantis“ į skanutėlę lazaniją.
  • jei ruošiate žiūrėdami patarimų ne Lietuvoje išleistoje receptų knygoje, kartais gali būti pravartu pasitikslinti ar gerai suprantate kiek kokių ingredientų reikia dėti: „How many cups are in a quart?“, „How many ounces are in a cup?“, „How many grams are in a pound?“ ir panašiai. Jei rūpi kalorijų kiekis, šios informacijos taip pat galite paklausti virtualaus asistento: „How many calories are in 100 grams of cheddar cheese?“, „How much fiber is in kale?“ ir t. t.

  1. Norint „iOS“ įrenginį kontroliuoti balsu nebūtinai turi būti naudojamas virtualus asistentas Siri. „Apple“ leidžia elementarias komandas vykdyti ir „Voice Control“ funkcijos pagalba, kuriai, priešinai nei Siri nėra būtinas prisijungimas prie interneto. Kaip įgalinti „Voice Control“ skaitykite support.apple.com/HT207301.  ↩

Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūną Blavaščiūną

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Komentarų: 4 | Ačiū, kad rašote lietuviškai

  1. Man Apple centras pakeitė sugedusi iPad mini į kita visai nauja. Pradėjus nustatymus manęs prašo įvesti iClaudo saugos kodą, kurio nepamenu o ar ir iš
    viso turejau. Suvedu Apple ID , paskui slaptažodį ir kaip paprašo saugos iClaudo kodo ( kas tai per kodas?) tuo ir viskas baigiasi. Tada dar į kita iPhone telefona duoda pagalba žinute atsiusdami 6 skaitmenu kodą, suvedu ,bet tuom ir viskas baigiasi , nežinau kur tame telefone ta saugos kodą galėčiau rasti. Vedu ekrano tel ir ipado atrakinimo kodus -netinka, id slapt.- netinka, žodžiu nežinau

    • Spėju saugos kodas ir yra ta į telefoną atsiunčiamų 6-ų skaitmenų seka.

      • Ne, ta 6 skaitmenu seka įrašoma turi būti
        į iškart paruošta lentele( bandžiau netinka) ,kai suvedu tuos skaitmenis tada išmeta “ įveskite iClaud saugos kodą”. Pamenu kažkada buvo tas pats su iMaku, kol atitaikiau ,daug laiko praėjo, bet ką aš ten įrašiau dabar neprisimenu nors tu ką. Gal kas nors žinot.

        • Dažniausios tokios problemos priežastys: nekantrumas, nesupratimas kas yra kas ar elementarus nežinojimas.
          Dažniausiai būna taip: jungiantis, jei įgalinta dviejų faktorių autentikacija, vienas iš etapų yra įvesti iCloud saugos kodą, kuris atsiunčiamas į kitą Apple įrenginį. Tačiau bandoma vesti bet koks kodas ir jis, žinoma, netinka. Po kurio laiko Apple atsiunčia tą kodą, kurį reikėjo įvesti. Bandoma dar kartą, vedamas atsiųstas (pirmam bandymui autentikuotis skirtas) kodas — jis žinoma antram bandymui netinka, nes buvo skirtas antram ir t.t.
          Patarimas būtų — palaukti kol Apple baigs siųsti kodus, tada ištrinti visas tas siųstas žinutes, pabandyti jungtis ir sulaukti kol bus atsiųstas kodas ir jį suvesti. Atminkite — atsiųstas kodas tinka tik tam bandymui, kuriam jis skirtas ir kitam bandymui netiks.
          Jei per daug kartų nesėkmingai bandėte prisijungti, gali būti, kad tas įrenginys buvo užrakintas. Ką daryti tokiu atveju skaitykite support.apple.com/HT202755.

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*

Į viršų