Kalėdinės Twitter žinutės apie planšetinius kompiuterius
Pateikiant kompanijų rezultatus egzistuoja skirtingi matavimo vienetai ir vieni yra labiau atspindintys realią padėtį nei kiti. Kai kurios kompanijos mėgsta pateikti iš gamyklų išsiųstų įrenginių kiekį (kuris neatspindi realių pardavimų, šią metodiką naudoja Samsung), kitos naudoja labiau realią situaciją atspindinčius duomenis - pardavimų rezultatus (šią metodiką naudoja Apple).
Apple naudojama metodika, kai pateikiami realūs pardavimų skaičiai, ko gero yra tikriausiai geriausiai atspindinti vieno ar kito įrenginio populiarumą bei kompanijos rezultatus, tačiau Twitter žinutės taip pat gali puikiai tarnauti vienu iš įrenginių pardavimų ar jų populiarumo rezultatų atvaizdavimui.
Topsy Analytics, užsiimančios Twitter žinučių duomenų analizavimu, duomenimis Kalėdų rytą iPad nurungė visus konkurentus.
Peržiūrint Twitter žinutes, kuriose žmonės, džiaugdamiesi Kalėdinėmis dovanomis, apie tai rašė Twitter’yje minėdami „got iPad“, „got Note“, „got Kindle“ ir „got Surface“ matome, kad žinutės apie iPad, kurių per gruodžio mėnesį viso buvo 119 257, o gruodžio 25 dieną 50 892, gerokai lenkė kitus planšetinių kompiuterių rinkoje esančius konkurentus: Samsung Note (gruodžio 25d - 2 334 žinutės), Kindle (gruodžio 25d - 4 217 žinutės), Microsoft Surface (gruodžio 25d - 837 žinutės).
Kalbant apie Apple iPad konkurentų Twitter paskelbtas žinutes reikia paminėti, kad Microsoft, Samsung ar Amazon labiau džiaugtųsi jei dalies Twitter žinučių kur minimi jų įrenginiai gauti kaip Kalėdų dovanos nebūtų, nes žmonės rašydami, kad juos gavo mini, kad tai „mėšlo“ gabalas.