Kaip užtikrinti, kad Apple Watch parodymai būtų teisingi

Nors „Apple Watch“ renka fizinio aktyvumo ir sveikatos parodymus tiksliai ir tam nereikia jokių papildomų pastangų — yra keli nustatymai padedantys užtikrinti, kad surinkti parodymai yra maksimaliai teisingi.

Pagrindinis dalykas užtikrinantis „Apple Watch“ renkamų duomenų patikimumą yra teisingas išmanaus laikrodžio dėvėjimas. Laikrodžio dirželis turi būti ne per laisvas, tačiau ir ne per daug užveržtas — laikrodį dėvėti turi būti patogu. Laikrodis užsegtas prie viršutinės riešo dalies. Teisingai užsegtus laikrodį bus užtikrinama, kad „Apple Watch“ jutikliai surinks kiek įmanoma daugiau duomenų.
Laikrodžio dėvėjimo patogumas didžia dalimi priklauso ir nuo pasirinkto dirželio. Aš turiu tris „Apple Watch“ apyrankes: „42mm Anthracite/Black Nike Sport Band“ (su ja pirkau laikrodį), „42mm Black/Volt Nike Sport Band“ ir „42mm Black Sport Loop“ (Taip pat atrodančią, bet ne „Apple“ gamybos ir šiek tiek pigiau austo nailono apyrankes galima įsigyti ir „Amazon“. Juoda austo nailono „42mm Black Sport Loop“ apyrankė yra mano mėgstamiausia. Ją galima tiksliau užsegti pagal rankos riešo storį, ji lengvesnė (bent jau jausmiškai) ir minkštesnė. Tačiau ją sušlapinus — ji gana ilgai džiūsta, vasarą jis šlapia būna apie 2–3 valandas, kas nėra malonu. Todėl, jei einu į baseiną ar žinau, kad gali tekti „pamerkti rankas į vandenį“ — laikrodžiui uždedu vieną iš fluoroelastomero (iš fluoro anglies pagrindu sintetinės gumos) pagamintų „Apple“ apyrankių. Jos greitai išdžiūva, jas paprasta nusausinti. Tačiau dėvint jas vasarą, bent jau man, ranka po ja neretai suprakaituoja ir kartais atrodo net lyg lengvai erzintų odą. Vienas mano bičiulis įsigijo ne „Apple“ odinę apyrankę savo „Apple Watch“ ir yra ja patenkintas. Tačiau, kadangi bičiulis yra aktyvios gyvensenos šalininkas, ant jo riešo laikrodį dažniausiai laiko „Apple Sport Band“ silikoninis dirželis, o odinis (anot pačio bičiulio) geriau tinka prie kostiumo.
Išmanusis laikrodis turi būti dėvimas ne ant dominuojančios rankos: jei esate dešiniarankis — laikrodį dėvėti reikėtų ant kairės, o jei kairiarankis — ant dešinės rankos. Atitinkamai turi būti sukonfigūruotas ir pats laikrodis.
Laikrodžio konfigūravimas atliekamas „iPhone“ esančioje Watch aplikacijoje: pasirinkus My Watch skirsnį, tada General ir palietus Watch Orientation. Čia reikia nurodyti ant kurios rankos riešo laikrodį nešiojate „Wear Apple Watch on:“ Left Wrist (kairio riešo) ar Right Wrist (dešinio riešo).
Laikrodį galima dėvėti taip, kad jo mygtukas ir pasukama svirtelė būtų į pirštų pusę arba taip, kad mygtukas ir svirtelė būtų į alkūnės pusę.

Aš „Apple Watch“ dėviu taip, kad mygtukai „žiūri“ į alkūnės pusę — man taip patogiau.
Aš „Apple Watch“ dėviu taip, kad mygtukai „žiūri“ į alkūnės pusę — man taip patogiau.

Esminio skirtumo ar „Apple Watch“ ant kairės ar ant dešinės rankos riešo, mygtukai pirštų ar alkūnės pusėje — nėra, čia jau asmeninio pasirinkimo reikalas, tačiau laikrodžio nustatymuose reikia nurodyti dėvėjimo būdą:

  • atidarykite Watch aplikaciją „iPhone“.
  • pasirinkite My WatchGeneralWatch Orientation.

atidarykite Watch aplikaciją „iPhone“ ir pasirinkite My Watch → General → Watch Orientation.
  • jei laikrodžio mygtukai yra dešinėje pusėje pasirinkite Digital Crown in Right Side, o jei mygtukai laikrodžio kairėje — Digital Crown in Left Side.

Kairėje pusėje parodyti nustatymai jei laikrodis dėvimas ant kairės rankos riešo, o mygtukas ir sukimo svirtelė yra laikrodžio kairėje (alkūnės) pusėje. Dešinėje pusėje esančiame paveikslėlyje yra parodyti nustatymai jei laikrodis dėvimas ant dešinės rankos riešo, o mygtukai yra pirštų pusėje.
Kairėje pusėje parodyti nustatymai jei laikrodis dėvimas ant kairės rankos riešo, o mygtukas ir sukimo svirtelė yra laikrodžio kairėje (alkūnės) pusėje. Dešinėje pusėje esančiame paveikslėlyje yra parodyti nustatymai jei laikrodis dėvimas ant dešinės rankos riešo, o mygtukai yra pirštų pusėje.

Be teisingo „Watch“ aplikacijoje nurodymo ant kurios rankos ir kaip dėvimas „Apple Watch“ yra ir dar keli renkamų parodymų tikslumą užtikrinantys parametrai, kuriuos reikia nurodyti.
Atidarę Watch aplikaciją ir aktyvavę My Watch skirsnį paspauskite ant Passcode. Ši nustatymų dalis yra skirta ne tik įrenginio saugumui. Įsitikinkite, kad lango apačioje esantis Wrist Detection (automatinio laikrodžio dėvėjimo) nustatymas yra įjungtas . Iš principo tai saugumo nustatymas, tačiau jis yra svarbus ir renkant širdies darbo parodymus kai vaikščiojate ar ilsitės.

Automatinio laikrodžio dėvėjimo įjungimas
Automatinio laikrodžio dėvėjimo įjungimas

Taip pat reikėtų apsilankyti Watch aplikacijos Health skirsnyje ir ten įvesti reikiamus duomenis, nes šie duomenys dalyvauja paskaičiuojant sudeginamų kalorijų skaičių. Jei naudojate su „HealthKit“ suderinamas elektronines svarstykles — jūsų svorio parodymai turėtų būti atnaujinami automatiškai.
Laikrodį gali reikėti sukalibruoti ypač jei tai pirmasis ar „Series 1“ išmanusis „Apple“ laikrodis. Kaip tai padaryti skaitykite specialiai „Apple Watch“ kalibravimui skirtame straipsnyje.
Galiausiai, „Apple“ rekomenduoja tam tikras strategijas kai judate. Norėdami, kad duomenys būtų renkami teisingai (ir atitinkamai įvertinti medaliu) reikėtų stengtis, kad ranka ant kurios uždėtas „Apple Watch“ judėtų laisvai ir nebūtų įkišta į kišenę ar sustingusi vienoje padėtyje, pavyzdžiui toje pačioje rankoje laikant telefoną kuriame rodomas video ir sportuojant. Priešingu atveju reikėtų aktyvuoti Outdoor ar Indoor Walk režimą Workout aplikacijoje jei ranka su „Appke Watch“ yra užimta ir nejuda laisvai, nes tokiu atveju tai ko gero vienintelis teisingas sprendimas, nes šie režimai aktyvuoja GPS ir širdies darbo stebėjimą.

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Parašykite komentarą

Į viršų