Microsoft tęsia savo anti iPad reklamų demonstravimą

Temos: iPad, Microsoft

Microsoft tęsia iPad talžymą savo naujausioje Surface RT reklamoje. Šį kartą kartodama savo ankstesnius argumentus ir kai kuriuos nutylėdama lyginant su iPad.

Priešingai nei savo ankstesnėje anti iPad reklaminėje epopėjoje, trečiadienį pasirodžiusioje Microsoft Surface RT reklamoje neišgirsite Siri balso. Vietoje to abu prietaisai tarpusavyje lyginami įvairiais aspektais.

Reklama pavadinta „iPad vs Surface RT“ prasideda įrenginių išmatavimų palyginimu: abu planšetiniai kompiuteriai 0,37“ storio. Ketvirtos kartos iPad šiek tiek lengvesnis už Microsoft kaimyną, tačiau tuojau pat po šio palyginimo Microsoft peršoka prie ekranų dydžių ir rodo kad iPad ekranas 9,7” 4:3, o Surface RT - 10,6" 16:9. Žinoma, tas faktas, kad iPad ekrano skiriamojo gaba yra 2048x1536 (265ppi), o Microsoft Surface RT 1366x768 (148ppi) kukliai nutylima.

Toliau rodoma, kad Surface RT turi kojelę ir klaviatūrą, čia Microsoft mikroskopinėmis raidėmis parašo, kad klaviatūrą reikia pirkti atskirai ir visiškai nutyli faktą, kad jos kaina virš 100 JAV dolerių.

Lyginant programinės įrangos galimybes Microsoft rodo, kad iPad standartiškai turi Quick Look funkciją leidžiančią peržiūrėti dokumentus, tačiau Surface RT turi Microsoft Office. Gandai apie Microsoft Office iOS versiją jau senokai sklando, tačiau paskutiniu metu atsirado tik Office 365 versija skirta iPhone. Čia nieko keisto tai vienas stipresnių Microsoft kozirių konkuruojant su iPad. Kitas Microsoft planšetinio kompiuterio privalumas - daugiaprocesė aplinka, kurios neturi iOS įrenginiai.

Reklamoje Microsoft taip pat kartoja tą faktą, kad dabar kai visi kraustosi į „kompiuterinius debesis“ Windows vartotojai, kaip ir praeitame šimtmetyje, vis dar bėgioja su atmintukais.

Pabaigoje Microsoft palygina Apple ir savo įrenginių kainas. Liepos mėnesį, dėl nesėkmingų pardavimų - Microsoft buvo priversti 150 JAV dolerių sumažinti Surface RT kainas.

Surface RT pikėjau turėtų atsiminti, kad Microsoft reklamuojamame 32GB įrenginyje - vartotojui skirtos vietos tėra 15GB.

Microsoft yra paskelbusi pajamų, gautų iš Surface RT pardavimų, rezultatus - 853 milijonai JAV dolerių. Kadangi vidutiniška Surface RT įrenginio kaina nuo 2012 metų spalio buvo 500 JAV dolerių, tai reikštų, kad šių Microsoft prietaisų parduota truputį daugiau nei 1,7 milijonų vienetų. Turint omenyje 900 milijonų JAV dolerių neparduotais įrenginiais įšaldytų Microsoft sandėliuose ir 898 milijonus JAV dolerių skirtų Surface RT reklamai - Redmond’e įsikūrusios Microsoft Surface RT skaičiais finansinėse jų ataskaitose parašyti storais, raudonais skaičiais (su minuso ženklu priekyje).

Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*

Į viršų