Apple išsiuntinėjo elektroninius laiškus ieškodama vartotojų nukentėjusių nuo pirkimų aplikacijose

Temos: Apple, iTunes

Apple stengiasi rasti vartotojus, kurie nukentėjo dėl nesankcionuotų įsigijimų aplikacijose ir išsiuntinėjo laiškus vartotojams prašydama tokių iTunes paskyrų savininkus užpildyti atitinkamą formą.

Nėra žinoma kiek tokių laiškų buvo išsiųsta ir kokiu principu buvo jie siunčiami, nors panašu, kad buvo vykdoma atranka ir laiškai siunčiami tik tiems vartotojams naudojant kurių iTunes paskyras buvo atliekami pirkimai aplikacijose.

Laiške rašoma, kad specialią formą turėtų užpildyti vartotojai, kurių vaikai apsipirko aplikacijose be jų žinios.

Sausio mėnesį JAV teismas ir prekybos komisija priteisė Apple sumokėti 32,5 milijardo JAV$ tokiu būdu nukentėjusiems asmenims.

Taip pat skaitykite: • Apple grąžins milijonus tiems kieno vaikai pirko aplikacijose be tėvų leidimo
Kaip atjungti pirkimą aplikacijose iOS įrenginyje
iTunes ir iOS tėvų kontrolė (Parental Control)
Jaunieji OS X vartotojai ir tėvų kontrolė

Apytikslis skaitymo laikas – 1 minutė.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūną Blavaščiūną

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*