Laukiantys „Super Mario Run“, žaidimu gali ir nusivilti
„Nintendo“ žaidimo „Super Mario Run“ versija skirta „iOS“, kurios debiuto tikimasi ateinantį ketvirtadienį, gali nuvilti eilę su nekantrumu laukiančių šio žaidimo.
Silpstant „Pokémon GO“ karštinei, panašu milžiniškos „Nintendo Co., Ltd“ pinigų krūvos pagalba, ateinanti nauja „greita mada“ yra sekantį ketvirtadienį „App Store“ debiutuosiantis, mano galva visiškai niekuo neypatingas „bėk, šok, rink taškus“ tipo platformeris „Super Mario Run“.
Kaip ten bebūtų, tačiau kai kuriuos ir labai, labai šio žaidimo laukiančius pasirodęs „Super Mario Run“ gali nuvilti, nes norint jį žaisti reikės visą laiką būti prisijungus prie interneto. Tokiu būdu „Nintendo“ stengiasi apsaugoti savo intelektualią nuosavybę ir apsisaugoti nuo piratavimo. Dėl šios priežasties, „Super Mario Run“ kūrėjai sako ir pasirinko pirmiausia „iOS“ operacinę sistemą.
Žaidimo kūrėjas Myjamoto Šinjerú (Miyamoto Shigeru) sakė, kad vienu metu buvo mintis vieną iš žaidimo režimų „World Tour“ padaryti prieinamą atsijungus nuo interneto, tačiau tai apsunkintų grįžimą į kitus du: „Toad Rally“ ir „Kingdom“ režimus, nes tie režimai yra priklausomi nuo tinkle išsaugomų pasiekimų ir būklės.
Todėl, jei labai laukiate „Super Mario Run“, ne visada esate Wi-Fi veikimo zonoje, o mobilių duomenų planas yra ribotas - pasirūpinkite dideliu ar neribotu duomenų planu ir tegul reikalavimas visą laiką būti prisijungus prie interneto žaidžiant žaidimą netampa kliūtimi trukdančia juo džiaugtis.