Kaip spręsti AirPods problemas

Tema: Patarimai
iPhone telefonas ir AirPods ausinės

Nors „Apple AirPods“ ausinės yra lengvos, patogios, kompaktiškos, puikiai skamba bei turi patogią prieigą prie Siri — jos kaip ir kiekvienas elektroninis prietaisais gali pradėti „kvailioti“.

Jei kartais pastebėjote, kad „AirPods“ ausinių akumuliatoriai įtartinai trumpai laiko, negalite ausinių susieti su kitais įrenginiais (su kuriais jos gali būti susiejamos) ar susidūrėte su kitokiomis „AirPods“ ausinių problemomis — reikėtų identifikuoti problemą ir jei prireiks atstatyti jų gamyklinius parametrus. Kaip spręsti kai kurias „AirPods“ problemas skaitykite žemiau.

Kaip sužinoti ar AirPods ausinės yra įkrautos

Jei „AirPods“ ausinės nėra naudojamos, jų akumuliatoriai gali ilgą laiką išlikti įkrauti. Kaip sužinoti ar „AirPods“ dar vis įkrautos po to kai jas išsitraukėte iš krepšio po ilgesnės pertraukos? Atsakymas galite rasti tiek „AirPods“ ausinių dėkle, tiek ir „iOS“ įrenginyje su kuriuo tos ausinės yra susietos.

Pilnai įkrautų „AirPods“ akumuliatoriai gali atlaikyti 5-ų valandų muzikos ar podkastų klausimąsi arba dvi valandas pokalbio (4 valandas jei naudosite po vieną ausinę). „AirPods“ ausinių dėkle esantis akumuliatorius ausines gali įkrauti dar papildomoms 24 muzikos ar podkastų klausimosi valandoms ar iki 11 valandų pokalbio.

Nors „AirPods“ dėklas neparodys kiek tiksliai yra įkrautos ausinės, tačiau bendrą supratimą turėsite. Dėklas turi vieną švieselę (šviesos diodą) po dangteliu, kuri naudojama susiejimo būklei ir įkrovos būklei atvaizduoti:

  • Diodas nešviečia: ausinių ir dėklo akumuliatoriai yra išsikrovę ir turi būti įkrauti.
  • Diodas šviečia oranžine/gelsva šviesa ir AirPods ausinės yra dėkle: ausinių akumuliatoriai yra įkraunami.
  • Diodas šviečia žaliai ir AirPods ausinės yra dėkle: ausinės įkrautos.
  • Diodas šviečia oranžine/gelsva šviesa ir AirPods ausinės ne dėkle: ausinių dėklo akumuliatoriai įkrauti mažiau nei reikia vienam pilnam ausinių įkrovimui.
  • Diodas šviečia žaliai ir AirPods ausinės nėra dėkle: ausinių dėklo akumuliatorių įkrovos pakaks bent vieną kartą pilnai įkrauti „AirPods“ ausinių akumuliatorius.
  • Diodas šviečia oranžine/gelsva šviesa ir yra pajungtas krautis: ausinių įkraunamos.
  • Diodas šviečia žaliai ir yra pajungtas krautis: ausinių akumuliatoriai yra įkrauti.
  • Diodas blyksi balta šviesa: „AirPods“ ausinėse yra atstatyti gamykliniai nustatymai ir jos yra pasiruošusios būti susietos su „iPhone“, „Pad“, „Mac“ ar kitu įrenginiu.
  • Diodas blyksi oranžine/gelsva šviesa: įvyko „AirPods“ susiejimo klaida ir reikia atstatyti ausinių gamyklinius parametrus.

„AirPods“ ausinės taip pat turi priemonę įspėti apie baigiantį išsekti akumuliatorių.

  • Kai „AirPods“ ausinių akumuliatoriaus įkrovos lygis pasiekia 10%, išgirsite „išsijungimo“ garsą. Jei ausinių akumuliatorius įkrautas 10% ar mažiau kai pirmą kartą jas susiejate su įrenginiu — šį garsą išgirsite iš karto po „prisijungimo“ garsinio signalo.
  • Kai „AirPods“ ausinių akumuliatorius pasiekia 1% įkrovos lygį — išgirsite „išsijungimo“ garsą dar kartą ir ausinės išsijungs.

Jei norite žinoti tiksliai kiek įkrauti su įrenginiu susietų ausinių akumuliatoriai — reikės į rankas paimti „iOS“ įrenginį. Įrenginio pagalba patikrinti „AirPods“ ausinių įkrovą galima keliais būdais:

  • Atidarykite ausinių dėklą šalia „iOS“ įrenginio su kuriomis jos yra susietos ir paspauskite būsenos mygtuką ausinių dėklo nugarinėje dalyje. „iOS“ įrenginio ekrane pasirodys langas, o jame ausinių ir dėklo akumuliatoriaus įkrovos informacija.
  • „iOS“ įrenginyje atidarykite „Control Center“ ir paspauskite „AirPlay“ indikatorių esantį „Music“ skyrelyje. Atsidariusiame lange pamatysite susietų su įrenginiu ausinių akumuliatorių įkrovos lygio informaciją.
  • Atidarykite „Today“ langą „iOS“ įrenginyje ir pažiūrėkite „Batteries“ įskiepyje rodomą informaciją (jei tokio įskiepio nematote — paspauskite lango apačioje esantį „Edit“ mygtuką ir įdėkite įskiepį).

Ne „iOS“ įrenginiuose taip pat turėtų būti galimybė pamatyti ausinių akumuliatorių įkrovos lygį apsilankant tos sistemos „Bluetooth“ prisijungimų skirsnyje.

AirPods ausinių akumuliatorius senka per greitai

Jei pastebėjote, kad „AirPods“ ausinių akumuliatoriai išsenka greičiau nei turėtų — gali būti, kad atėjo laikas juos jau pakeisti. Ličio jonų akumuliatoriai turi ribotą naudojimo laiką, ir priklausomai nuo to kaip dažnai naudojate savo „AirPods“ ausines, gali tekti pakeisti jų akumuliatorius vos tik nuo jų įsigijimo sueis pusantrų metų. Jei taip nutinka dar garantinio laikotarpio metu — autorizuotas servisas turėtų pakeiti ausinę nemokamai. Jei garantinis jau pasibaigęs — tai kainuotų tiek pat, kiek ir naujos ausinės užsakymas - 86€ už ausinę tai reiškiasi, kad ausinių pora po poros metų (pasibaigus garantiniam laikotarpiui) kainuotų tiek pat kiek ir naujas ausinių su dėkliuku komplektas.

Žinoma, yra momentų kai ausinių akumuliatorius naudojamas intensyviau nei tik klausantis muzikos. Atsiradus ausinių susiejimo ar „iOS“ klaidoms, ausinių akumuliatoriai gali sėsti greičiau nei įprastai. Todėl iš karto nereikėtų panikuoti. Prieš apsilankydami servise: pasistenkite visiškai iškrauti ausinių ir jų dėklo akumuliatorius ir vėl juos pilnai įkrauti. Jei tai padėties neištaisė — atstatykite ausinių gamyklinius parametrus ir pastebėkite ar po šio veiksmo ausinių akumuliatoriai neatsistatė ir jei ne — kreipkitės į servisą.

Iš kairės/dešinės AirPods ausinės beveik ar visiškai nesklinda garsas

Jei kažkokių tai mistinių veiksnių pasekoje viena ausinė ėmė ir pradėjo groti tyliau ar visai neskleidžia garso ir esate šimtu procentu tikri, kad tos ausies vinimi nesikrapštėte — gali būti, kad ji užsikimšo ausies siera ar kitokiais ausyje gyvenančiais „reikaliukais“. Išvalykite ausinę.

Mano AirPods ausinės nesikrauna

Jei pastebėjote, kad „AirPods“ ausinės nesikrauna — tam gali būti kelios priežastys:

  • Į rozetę jungiamas adapteris ar Lightning laidas neveikia.
  • Ausinių ar dėklo įkrovimui naudojamos jungtys užsiteršė ir jas reikia pravalyti.
  • „AirPods“ ausinių įkrovimo jungtis neveikia.
  • „AirPods“ ausinių dėklas neveikia.

Lengviausiai sprendžiamos problemos, kurių priežastis yra išoriniai faktoriai: pabandykite kitą laidą ar/ir įkroviklį. Pabandykite kitą rozetę ar USB jungtį. Jei keičiate kelis dalykus, pavyzdžiui ir laidą ir įkroviklį, ir tas komplektas veikia — pakeiskite po vieną — tai leis nustatyti, kas tiksliai laidas ar įkroviklis tapo šios problemos priežastimi.

Jei aukščiau paminėtas būdas nepadėjo — išvalykite ausines ir įsitikinkite, kad ausinių ir „AirPods“ dėklo kontaktai yra švarūs.

Jei nesikrauna pakeitus laidus, įkroviklį, rozetę ir kompiuterį bei išvalius ausinių įkrovime (ausinėse ir dėkle) dalyvaujančius kontaktus bei įsitikinę, kad dėklo įkrovimo kontaktas yra tai pat švarus — ko gero laikas apsilankyti autorizuotame „Apple“ servise.

Jei turite draugų naudojančių „AirPods“ ausines — paprašykite, kad jie leistų patikrinti ar jūsų ausinės krausis jų dėkle. Tai leis susiaurinti priežasties paiešką. Jei jų dėkle ausinės kraunasi — blogas jūsų dėklas, o jei ausinės nesikrauna ir jų dėkle — gali tekti pakeisti visą komplektą.

Išskalbiau AirPods ausines

Neretai skalbdami kelnes ką nors jose išskalbiame. Mažutės, kompaktiškos ir lengvutės „AirPods“ ausinės gali lengvai likti nepastebėtos kelnių keliaujančių į skalbyklę kišenėje.

Nors oficialiai „AirPods“ ausinės nėra atsparios lietui, prakaitui ar vandeniui — teko girdėti, kad jos išgyvena ir gana stiprių išbandymą vandeniu.

Jei kartais išskalbėte savo ausines ar kitaip įmerkėte į vandenį:

  • Atidarykite dėklą ir išimkite „AirPods“ ausines
  • Uždarykite dėklą
  • Apsupkite dėklą silikagelio sauskikliu arba blogiausiu atveju kuskusu (nenaudokite ryžių, nes jie gali pagreitinti korozijos procesą) ir patalpinkite Ziploc tipo maišelyje.
  • „AirPods“ ausinėms leiskite išdžiūti atvirame ore.
  • Dėklą ir ausines palikite džiūti 24–48 valandas.
  • Įdėkite ausines atgal į dėklą.
  • Įkraukite „AirPods“ dėklą palikdami krautis porą valandų.
  • Pabandykite ausinėse atstatyti gamyklinius parametrus.

Jei atlikus šiuos veiksmus ausinės vis tiek neveikia — matyt laikas apsilankyti autorizuotame „Apple“ servise.

Manau verta žinoti, kad „AirPods“ ausinėse nėra drėgmės indikatoriaus.

Pamečiau ausinę sniege

Nors daugelis „AirPods“ ausinių naudotojų teigia, kad šios ausinės ausyse laikosi puikiai — šaltesniame ore ausinės (ne tik „Apple“) laikosi prasčiau todėl laidu nesukabintas ausines yra lengviau pamesti. Ką daryti jei taip nutiko ir baltame sniege pametėte baltą „AirPods“ ausinę.

Tai padaryti prireiks šiek tiek sėkmės ir garso:

Ofcialus „Apple“ pamestų ausinių ieškojimo būdas slypi „Find My iPhone“ aplikacijoje. Jei esate Bluetooth veikimo zonoje.

Kitas būdas yra tiesiog paleisti kokį nors garsų muzikinį kūrinį ir nurodyti jį groti per ausines. Jei pametėte tik vieną ausinę — pasistenkite, kad garsas sklistų tik iš pamestosios ausinės.

Tikėkimės, kad jums taip nenutiks, o jei ir nutiks — ausinę rasite greičiau nei sniegą geltonai dažantis šunėkas.

AirPods ausinės neįsijungia

Jei ausinės neįsijungia: patikrinkite ausinių akumuliatorius ir 6 ar daugiau valandų kraukite „AirPods“ ausines. Jei vis tiek šios nerodo gyvybės ženklų atstatykite gamyklinius parametrus ir patikrinkite kitas galimas priežastis. Jei visa tai nepadeda — gali tekti pabendraut su „Apple“ servisu.

Kaip atstatyti gamyklinius AirPods parametrus

Ko gero paskutinis žingsnis, jei visi kiti nepadeda prieš keliaujant į autorizuotą „Apple“ servisą yra gamyklinių parametrų atstatymas.

Informacija apie tai kaip atstatyti „AirPods“ gamyklinius nustatymus atnaujinta. Naują informaciją rasite šiame straipsnyje.
  1. Nuspauskite ir palaikykite nuspaudę bent 15 sekundžių setup mygtuką iki būklės indikatorius porą kartų mirktelės gelsva ir paskui pradės mirksėti balta šviesa.
  2. Iš naujo susiekite „AirPods“ ausines su visais įrenginiais. (Jei buvote nustatę kitokią nei numatytą dvigubo palietimo komandą — ją reikės vėl nustatyti).
Apytikslis skaitymo laikas – 7 minutės.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūną Blavaščiūną

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Komentarų: 3 | Ačiū, kad rašote lietuviškai

  1. Pats geriausias šios problemos sprendimo būdas - jos (problemos) neįsigyti:)

  2. Mano galva tai yra vienas geriausių Apple produktų :)

  3. Gaila, kad nebe kompai yra šios kompanijos prioritetiniai produktai...

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*