Apple programuotojai iOS 8 klaidas taiso iš atsiliepimų socialiniuose tinkluose

Temos: Apple, iOS

Kaip ir kiekviena nauja operacinė sistema, taip ir iOS 8 turi eilę smulkesnių ir stambesnių klaidelių. Gana ilgai Apple programuotojai šlifavo šią operacinės sistemos versiją, tačiau jų pastangų neužteko sistemos be klaidų sukūrimui.

Praėjus beveik savaitei po kai Apple leido savo įrenginių vartotojams įdiegti naujausią iOS 8 džiaugsmo krykštavimo Kupertino įsikūrusiame biure nedaug ir tai, kad socialiniuose tinkuose pilna nusiskundimų iOS 8 kelia rūpestį Apple ir Apple ėmėsi veiksmų, tiesiogine ta žodžio prasme įkūrė ten iOS klaidų taisymo štabą: suvarė programuotojus į vieną kambarį, užrakino duris ir paliko juos ten spręsti Facebook ir Twitter tinkluose vartotojų paskelbtų klaidų taisyti. Jie ten sėdės tol, kol nebus rasti sprendimai leidžiantis visas tas problemas išspręsti.

Apple aišku, oficialiai apie tai neskelbė, tačiau ši informacija tapo žinoma po to, kai vienas Reddit tinklo vartotojas Kiggsworthy papasakojo apie savo nuotykį. Kiggsworthy norėjo pasinaudoti viena iš naujų iOS 8 funkcijų - Family Sharing, tačiau kai jis bandydavo įkrauti ką nors iš jo žmonos pirkinių - gaudavo pranešimą apie klaidą sakančią, kad šis turinys negali būti įkrautas „[Dainos pavadinimas] negali būti įkrautas, nes ji buvo įsigytas naudojant kitą Apple ID“.

Praėjus vos kelioms minutėms po to, kai jis apie tai paskelbė Twitter tinkle su juo susisiekė Apple atstovas ir tuojau pat pasiūlė pabendrauti privačiomis Twitter žinutėmis. Kaip paaiškėjo Apple jau žinojo apie šią problemą, tačiau niekaip negalėjo nustatyti jos priežasties. Gavęs maksimaliai išsamią informaciją Apple atstovas apsidžiaugė ir pasakė, kad dabar jo kolegos suprato kas nutiko: prieš aštuonis metus, dalis turinio į iTunes Store buvo įkelta su failinės sistemos struktūros klaida. Panaikinę šią klaidą, konkrečiu atveju- sukonvertavę muzikinių kūrinių failus iš naujo, Apple programuotojai pagaliau šią problemą išspręs.

Pokalbio metu, Apple atstovas užsiminė, kad didelė dalis Apple dirbančių programuotojų susijusių su iOS 8 realiame laike ieško pranešimų apie problemas Twitter ir kituose socialiniuose tinkluose tam, kad sekančios iOS 8.x.x versijos pagalba ištaisytų kiek įmanoma daugiau klaidų ir specialiai šiam tikslui buvo sukurtas operatyvinis štabas.

Aišku Apple renka klaidas ne tik iš socialinių tinklų, o ir iš iOS 8 vartotojų įrenginių. Todėl, jei norite padėti Apple - įjunkite: Settings > Privacy > Diagnostics & Usage pažymėdami Automatically Send.

Kokie failai siunčiami Apple ir kokia informacija juose yra pažiūrėti galite paspaudę ant failų, esančių Settings > Privacy > Diagnostics & Usage > Diagnostic Usage & Data pavadinimų (tikiuosi, kad Apple inžinieriai susigaudo, nes man mažai kas ten aišku). Taip pat galite leisti Apple pasidalinti klaidomis, susijusiomis su ne Apple kurtomis aplikacijomis, su tų aplikacijų kūrėjais ir tokiu būdu suteikti jiems galimybę tas klaidas ištaisyti. Diagnostikos ir klaidų failuose nėra jūsų asmeninės informacijos leisiančios jus identifikuoti kaip konkretų individą, tačiau gali būti geolokacinė informacija ir informacija apie naudojamo įrenginio tipą.

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Komentarų: 8 | Ačiū, kad rašote lietuviškai

  1. Taip pastebejau kad yra klaidu youtbes app-e meta eror,stringa,wi-fi atsijungineja.....nekazka...(((

  2. Tai ka jie veike su beta versijom data ? Miegojo ? :)

    Sunkiai apple susitvarko su savo ios kotais...

    • Miegojo ties iOS, nes Yosemite, Apple Watch reikalavo itin daug pastangų, laiko, programerių.

      Bet man niekad nepatinka scheduled atnaujinimai, nes jau su iOS 7 nespėjo ir vargo vakarienė buvo, dabar irgi nespėjo...Išleidinėtų tuos atnaujinimus, kada jie yra paruošti, o ne dabar pusiau apkeptą blyną išleido ir reikia laukti, kol sutvarkys.

    • Visada išleidusi iOS versiją Apple taiso klaidas ir išleidžia X.0.1 atnaujinimą. iOS 7 atveju tai įvyko sekančią dieną, o dar sekantis - dar po savaitės.

      • Na bet tik su iOS 7.1 iOS atgavo stabilumą ir ištaisė didžiąją dalį bugų. Ramūnai, kaip tau atrodo ar ne per ilgai mums reikėjo laukti? žinant, jog iOS 7.1 pasirodė tik po pusės metų. Kiek man reikėjo vargt su iPad air, iPhone. Kad jie ten išleido tuos mini update, nieko nepakeitė, problemos išliko.

        • iki iOS 7.1 dar buvo: 7.0.1, 7.0.2, 7.0.3, 7.0.4, 7.0.5, 7.0.6.
          Labai daug klaidų buvo ištaisyta jau 7.0.3 atnaujinime (7.0.2 buvo tik saugumo spragos ištaisymas - užrakinto ekrano apsaugos apėjimo).
          Mano galva Apple pakankamai gerai sudėlioja klaidų taisymo prioritetus (pagal klaidų pobūdį ir įrenginių tipą). Bandau įsivaizduoti kas dabar tveriasi Apple būstinėje... Apple pakankamai stipriai spardo užpakalius savo programuotojams ir dabar „klizma“ buvo tikrai termo-branduolinė, nenorėčiau atsidurti atsakingų už tas klaidas vietoje - tiek programuotojų, tiek testuotojų, tiek ir jų bosų vietoje - nei moraline nei finansine prasme.

          Ar ilgai, čia labai individualu - priklausomai nuo to, kiek dažnai tam tikra klaida trukdo. Būna klaidų, kurių aš nepajusčiau net jei jų ir visai neištaisytų.

          Apple dažniausiai atnaujinimus, jei tai nėra „cito“ (medicinoje naudojamas terminas kai ką nors reikia padaryti labai skubiai), išleidžia didesniais gabaliukais. Pvz. Microsoft išleidinėja mažesniais, bet dažniau ir tai turi savo tiek privalumų, tiek ir trūkumų.

          Bet kuriuo atveju tai kur kas geriau nei Android, kur labai dažnai tas faktas, kad Google išleidžia atnaujinimą - dideliai daliai Android įrenginių vartotojų nieko nereiškia, nes jie jo niekada negaus, nes to atnaujinimo nepatvirtins, nepaskelbs ir nepritaikys kiekvienam savo įrenginiui Android įrenginių gamintojai... Norint pasijusti Androidininko kailyje (jei tai ne ragelis su GM - švaria Android OS versija) galime įsivaizduoti situaciją: išeina nauja OS versija, nusiperki ragelį su ja, tada po kokio mėnesio pasirodo atnaujinimas - klaidų ištaisymas, saugumo spragų užlopymas ir t.t., bet to ragelio gamintojas jau kuria naujus telefonų modelius ir tą atnaujinimą pritaiko jiems, visai nekreipdamas dėmesio į tą, kurį nusipirkai prieš mėnesį ir tai reikštų, kad pvz. išėjus iOS 8.0.1 atnaujinimui tu jo niekada negautum ir negalėtum įdiegti savo telefonui ar iPad. Iš principo perfrazuojant Android gamintojo požiūrį į vartotoją, kuris nusipirko jo įrenginį būtų tokia - nori iOS 8.0.1 - pirk naują iPad, o tą nusipirkęs, jei norėsi iOS 8.0.2 - pirk dar vieną.
          Manau, mes galime daug burnoti ant Apple, bet nežiūrint to, kad ji daro klaidų (jų nedaro tas kas nedaro nieko) - jos požiūris į vartotoją teisingas ir atnaujinimus gausim :)

  3. Skubejo turbut,juk terminuota buvo,turetu iseit IOS 8.0.1 neuzilgo....gal jau tada aptvarkis.Nesuprantu uz ka jie tokias babkes ima?Uzmigo ant lauru....)))

Parašykite komentarą

Į viršų