Android vartotojai renkasi autobusą, o dažnai skraidantys - iPhone
Kartas nuo karto internete pasirodo tyrimai, kuriuose lyginami iPhone ir Android vartotojų skirtumai ar panašumai.
Dažniausiai tokių tyrimų tikslas yra nustatyti, kur į ką orientuotą reklamą naudoti ir tada tikslingai leisti kompanijos pinigus nešvaistant jų vėjais, kaip kad būtų rodant iPhone skirtas reklamas viešajame transporte ar skirtas Android vartotojams lėktuvuose.
Battery Ventures tyrimas parodė, kad iPhone vartotojai dažniau renkasi vyną nei alų, metų bėgyje yra skridę lėktuvu ir yra investavę į akcijas. Tuo tarpu Android vartotojai labiau mėgsta alų, važinėja viešuoju miesto transportu, save laiko religingais ir per pastarąjį mėnesį yra valgę McDonalds.
Pabandžius sugrupuoti iPhone ir Android vartotojus pagal gaunamas pajamas, skirtumai tarp šių dviejų pagrindinių ir tarpusavyje konkuruojančių grupių šiek tiek sumažėjo, tačiau iPhone vartotojai vis tiek labiau išliko tais, kurie dėvi baltus marškinius.