Jei OS X Mail neįsimena iCloud paskyros slaptažodžio
Apple OS X Mail aplikacijoje be standartinių IMAP, POP, Exchange bei kelių trečių šalių pašto paslaugų Google, Yahoo ir Aol, integruotas ir pačios Apple iCloud paslaugų palaikymas.
Kai kurie vartotojai atnaujinę savo OS X versijas į OS X Mavericks patiria fenomeną, kai Mail aplikacija periodiškai prašo įvesti iCloud paskyros slaptažodį. Daugumoje atvejų tai pastebima pas vartotojus, kurie įdiegė OS X Mavericks ir vėliau duomenis atstatė iš atsarginių duomenų kopijų saugyklos.
Jei jūs pastebėjote, kad Mail aplikacija jūsų periodiškai prašo įvesti iCloud paskyros slaptažodį - galima šios problemos priežastis, neteisingai nurodytas autentikacijos metodas. Patikrinkite ar jis teisingas:
- OS X Mail aplikacijoje iš meniu pasirinkite Mail > Preferences arba pasinaudokite klavišų kombinacija Cmd ⌘-, (kablelis)
- Atsidariusiame lange paspauskite ant Accounts ir pažymėkite iCloud paskyrą
- Pasirinkite Advanced skirsnį ir patikrinkite ar „Authentication“ šiai paskyrai yra nurodytas „Apple Token“.
- Jei padarėte pakeitimus - išsaugokite juos.
Jei Mail aplikacijoje iCloud paskyros nustatymai buvo teisingi - patikrinkite šios paskyros nustatymus Keychain Access aplikacijoje.