Ką Microsoft CEO Satya Nadella manymu Apple ir Google daro geriausiai

Neseniai Microsoft Redmond’o biure vykusio renginio metu, kompanijos vadas Satya Nadella pasidalino savo mintimis apie tai ką Apple ir Google daro geriausiai.

Microsoft CEO Satya Nadella
Microsoft CEO Satya Nadella

Jo kaip kompanijos vado žodžiai verti mažiau nei Apple, bet daugiau nei Google. Tiems kas neseka Microsoft gyvenimo priminsiu, kad naujas Microsoft vadas per trumpą savo vadovavimo kompanijai laikotarpį užbaigė Mictosoft kompanijos Nokia įsigijimo sandorį ir tęsia kompanijos strategiją judančią link kompiuterinių debesų (cloud computing).

Ką Nadella sakė apie konkurentus:

Kai aš galvoju apie tai ką daro Apple ir ką daro Google bei ką daro Microsoft, man tampa aišku kodėl šios trys kompanijos yra tokios skirtingos. Su Apple man viskas labai, labai aišku ir tiesą pasakius, neseniai išsakyti Tim Cook žodžiai viską puikiai paaiškina. Tim Cook sakė, kad Apple tai kompanija parduodanti įrenginius ir tai yra tai, kas yra Apple. Kalbant apie Google, tai kompanija kuriai svarbu būti, turėti duomenis ir pardavinėti reklamą - pateikti reklamą skoningai, ir jiems šiame verslo segmente puikiai sekasi.

Milžiniška Apple sėkmė parduodant kompiuterinę įrangą kompanijai atnešė didžiausius istorijoje pelnus. Natūralu, kad šią sėkmę pagreitino ir programinės įrangos sprendimai tame tarpe ir aplikacijų parduotuvė padėjusi išpopuliarėti iPhone, kai šis buvo dar kūdikystės stadijoje. App Store buvo ir pagrindinis raktas į iPad populiarumą bei stiprias pozicijas rinkoje ir, greičiausiai, bus pagrindiniu Apple Watch populiarumo katalizatoriumi.

Google reklamos jėga yra akivaizdi, tačiau tai nėra tik tai. Google sukurta ir visame pasaulyje populiariausia tapusi paieškos sistema suteikė kompanijai pagrindą sėkmingai pardavinėti reklamas. Jei Google nebūtų sukūrusi didesnėje pasaulio dalyje dominuojančia tapusios paieškos sistemos, jos pajamos iš reklamos būtų smukusios. Tačiau tai nereiškia, kad Nadella žodžiuose nėra tiesos.

Kokias stiprias puses Nadella mato jo vadovaujamoje kompanijoje:

Kalbant apie mus ir mūsų identitetą, tai mes suteikiame kitiems galimybes kurti produktus. Tai iš tiesų nėra apie mus ir mūsų produktus. Žinoma, mes turime pelno ir verslo modelį, tačiau man, natūraliai į galvą ateinanti vieta, kurioje Microsoft gali išsiskirti iš kitų yra bet kas nuo dokumento kūrėjo ar programuotojo iki bet ko kito esančio versle ir mes norime būti kompanija šiems žmonėms suteikianti įrankius ir platformą. Tai man yra pagrindas.

Apple stiprybė yra iPhone, Google paieškoje, o Microsoft - Windows ir Office. Apple nori užimti stipresnes pozicijas kompiuterinių debesų sferoje ir kaip to įrodymą pristatė savo iCloud Drive paslaugą. Google nori sustiprinti savo pozicijas produktyvumo ir kompiuterinių debesų sferose o Microsoft dirba labai panašiose srityse Office produktus konvertuodama į prenumeratos pagrindu veikiančias aplikacijas bei augina savo Azure kompiuterinių debesų platformą.

Labai dažnai dideles platformas kuriančių kompanijų interesai susikerta. Visos trys: Apple, Google ir Microsoft kuria aplikacijas, kompiuterinę įrangą ir t.t. Klausimas, kuriai jų labiausiai pasiseks savo buvusią sėkmę paversti ateities laimėjimu. Ta, kuriai pasiseks tai padaryti per sekantį dešimtmetį padidins savo rinkos kapitalizaciją ir greičiausiai nurungs kitas dvi jei ne paguldydama jas ant menčių tai bent jau stipriai sumažindama jų svarbą.

Apytikslis skaitymo laikas: 3 minutės.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūną Blavaščiūną

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Vienas komentaras

  1. O ka jiems daugiau ir belieka daryti, ziureti i konkurentus ir stebeti kaip win era griuna :)

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*