iTunes vartotojai muzikai ir aplikacijoms išleidžia panašias pinigų sumas
Populiarėjančios srautinės muzikos paslaugos atima iš Apple muzikos verslo vis daugiau pinigų, tačiau augantis mobilių programėlių poreikis leidžia tą netektį dalinai kompensuoti.
Naujas Jackdaw Research analitikų departamento vado Jan Dawson tyrimas parodo, kad iTunes vartotojai muzikai ir aplikacijoms išleidžia panašias pinigų sumas. Nėra paslaptis, kad per iTunes platinamas turinys Apple atneša didelę pajamų dalį, tačiau populiarėjant srautinės muzikos paslaugoms tokioms kaip Spotify, iš muzikos Apple uždirba vis mažiau. Taip pat smuktelėjo iš filmų gaunamos pajamos, bet pajamos gaunamos už aplikacijas auga.
2012 metų duomenimis muzikai ir filmams, vidutiniškai vienas iTunes vartotojas per metus išleido 25 JAV$, tačiau 2013 metų 4-o ketvirčio rezultatai rodo, kad vidutiniškai vienam vartotojui tenka tik 10$ JAV$ muzikai ir filmams išleistų pinigų. Tačiau šį nuopolį šiek tiek kompensuoja iTunes vartotojų išleidžiami pinigai perkant aplikacijas. 2013 metų 4-o ketvirčio rezultatų duomenimis, iTunes vartotojai aplikacijoms išleidžia beveik tiek pat kiek ir muzikai bei filmams.
Nors pagrindine priežastimi kodėl Apple įsigijo Beats yra nupirktos kompanijos „hardware“ verslas, tačiau muzikos pirkimų sumažėjimas bei tai, kad vartotojai vis labiau pamėgsta srautinės muzikos paslaugas, Apple pasistengus gali suteikti progą susigrąžinti prarandamus pinigus iš muzikos, nes Beats turi „know-how“ ir srautinės muzikos paslaugų sferoje.