Iš kur Apple ir Samsung gauna naujų vartotojų

Per pastaruosius metus 20 procentų Android telefonų vartotojų perėjo prie Apple iPhone, tuo tarpu „religiją“ išdavė ir į Samsung stovyklą persimetė tik 7 procentai anksčiau naudojusių iPhone.

CIRP (Consumer Intelligence Research Partners) tyrimų duomenimis, laikotarpyje tarp 2012 metų liepos ir 2013 metų birželio:

  • 42% naujų iPhone vartotojų į Apple stovyklą atėjo atnaujindami savo telefonus iš kitų platformų
  • 43% Samsung vartotojų anksčiau naudojo Android, bet nebūtinai Samsung kompanijos gaminį
  • Samsung išmanųjį telefoną pasirinko 37%, prieš tai neišmanų telefoną naudojusių vartotojų, tuo tarpu iPhone tokių vartotojų pasirinko 26%.
  • Tarp vartotojų, kurie pakeitė telefono gamintoją: Apple pasirinko 3 kartus daugiau buvusių Samsung vartotojų, nei Samsung pasirinko buvusių iPhone vartotojų. iPhone pasirinko 33% ex-Samsung vartotojų, tuo tarpu iPhone išdavė ir į Samsung stovyklą perėjo tik 11%.
  • Tarp tų, kurie pakeitė telefono gamintoją Samsung klientais tapo buvę HTC, Motorola ir Nokia telefonų vartotojai, tuo tapu Apple vartotojais daugiausia tapo anksčiau BlackBerry telefonus naudoję piliečiai.
    33 procentais daugiau iPhone perka buvusių Samsung vartotojų nei Samsung perka anksčiau naudoję iPhone
    Šaltinis:CIRP/Fortune

Tyrimų duomenys atskleidžia ir demografinę telefonų padėtį. Nieko stebinančio tame, kad Apple produktų vartotojai yra labiau išsilavinę ir turtingesni žmonės nei Samsung pasirinkę. Labiau stebina tai, kad bendrai iPhone vartotojai yra jaunesni nei tie, kurie pasirinko Samsung (priešingai nei Samsung bando įtikinti savo reklamoje).

Apple ir Samsung vartotojai pagal amžiaus grupes
Šaltinis:CIRP/Fortune

Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*

Į viršų