Apple pratęsė „MacBook Pro“ remonto dėl vaizdo problemų programą

MacBook Pro

Apple pratęsė „MacBook Pro“ remonto dėl vaizdo problemų programos galiojimo terminą.

Apple atnaujino savo „MacBook Pro“ remonto dėl vaizdo problemų programos“ dokumentą, kuriame lygiai prieš metus startavusios, 15 ir 17 colių „MacBook Pro“ modelių, dėl vaizdo problemų remonto programos laikas pratęstas iki 2016 metų gruodžio 31 dienos (ankstesnė programos pabaigos data buvo 2016 metų vasario 27).

„Apple“ nustatė, kad nedideliame skaičiuje „MacBook Pro“ sistemų vaizdas gali būti iškreiptas ar nerodomas arba sistema gali būti netikėtai paleista iš naujo. Šios „MacBook Pro“ sistemos parduotos nuo 2011 m. vasario mėn. iki 2013 m. gruodžio mėn.

„Apple“ arba „Apple“ įgaliotasis techninės priežiūros paslaugų teikėjas nemokamai pataisys paveiktas „MacBook Pro“ sistemas. Toliau pateikta paveiktų modelių ir galimų techninės priežiūros paslaugų išsami informacija.

Paveikti „MacBok Pro“ modeliai

  • 2011 m. pagaminti „MacBook Pro“ modeliai su 15 arba 17 colių ekranu.
  • Nuo 2012 m. vidurio iki 2013 m. pradžios pagaminti „MacBook Pro“ modeliai su 15 colių „Retina“ ekranu.

Kaip patikrinti ar „MacBook Pro“ dalyvauja programoje

Naudodami „Apple“ palaikymo svetainėje esantį įrankį „Check your Coverage“ galite sužinoti, ar jūsų naudojamas „MacBook Pro“ modelis patenka į žemiau pateiktą paveiktų produktų sąrašą.

Programoje dalyvaujantys modeliai

  • MacBook Pro“ (2011 m. pradžioje pagaminti modeliai su 15 colių ekranu)
  • MacBook Pro“ (2011 m. pabaigoje pagaminti modeliai su 15 colių ekranu)
  • MacBook Pro“ (2012 m. viduryje pagaminti modeliai su 15 colių „Retina“ ekranu)
  • MacBook Pro“ (2011 m. pradžioje pagaminti modeliai su 17 colių ekranu)
  • MacBook Pro“ (2011 m. pabaigoje pagaminti modeliai su 17 colių ekranu)
  • MacBook Pro“ (2013 m. pradžioje pagaminti modeliai su 15 colių „Retina“ ekranu)
Jei jūsų naudojamame „MacBook Pro“ nematyti nė vieno iš nurodytų požymių ir jis neįeina į paveiktų gaminių sąrašą, nereikia kreiptis į „Apple“.

Remonto eiga

Pristatykite „MacBook Pro“ įgaliotajam „Apple“ techninės priežiūros paslaugų teikėjui dėl remonto. Išsamią informaciją žr. toliau. Prieš atliekant bet kokius techninės priežiūros darbus, bus patikrinta, ar jūsų „MacBook Pro“ gali būti taisomas pagal šią programą ir ar veikia kitos jo funkcijos.

Jei jūsų „MacBook Pro“ pažeistas (pvz., įskilęs jo ekranas) ir todėl negalima jo pataisyti, atliekant techninę priežiūrą reikės išspręsti šią problemą. Jums bus pranešta apie papildomus mokesčius, kuriuos gali tekti sumokėti už remontą.

Sukurkite atsarginę savo duomenų kopiją prieš atliekant „MacBook Pro“ techninės priežiūros darbus. Sužinokite daugiau apie atsarginių kopijų kūrimo galimybes.

  • Pristatykite „MacBook Pro“ įgaliotajam „Apple“ techninės priežiūros paslaugų teikėjui. Jį surasite čia.
  • Techninės priežiūros specialistas atliks diagnostinį „MacBook Pro“ testą ir patikrins, ar kompiuteris tinkamas remontuoti pagal programą.
  • Remonto trukmė priklausys nuo prieinamų dalių ir techninės priežiūros specialisto darbo laiko.
  • Jums bus pranešta, kai galėsite atsiimti „MacBook Pro“.

Papildoma informacija

„Apple“ bando tiesiogiai arba per „Apple“ įgaliotąjį techninės priežiūros paslaugų teikėją susisiekti su klientais, kurie sumokėjo už remontą, kad galėtų grąžinti lėšas. Jei su jumis nebuvo susisiekta, tačiau sumokėjote už remontą ir manote, kad jį reikėjo atlikti dėl šios problemos, susisiekite su „Apple“.

Ši visame pasaulyje vykdoma „Apple“ programa nepratęsia įprasto „MacBook Pro“ garantijos galiojimo laikotarpio.

Programa taikoma paveiktiems „MacBook Pro“ modeliams iki 2016 m. gruodžio 31 d. arba ketverius metus nuo pradinio pardavimo datos, atsižvelgiant į tai, kuris laikotarpis yra ilgesnis.

Apytikslis skaitymo laikas: 2 minutės.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūną Blavaščiūną

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Komentarų: 3 | Ačiū, kad rašote lietuviškai

  1. Sveikas, Ramūnai,

    Kažkada turėjau porą restartų kompo - nesankcionuotų ir gal sykį, kažkokį vaizdinį glitch'ą, kuriuso nurašiau OS grybavimui, ar gali būti, kad tai yra tie simptomai? Ir nešti kompą just, kad kažką pakeistų? Konkrečiau ar čia liga visiems gamintiems laptopams ir jie visi pasmerkti ar ne? Btw ir jei pats esu iš vidaus keitės termo pastas, hard'us ir pan. man vistiek taisys? :))

    • Sveikas,
      gal aš ne Ramūnas, bet jau pernai sudalyvavau šitoje keitimo programoje.
      Mano situacija tokia, man taip pat buvo keletą pasirodžiūsiu vaizdinių glitch'ų, aš taip pat nurašiau OS, bet po kelių mėnesių ignoravimo, pakeičiau OS į naujesnę versiją, apsireiškė vaizdinis glitch'o man nebeužsikrovė OS'as ir viskas. Galvą sukau, kas jam čia galėjo atsitikti, bet sužinojus apie keitimo programą, teko kreiptis i ideal'ą. Žinojau, kad mano modelis atitinka programos dalyvausiančių modelių sarašą.
      Nežinau ar visiems tas pasitaiko, bet aš buvau mėgėjas užstresinti vaizdo procesorių su tam tikromis programomis, tas ir padarė savo.
      Nesuk galvos, aš taip pat esu pakeitęs HDD į SSD, RAM 4GB į 16GB, taip pat kelis kartus termo pastą keičiau, bet prie šito iDeal neprikibo, net nepaklausė ar buvo kažkas daryta, bet....
      Bet aš kai pristačiau į iDeal'ą, dėl viso pikto įdėjau tuščia HDD (originalų), atgal įdėjau ir tuos pačius 4GB RAM (originalius), kad neprikibtų. Ir po trijų dienų - atsiėmiau MBP.

      Net nežinau, mano situacija truputi kita, akivaizdus vaizdo procesoriaus - sugedimas, pas tavęs dar tik prasideda, surizikuok ir nunešk, jei reikės už kokią nors diagnostika sumokėti, manau "nenubėdnėsi", bet būsi ramus, jei bus problemų, tau visiškai nemokamai sutvarkys, jei tai bus susija su vaizdo problemomis.
      Sėkmės.

      • Manau nunešk į iDeal servisą, pasakyk kas buvo, jei kompas patenka į programą – pakeis kažką ten ir bus ramu, ar bent jau ramiau.
        Prieš porą dienų man teko netiesiogiai sudalyvauti bandyme atgaivinti MacBook Pro turinčio, šios programos vykdomo remonto, gedimą. Kompas išsijungė tiesiog dirbant. Simptomatika buvo tokia, kad kompas užsikraudavo „iki pusės“ - ekranas keistai rausvas ir „dryžuotas“, ekrane obuolys ir kiek daugiau nei iki pusės užpildyta progreso juosta ir toliau nė iš vietos.

        Nepadėjo nei badymas jį įkrauti recovery, safe ar kituose režimuose - ventiliatoriai ošia pilnu galingumu, kompas karštas kaip keptuvė ir nesikrauna. Kadangi veiksmas vyko ne Lietuvoje - pasakiau, kad žmogus pabandytų jį įjungti ryte, galvojau gal tiesiog per daug įkaitęs. Ryte kompas įsijungė ir veikė normaliai iki po kurio laiko vėl išsijungė, vėl ekranas buvo pilnas horizontalių linijų ir nesikrovė „iki galo“. Grįžus kompiuteriui į Lietuvą ir nunešus į iDeal – buvo iš karto pripažinta, kad tai būtent tas, šioje programoje aprašomas, gedimas. Kompą paėmė ir sakė sutaisys nemokamai.

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*

Į viršų