Keli įdomesni faktai nuskambėję „Apple“ ketvirčio finansinės ataskaitos metu

Temos: Apple, Statistika

Be pardavimų finansinių rezultatų, kurie susiję ne su kai kuriais „Apple“ gaminamais įrenginiais buvo džiuginantys, finansinės ataskaitos metu nuskambėjo ir keli įdomesni faktai.

Be to, kad per praėjusius tris mėnesius „iPhone“ pardavimai krito, „Apple“ CEO Tim Cook ir CFO Luca Maestri paskelbė kelis įdomius faktus apie kompanijos veiklą antro fiskalinių 2016 metų ketvirčio metu:

  • T. Cook pasakė, kad šis ketvirtis buvo tikras išbandymas kompanijai.
  • Šiai dienai grynais pinigais ir vertybiniais popieriais „Apple“ turi sukaupusi 232,9 mlrd. USD sumą.
  • Kompanija išplėtė savo akcijų (AAPL) supirkimo programa ir jai skyrė papildomus 50 mlrd. USD. Bendra suma, kurią „Apple“ planuoja investuoti į šią kampaniją yra 250 mlrd. USD.
  • Per pastaruosius keturis ketvirčius „Apple“ įsigijo 15 kompanijų ir tęsia potencialių kandidatų paiešką bei derybas su jais.
  • „Apple Music“ prenumeruoja daugiau nei 13 mln. melomanų.
  • Pajamos iš tokių paslaugų, kaip „iTunes“ išaugo 20% ir dabar yra 6 mlrd. USD.
  • „iPhone SE“ paklausa didesnė nei kompanija tikėjosi ir „Apple“ deda visas pastangas, kad patenkinti visų vartotojų poreikius.
  • „Apple Pay“ paslauga jau galima pasinaudoti daugiau nei 10 mln. vietų visame pasaulyje. JAV tokių vietų skaičius yra 2,5 mln.
  • Vartotojų atnaujinančių savo telefonus į „iPhone 6s“ skaičius viršijo kompanijos lūkesčius ir analogiškus atnaujinimo į „iPhone 5s“ rodiklius prieš du metus, tačiau yra prastesni nei pernai metų rodikliai atnaujinant „iPhone“ į „iPhone 6“.
  • Lojalumas „Apple“ įrangos vartotojų tarpe yra labai aukštas. Net 95% „iPhone“ vartotojai neketina pirkti kitų gamintojų mobilių telefonų. Tai pats aukščiausias rodiklis šiuolaikinių išmaniųjų telefonų gamintojų tarpe.
  • Vartotojų pirmų 6 fiskalinių 2016 „Apple“ metų mėnesių laikotarpiu prie „iPhone“ perėjusių iš „Android“ ekosistemos skaičius yra didesnis nei to pačio laikotarpio pernai metu.
  • Tim Cook: „Mes maloniai nustebinti pirmų “Apple Watch” metų pardavimo rezultatais ir ruošiame puikias naujoves ateičiai.“
  • „Apple Watch“ dėka pelnas gaunamas iš kitų produktų išaugo 30%.
  • 94% „Apple Watch“ vartotojų yra patenkinti šiuo laikrodžiu.
  • Sekantis ketvirtis bus pats sėkmingiausias dviejų metų laikotarpyje „iPad“ ir taip bus naujojo „iPad Pro“ dėka.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*

Į viršų