Apple pradėjo naują reklaminę kampaniją

Tema: iPhone

Apple pradėjo naują reklaminę kampaniją „If it’s not an iPhone, it’s not an iPhone“, kurios reklaminius video, savo žydruosiuose ekranuose, gali išvysti Apple dominančiose šalyse gyvenantys televizijos žiūrovai.

Apple pradėjo naują reklaminę kampaniją „If it’s not an iPhone, it’s not an iPhone. Pirmame šios kampanijos video pavadintame „Hardware & Software“ Apple rodo, kad ji kuria abudu pagrindinius iPhone elementus: programinę įrangą ir patį telefoną. Šis tandemas yra puikiai suderintas ir sklandžiai veikia tarpusavyje. Tai didelis akmuo į Android įrangos daržą, kurios telefonus gamina skirtingos kompanijos, o programinę įrangą kuria Google.

Antrasis kampanijos video pavadintas „Loved“ ir rodo laimingus iPhone vartotojus - „99% iPhone vartotojų jį myli“, - reklamoje teigia Apple.

Abi reklamos baigiasi šūkiu „If it’s not an iPhone, it’s not an iPhone“ - Jei tai ne iPhone, tai - ne iPhone.

Apytikslis skaitymo laikas (neskaičiuojant vaizdo įrašų žiūrėjimo)1 minutė.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūną Blavaščiūną

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*