Kaip spręsti neveikiančios AirDrop problemą
Kaip spręsti problemą kai norite persiųsti failą per „AirDrop“, tačiau jis nemato kito „iPhone“, „iPad“ ar „Mac“.
„AirDrop“ pagalba iš „iPhone“, „iPad“ ar „Mac“ į kitą „Apple“ „iOS“ ar „macOS“ įrenginį galima persiųsti beveik viską. Tačiau, gali nutikti, kad kartais ši funkcija neveikia — nematai įrenginio į kurį nori persiųsti failą — nors tu ką.
Pirmiausia reikia prisiminti, kad „AirDrop“ naudoja „Bluetooth 4.0“ įrenginių aptikimui ir Wi-Fi greitam duomenų perdavimui. Pats procesas nėra visiškai paprastas, tačiau labai saugus (kai veikia). Jei „iPhone“, „iPad“ ar „Mac“ į kurį ir iš kurio planuojate persiųsti duomenis naudoja „Bluetooth 4.0“, tačiau jo nemato „AirDrop“ — žemiau keli šios problemos sprendimo būdai.
AirDrop nustatymai
„AirDrop“ turi tris nustatymo lygius: „Off“ (išjungtas), „Contacts Only“ (tik kontaktams) ir „Everyone“ (visiems). „Contacts Only“ yra sudėtingiausias iš trijų. Jei esate jį įjungę ir nematote įrenginio į kurį norite persiųsti ar jūsų įrenginys yra nematomas — pabandykite perjungti „AirDrop“ į „Everyone“. Taip pat gali būti pravartu atlikus šiuos veiksmus „AirDrop“ išjungti ir vėl įjungti.
iOS įrenginyje
- Iškvieskite Control Center
- Paspauskite ir palaikykite nuspaudę viršuje/kairėje „Control Center“ esančios piktogramų grupės (su Wi-Fi, ir Bluetooth piktogramomis) langelį ir atsidariusiame lange pasirinkite AirDrop.
- Paspauskite ant Everyone ir persijunkite į paprasčiausią perdavimo metodą
- Paspauskite ant AirDrop dar kartą ir pasirinkite Receiving Off ir tada vėl paspaudę ant AirDrop piktogramos pasirinkite Everyone.
Dažniausiai šis metodas suveikia.
Mac kompiuteryje
Jei bandote persiųsti duomenis per „AirDrop“ iš „iPhone“, „iPad“ ar „iPod touch“ į „Mac“, tačiau „Mac“ neatsiranda aptiktų „AirDrop“ įrenginių sąraše:
- Atidarykite Finder aplikaciją „Mac“ kompiuteryje.
- Paspauskite ant šoninėje juostoje esančios „AirDrop“ piktogramos.
Šis veiksmas „Mac“ aktyvuoja „AirDrop“ pasiruošimo būseną ir gali padėti kitiems įrenginiams jį aptikti. Jei tai nepadeda — skaitykite toliau.
Pajunginėkite jungiklius
Jei „AirDrop“ išjungimas ir įjungimas nepadeda:
- Aktyvuokite „iOS“ įrenginyje „Control Center“.
- Paspauskite ant Bluetooth ir jį išjunkite.
- Paspauskite ant Wi-Fi ir jį išjunkite.
- Paspauskite ant Bluetooth ir jį įjunkite.
- Paspauskite ant Wi-Fi piktogramos ir jį įjunkite.
Pabandykite persiųsti failą.
Hard reset´as
Jei aukščiau aprašyti būdai nepadėjo — sekantis žingsnis būtų prisiminti „Windows“ pasaulį ir perkrauti „iOS“ įrenginį.
- Jei naudojate „iPhone X“, „iPhone 8“, „Phone 8 Plus“, „iPhone 7“ ar „iPhone 7 Plus“:
- paspauskite ir greitai atleiskite garso padidinimo mygtuką
- paspauskite ir greitai atleiskite garso pamažinimo mygtuką
- paspauskite ir laikykite nuspaudę šoninį mygtuką iki ekrane pamatysite „Apple“ logo
- Jei naudojate „iPhone 6s“ ar senesnio modelio „iPhone“ ar „iPad“ :
- Paspauskite telefono į/išjungimo ir Home mygtukus vienu metu
- laikykite juos nuspaustus iki ekrane pamatysite „Apple“ logo
- Palaukite iki įrenginys persikraus
Įrenginiui persikrovus pabandykite failą persiųsti vėl.
Atnaujinimai
Kartais „Apple“ programinės įrangos kodas atsakingas už „Bluetooh“ ir kitus duomenų perdavimo būdus turi klaidų. Kartais išleistas vienas atnaujinimas sukelia suderinamumo problemų, o kitas jas pašalina. Jei pastebėjote, kad įrenginys turi prisijungimo prie kitų įrenginių problemų ir yra išleistas naujas sistemos atnaujinimas — geriau atsinaujinti, nes šansai, kad ta problema bus išspręsta atnaujintoje versijoje yra gana dideli.
Tinklo nustatymai
Tinklo nustatymų grąžinimas į gamyklinius kartais gali būti tikrai gilų atodūsį sukeliantis veiksmas, tačiau jei juose kažkas įvyko ne taip ir įrenginiai negali vienas prie kito prisijungti — šį metodą, greičiausiai, taip pat verta pabandyti.
- „iOS“ įrenginyje atidarykite Settings aplikaciją
- Paspauskite ant General
- Paspauskite Reset
- Paspauskite ant Reset Network Settings
- Jei būsite paprašyti įveskite slaptažodį
- Patvirtinkite savo pasirinkimą paspausdami Reset Network Settings
Atlikus šiuos veiksmus, jums teks prijungti visus Bluetooth įrenginius ir prisijungti prie Wi-Fi tinklų iš naujo. Kai tai atlikote ir prisijungėte prie Wi-Fi pabandykite persiųsti failą iš naujo.
Kreipkitės į servisą
Kartais problema iš tiesų yra problema ir, kaip ir kiekvienas elektronikos komponentas, taip ir „Bluetooth“ ar „Wi-Fi“ moduliai gali sugesti — apsilankykite autorizuotame „Apple“ serviso centre.
Kiek aš AirDrop’ą prisimenu tiek jis man grybaudavo.
Viskas pasikeitė su X’u. Nei sykio neturėjau problemos. Veiksmas vyksta su MBA 13” mid 2013.