JAV jau nėra pati didžiausia aplikacijų rinka pasaulyje
Naujausia App Annie pasaulinių mobiliems įrenginiams skirtų aplikacijų apžvalga rodo, kad iki šiol pirmavusią JAV aplenkė Japonija ir tapo didžiausia mobilių programėlių rinka pasaulyje.
Google Play ir Apple iOS aplikacijų kombinuoti pardavimų rezultatai rodo, kad Japonija ne tik aplenkė JAV, bet Japonijos vartotojai dabar aplikacijoms išleidžia net 3 kartus daugiau nei greitai besivystančios Pietų Korėjos gyventojai. Japonija mobilių programėlių pirkimuose beveik šešis kartus didesnė nei Jungtinė Karalystė, kuri tradiciškai yra laikoma kaip pagrindinis daugelio aplikacijų kūrėjų tikslas.
Didžiausios programėles kuriančios kompanijos keičia savo kryptį aukštesnę svarbą suteikdamos Japonijai. Neseniai, Suomijos Supercell šokiravo žaidimų industriją parduodama pusę savo kompanijos Softbank/GungHo. Dauguma rinkos apžvalgininkų tikėjosi sandorio su JAV kompanija.
Europos kompanijų kurtos programėlės stiprina savo pozicijas Japonijos rinkoje. Du Supercell sukurti žaidimai yra Japonijos Top 20 sąraše, o agresyvi King kompanijos reklaminė kampanija pradėta gruodžio mėnesį Japonijoje, jos „Candy Crush“ prastūmė į 13 vietą. Anksčiau, šiais metais, Suomių Frogmind ir Rovio kompanijų kūriniai užėmė pirmas vietas Japonijos programėlių tope.
JAV aplikacijų kūrėjų produktai nėra tokie populiarūs Japonijoje. Electronic Arts „pasišiukšlinusi“ su savo pirkimais iš aplikacijų „Plants Vs. Zombies“ žaidime prarado populiarumą, o Zynga produktai yra šalyje žinomi kaip nepritampantys šioje šalyje.
Nežmoniški, mobilių aplikacijų rinkos augimo tempai, vietinių didesnių aplikacijų kūrėjų kompanijų akcijų kainas taip pat pastūmėjo debesų link ir pastarieji jau svarsto apie plėtimąsi globaliu mastu.