Peticija Apple dėl „Respond with text“ funkcijos
iOS 6 Apple pristatė patogią funkciją leidžiančią greitai, žinute informuoti skambinantįjį apie tai, kad šiuo metu negalime atsiliepti, tačiau ribotos galimybės šią funkciją pritaikyti savo poreikiams (pvz. išsiųsti žinutę lietuvių kalba) žinutės gavėjus verčia sumišti, o siuntėjus jaustis keistai.
Atsakymas į skambučius sms žinutėmis (angl. Respond with text) funkcija buvo pristatyta su iOS 6 atnaujinimu. Ši funkcija yra itin naudinga, tiems kurie dažnai būna užsiėmę ir negali tuo metu atsiliepti į skambutį. Tačiau ši funkcija pasirodė su dideliu trūkumu, kuris paliečia iOS vartotojus kurių kalbos Apple operacinės sistemos nepalaiko. Daugelis lietuvių, savo iPhone telefonuose yra pasirinkę anglišką vartotojo sąsają, ko pasekoje šios funkcijos pradinis ir nekeičiamas tekstas lieka- “Can’t talk right now…”. Antroji teksto dalis gali būti keičiama, tačiau naudojantis šia funkcija, gavėjas gaus žinutę pusiau anglišką, pusiau lietuvišką, kas nėra priimtina.
Praėjo gana daug laiko ir nežiūrint to, kad į Apple kreipėsi tiek pavieniai iPhone vartotojai, tiek ir iPhone prekiaujančios kompanios - ši funkcija vis dar nėra ištaisyta. Taigi, buvo sukurta peticija, kurioje prašoma Apple pagaliau sutvarkyti šį nesklandumą.
Nuoroda į peticiją - www.change.org/petitions/tim-cook-remove-can-t-talk-right-now-text-from-respond-with-text-feature
Nepatingėkim ir pasirašykim šią peticiją :)
Dėkui, išsiunčiau šį pranešimą daugeliui IT svetainių, Omniteliui, AVAD'ui ir dar pažystamiems, net ir Tim Cookui parašiau į Twitter :D maža kas, gal pamatys. Tikiuosi sutvarkys šį marazmą. Bus matyt ryt ar kas nors paskelbs savo IT svetainėse šį pagalbos prašymą :)
Parašiau ir Estijos oficialiam ryšio operatoriui, tai:
"Dear Sir/Madam,
Thank You for Your e-mail.
You can change the text that is after the english version too by opening Settings -> Phone -> Respond with text. Though it will still send the message with the english text and then after that Your custom one.
We will still forward Your suggestion to Apple and we will hope that they will at least consider it, but we cannot make any promises.
If You have the need to respond to someone in a fully custom text then it is possible and then You'll have to tap in the whole text Yourself. When You get an incoming call You need to pick Respond with text and there is the choice Custom. This is an option though sometimes not the perfect one.
Still we would like to thatnk You for pointing it out.
Best regards,
Stina Vettik-Erin"
Tikiuosi išjudinsim Apple programerius. Tik su ta peticija, kažkaip nenuostabu, kad tik tiek pasirašiusių, kai daugelis pasyviai elgiasi ir yra nusistatę, kad nieks nepasikeis, nors net nepabando... :/
Nieko nuostabaus, kad tautiečiai tokie pasyvūs šiuo klausimu. Manau, daugelis net nepasivargina padėję ragelį, kai negali atsiliepti, pasinaudoti šia galimybe. Pilnos gatvės „mužikų“, kurie paskambinę ir išgirdę auto-atsakiklį padeda ragelį nieko nepasakę, nors informacija kurią jie nori pranešti net nereikalauja antros pusės atsiliepimo. Yra tokių kurie bando nugalėti atsakiklį skambindami 10 kartų iš eilės ir vis padėdami ragelį. Jau nekalbu apie linksmuolius, kurie išvis „nesuveda“, kad ten auto-atsakiklis ir bando bendrauti su juo ar tuos, su kuriais pasisveikinus ar pasakius ačiū - pradeda drebinti siaubo konvulsijos lyg išvydus kokį „Lebensauger'į“
Buvimas nemandagiais, grubiais, susireikšminusiais, viską gerai žinančiais ir išmanančiais - didesnei daliai tautiečių yra norma.
Man keista, jog paprašius iLietuva, jog patalpintų savo facebook puslapyje, jokios reakcijos iš jų pusės. Kartą iDeal garantiniame salone užklausiau ar gali pranešti Apple atstovybei, tai tas darbuotojas pasakė, jog jam šita funkcija neaktuali ir trumpai tariant- p* jam.
Ir pilnai sutinku su Jūsų išdėstytomis mintimis. Didžioji dalis lietuvių yra itin pasyvūs bailiai. Ant valdžios gali loti tik prie televizoriaus, bet kai reik nueiti į mitingą, tai prasideda- ai čia nuo manęs vieno niekas nepasikeis... gaila
Taip jau yra. Mes čia galime pasinerti į gilią „lietuviško tipo“ analizę ar poleminę diskusiją apie darbuotojų lojalumą, daugelio Lietuvos kompanijų ar jų vadovų požiūrį į darbuotoją, darbuotojo savęs suvokimą jo požiūrį į darbą, kurį jis atlieka, tačiau problema daug gilesnė nei ši diskusija galėtų išspręsti ir mano galva daugeliui šių problemų sprendimui reikia laiko ir, kad pasikeistų kartos atsikratydamos vergo sindromo.
Kitas dalykas yra tas, kad LT nėra Apple vartotojų bendruomenės - kiekvienas sau. Fotografai buriasi, susitinka, kalbasi. Tą patį daro rašytojai, dailininkai, video menininkai, kitų bendrų interesų turėtojai, tačiau Apple vartotojai ignoruoja pakvietimus išgerti kavos ar susitikti ir pašnekėti.
Iš dalies ir Mac Arena gimė dėl tos priežasties, kad padėti tiems pavieniams žmonėms, nes daugelio kompiuterių tautiečių kompiuterių naudojimo įgūdžiai (nepriklausomai nuo naudojamos OS) labai vidutiniai, nors dauguma jų jaučiasi ereliais, tačiau realybė ta, kad net tie, kas dedasi esą asai, jų žinios ir problemų sprendimo būdai dažnai primena glandų operavimą per š..ną.