Ar iPhone ir Android telefonų naudotojai skirtingos asmenybės?

„Android“ ir „iPhone“ mobilūs telefonai šiuo metu dominuoja rinkoje. Nors abiejų OS pagrindu veikiantys įrenginiai turi panašų funkcionalumą – reklaminės šių telefonų kampanijos skirtos skirtingam vartotojų sektoriui.

Išmanūs telefonai išpopuliarėjo 2007 metais, atsiradus pirmajam „iPhone“. Nuo tada išmanių telefonų pardavimai pradėjo stipriai augti ir 2011–2013 metais, išmanių telefonų pardavimai pasaulyje išaugo 50%.

Išmanių telefonų rinką dalinasi „Android“ ir „iPhone“ įrenginiai ir nors pastarųjų populiarumas auga, didesnė rinkoje esančių išmaniųjų telefonų dalis veikia „Android“ operacinės sistemos pagrindu – 87,6%. Antroje vietoje „iPhone“ užimantys 11,7% rinkos. Nors „Android“ ir „iOS“ operacinių sistemų pagrindu veikiančių telefonų funkcionalumas panašus – reklaminės šių telefonų kampanijos skiriasi ir yra nutaikytos į skirtingus visuomenės sluoksnius.

Naujas, bet tikrai ne pirmas ir, matyt, ne paskutinis atliktas psichologų testas atskleidžia „iPhone“ ir „Android“ telefonų naudotojų skirtumus.

Trijų Jungtinės Karalystės universitetų: „University of Lincoln“,„ Lancaster University“ ir „University of Hertfordshire“ jungtinės pajėgos atliko tyrimą, kurio metu buvo apklausta 500 žmonių. Tyrimo tikslas – nustatyti išmanių telefonų naudotojų santykį su jų įrenginiais.

Tyrimas parodė, kad egzistuoja du kartus didesnė tikimybė, kad telefono naudotoja (moteris) turės „iPhone“. Taip pat „iPhone“ naudotojai, dažniau nei „Android“ telefonų naudotojai mano, kad jų telefonas yra tai kas parodo jų padėtį visuomenėje, tačiau jiems mažiau rūpi tai, kokius įrenginius renkasi dauguma ir jie nėra linkę pirkti įvairius įrenginius kaip tai daro daugelis.

Tyrimo rezultatai taip pat parodė, kad „iPhone“ naudotojai yra ekstravertai nei „Android“ telefonų savininkai. „iPhone“ naudotojai, anot tyrėjų, taip pat ir ne tokie sąžiningi ir nuolankūs bei yra labiau emocionalūs.

Android“ naudotojai – priešingai: labiau tikėtina, kad tai bus vyresnio amžiaus vyrai, kuriems ne taip rūpi jų socialinė padėtis ir gerovė. „Android“ naudotojai taip pat yra atviresni ir nuolankesni bei mažiau linkę laužyti taisykles iš savanaudiškų paskatų.

Visas tyrimas paskelbtas Cyberpsychology, Behaviour, and Social Networking

Apytikslis skaitymo laikas – 2 minutės.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūną Blavaščiūną

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Komentarų: 2 | Ačiū, kad rašote lietuviškai

  1. Antraštėje „pabėgo“ „g“ raidė ...„skirtingos“...

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*