Kaip iPhone įgalinti skambučius per Wi-Fi
Jei esate prasto mobilaus ryšio zonoje (ar apskritai ne ryšio zonoje), bet šalia „Wi-Fi“ interneto maršrutizatoriaus — ne bėda… jei esate įgalinę skambučius per „Wi-Fi“
Nors mobilaus ryšio operatoriai vienas garsiau už kitą šaukia apie tai, kad jų tinklo aprėptis yra labai didelė, signalas stiprus, o internetas gretas — ne vienam, tikriausiai, teko atsidurti vietoje, kur mobilaus ryšio kokybė lyg sėdėtum bunkeryje, net miesto centre. Bent jau Vilniuje žinau ne vieną tokią vietą.
Tačiau, jei „tame bunkeryje“ yra veikiantis „Wi-Fi“ ir turite prie jo prieigą — yra sprendimas leidžiantis naudotis telefonu ir skambinti, jei esate įgalinę skambučius per Wi-Fi.
„iPhone“ skambučiai per „Wi-Fi“ (įprastai) yra šifruoti, tad net ir prisijungus prie viešo „Wi-Fi“, galima stipriai nepergyventi.
Daugelis „iPhone“ naudotojų net nežino, kad gali pagerinti skambučių kokybę. Prieš tęsdami įsitikinkite, kad esate prisijungę prie „Wi-Fi“ tinklo, nes be jo skambinti per „Wi-Fi“ neįmanoma.
Žemiau informacija padėsianti šią funkciją įjungti.
Kaip iPhone įgalinti skambučius per Wi-Fi
- Atidarykite Settings aplikaciją
- Paspauskite ant Phone
- Paspauskite ant Wi-Fi Calling
- Įjunkite Wi-Fi Calling on This iPhone
- Atsidariusiame lange spauskite Enable
Atlikus šiuos veiksmus, jūsų „iPhone“ skambučiai per „Wi-Fi“ yra įjungti. Šį nustatymą galite bet kada išjungti.
Jei skambinant nutrūksta „Wi-Fi“ ryšys, skambinimas automatiškai persijungia į ryšio paslaugų teikėjo korinio ryšio duomenų tinklą naudojant „VoLTE“ („Voice over LTE“), jei palaikoma ir įjungta. Žr. „iPhone“ mobiliojo ryšio duomenų nustatymų peržiūra arba keitimas. (Atsiradus „Wi-Fi“ ryšiui, skambinimas naudojant „VoLTE“ taip pat persijungia į „Wi-Fi“.)
Kai kurie paslaugų teikėjai gali naudoti jūsų paslaugų teikimo sutartyje nurodytą adresą kaip jūsų „Skambinimo per Wi-Fi“ vietovę. Prisijungus prie „Skambinimo per Wi-Fi“, „iPhone“ gali negauti pavojaus žinučių.
Nors „Apple“ svetainėje pateikiamų mobilaus tinklo operatorių palaikomų paslaugų sąraše, prie operatorių Lietuvoje skambinimo naudojant „Wi-Fi“ įrašo nėra ir ne prie visų yra šiai funkcijai reikalingas „VoLTE“ paminėjimas, tačiau patys operatoriai (išskyrus „Bitę“) deklaruoja, kad skambinimo per „Wi-Fi“ paslauga veikia.
Patikrinti ar jūsų „iPhone“ („iOS 17“) įjungta „VoLTE“ paslauga galite: Settings » Mobile Sevice » Mobile Data Options » Voice & Data.
- „Telia“: „iOS: Telia klientai, kurie naudoja iPhone, gali naudotis VoWiFi paslauga, atsinaujinę telefono programinę įrangą iki iOS17 versijos.“
- „Tele2“: „<…>„VoWiFi“ veiks „iPhone“ telefonuose, kuriuose įdiegta naujausia „iOS 17“ operacinė sistema.<…>“
- „Bitė“: 2023 m. spalio mėnesį „Bitė“ teigė, kad „Apple“ gaminius turintiems klientams paslaugą planuojama aktyvuoti 2024 m.“ Panašu, kad tie „2024-tieji“ „Bitės“ klientams dar neatėjo.
Patikrinti ar jūsų „iPhone“ skambinimo per „Wi-Fi“ paslauga veikia galite, prieš tai įgalinę skambinimą per „Wi-Fi“ bei prisijungę prie „Wi-Fi“ tinklo ir atidarę kontrolės centrą (perbraukę pirštu nuo dešinio viršutinio telefono ekrano kampo žemyn) bei paspaudę ant lėktuvo piktogramos — laikinai įgalindami skrydžio režimą .
Jei ekrane pasirodys pranešimas, kad „Wi-Fi“ skambinimas neveikia — vadinasi arba kažko neįjungėte, arba jūsų mobilaus ryšio operatorius jo nepalaiko.
man malonu skaityti jūsų komentarus! turiu mini 13 ir ipadą4. patenkintas jų darbu. rašinėliuose sužinau daug naujienų ir apžvalgų. AČIŪ.
Laba diena,
Kaip čia taip gali būti, kad pas mane nėra tokios skilties: Mobile Data Options → Voice & Data. Gal tai gali būti susiję, kad pas mane yra dvi sim kortelės? (sim + esim)
Sveiki,
gal… gal tokiu atveju reikėtų pažiūrėti prie kiekvienos SIM nustatymų atskirai… arba Settings aplikacijoje per paiešką paieškoti tokio nustatymo. Kartais Apple sugeba gana neprastai nustatymus paslėpti.
Žiūriu kalba eina apie ryšį...
Pvz 4G niekada nepasižymėjo stipriu ryšiu,bet išjungus VoLTE funkcija,skambučio metu visada persimesdavo į 2G o vėliau panaikinus 2G į 3G,taip pokalbio metu turėdavai gerą ryšį ir pokalbiai „netrūkinėdavo“
Baigus pokalbį,ryšys grįždavo į 4G,kas leisdavo toliau naudotis internetu..
Ką noriu pasakyti,kad Telia,dabar įgalino VoLTE be galimybės jį išjungti,o tai reiškia,kad skambučiai jau eina tik per 4G arba kas turi planą per 5G.
Dėl šitos jų nesamonės,net svarstau pereiti į Tele 2,kuri nėra panaikinusi galimybės išjungti VoLTE.
Dėl ko visa tai padaryta,tai man kelia labai daug klausimų...Telia tai deklaruoja,kaip pokalbio metu turimas internetas 😁 HD balsas,ir greitas jungimas... Bullshit...
Man tai labiau panašu į pokalbių nusėdimą kokiam nors serveyje...čia tik mano teorija.
Manau kiekvienas mob. ryšio paslaugos tiekėjas savaip blogas. Bitė kažką pareguliavo ir dabar vietoje visų „pagaliukų“ namie terodo du. Apie Tele2 taip pat galima rasti nusiskundimų tiek, kad atrodo ta kompanija tik bambeklius ir priima, ir ne tik apie ryšį - jų paslaugų administravimas košmariškas.
Man su Bite tas pats, suprastėjo ryšys tiek darbe, tiek namuose...
Nenustebčiau jei čia Bitės žingsnis siekiant priversti daugiau jos paslaugų naudotojų pereiti prie 5G. Maždaug pirk 5G ir viskas bus gerai, nors tie kas turi 5G skundžiasi, kad ne visur tas 5G veikia ir iki jis persijungia į 4G turi „baigtis visi 5G pagaliukai“ kas naudojimąsi įrenginiu paverčia kančia.