iPhone - labiausiai socialus įrenginys
Socialiniai tinklai bei įvairūs elektroniniai prietaisai, leidžiantys mums bendrauti, tapo daugelio mūsų kasdienio gyvenimo dalimi. Socialiniuose tinkluose bendraujame, „susitinkame“ su draugais, pažįstamais ir nepažįstamais, susipažįstame, susidraugaujame ir nutraukiame draugystes, stebime šeimyninius maištus bei skaitome naujienas ir vienaip ar kitaip reaguojame į šiame „paraleliniame“ pasaulyje vykstančius veiksmus ir žinome dalinamės, o kasdien naudojami elektroniniai prietaisai daro įtaką, kokiuose socialiniuose tinkluose mes dažniau dalinamės informacija.
Per paskutinį dešimtmetį dalinimasis (sharing) socialiniuose tinkluose tapo šiuolaikinio gyvenimo dalimi. Neretai, socialiniuose tinkluose pasidalinti ar rekomenduoti straipsniai, nuotraukos, muzika ar kitos „iškasenos“, vienaip ar kitaip daryto įtaką mūsų gyvensenai.
ShareThis paskelbė įdomią medžiagą parodančią, kad tai kuo, kiek ir kuriame socialiniame tinkle dalinamės, neretai, priklauso ir nuo to kokį įrenginį dažniausiai naudojame.
ShareThis stebėjimų rezultatai rodo, kad žmonės naudojantys mobilius įrenginius du kartus daugiau linkę dalintis informacija socialiniuose tinkluose nei naudojantys kompiuterius. Iš naudojančių mobiliuosius įrenginius 12,4% iPhone vartotojų, 7,4% Android vartotojų ir 6,3% BlackBerry vartotojų, greičiausiai, informacija pasidalins naudodami savo mobiliuosius įrenginius ir tik 5% Mac vartotojų ir 3,9% PC vartotojų tai padarys naudodami kompiuterį.
Populiariausi socialiniai tinklai, kuriuose dalinamasi informacija yra Facebook, Twitter ir Pinterest. 60% pasidalinimų informacija iš mobiliųjų įrenginių tenka Facebook, o Pinterest beveik tris kartus populiaresnis naudojant mobilius įrenginius, elektroninio pašto pagalba dažniausiai dalinasi kompiuterių vartotojai, o mobilių įrenginių vartotojai tai daro retai.
ShareThis duomenimis iPad vartotojai dažniau naudojasi Pinterest socialiniu tinklu ir tik po to seka Facebook ir Twitter. Labiausiai Pinterest naudojamasi nakties metu, o didžiausias Facebook ir Twitter aktyvumas stebimas ryte.
Informacija, kuria iPhone vartotojai dažniausiai dalinasi Facebook: šeima ir auklėjimas, menai ir laisvalaikis, sveikata, technologijos ir vyriausybė. Populiariausios kategorijos tarp iPad vartotojų, kurių informacija jie dalinasi Pinterest socialiniame tinkle yra: maistas ir gėrimai, šeima ir auklėjimas, mada ir grožis, sodas ir namai bei sveikata ir fizinė būklė.
Stebėjimai rodo, kad naudojamo prietaiso ekrano dydis daro įtaką kokią informaciją žmonės žiūri ir kokia dalinasi. iPad vartotojai, daug žiūri ir dalinasi informacija kurioje daugiau vaizdinės medžiagos: maisto receptais, mada bei namų ir sodo priežiūra ir atitinkamai dažniau naudoja Pinterest, kuriame paveiksliukai atrodo estetiškai geriau nei kituose socialiniuose tinkluose. iPhone vartotojai linkę daugiau bendrauti su draugais, klausyti muzikos ir skaityti naujienas bei labiau prisirišę prie Facebook.
Žinojimas kaip žmonių naudojami įrenginiai keičia jų socialinius įpročius yra svarbus rinkos specialistams atsakingiems už informacijos pateikimo strategiją vartotojams.
Šaltinis: ShareThis