„Apple“ - ketvirtus metus iš eilės vertingiausias prekės ženklas

„Augimas - žmogiškas ir natūralus dalykas, kuris yra gyvybiškai svarbus tiek žmonėms, tiek įmonei, bet tuo pačiu būtina suprasti savo prekės ženklo prigimtį ir jo įtaką verslo sėkmei” - tokiais žodžiais pradėjo šiųmetę ataskaitą prekių ženklus vertinanti analitinė kompanija „Interbrand”.

Kompanijos paskelbtame 2016 m. TOP 100 prekių ženklų sąraše ketvirtus metus iš eilės pirma vieta priklauso „Apple”. Jos prekės ženklo vertė - 178 mlrd JAV dolerių. Antroje vietoje įsitvirtino „Google”, kurio prekės ženklas įvertintas 133 mlrd JAV dolerių.

Didžiausią augimą per metus pademonstravo ir 15 vietoje (pernai 23) atsidūrė - „Facebook” (+48%). „Apple” prekės ženklo vertė paaugo 5%, „Google” - 11%, „Microsoft” - 8% (4 vieta šiemet ir pernai), „Amazon” - 33% (8 vieta šiemet ir 10 pernai), „Samsung” - 14% (7 vieta šiemet ir pernai).

„Interbrand“ prekių ženklų vertės augimas

„Apple” prekės ženklo augimas:

Toli gražu ne visos kompanijos gali džiaugtis augimu. „IBM” ir toliau ritasi žemyn. 2015 m. užfiksuotas 10% kritimas ir 5 vieta, o šiemet 19% nuosmukis ir jau 6 vieta. Reikia tikėtis, jog bendradarbiavimas su „Apple” atneš kompanijai naudos ir bent jau pristabdys kritimą.

Į šimtuką pirmą kartą pateko ir būtent šimtojoje vietoje atsidūrė „Tesla”. Jos prekės ženklas įvertintas 4 mlrd JAV dolerių. Mano nuostabai į šimtuką pirmą kartą taip pat pateko ir „HP” (10 mlrd JAV dolerių ir 48 vieta lentelėje).

Apytikslis skaitymo laikas – 1 minutė.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Daniel „iMHO“

Apple entuziastas, iMHO tinklaraščio Facebook'e autorius, rašantis iš idėjos objektyvias ir subjektyvias naujienas bei mintis apie obuolinę kompaniją ir ne tik.

Komentarų: 2 | Ačiū, kad rašote lietuviškai

  1. Šauni lentelė. Raitingas, parodantis kiek mes vartotojai permokam už tam tikrus produktus. Kitaip tariant, kokia produktą kainos dalį sudaro užrašas ant jo...

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*