Dėl Gmail klaidos vartotojai galėjo ištrinti ne tuos laiškus

Šiandien Google kai kuriems Gmail aplikacijos skirtos iOS vartotojams išsiuntinėjo žinutes informuojančias, kad klaida dėl kurios pastarieji galėjo „ne savo valia“ ištrinti kai kuriuos laiškus dabar ištaisyta.

Dėl programinės klaidos, kai kurie Gmail aplikacijos skirtos iOS vartotojų veiksmai, tokie kaip: laiško trynimas arba jo pažymėjimas kai brukalo, galėjo būti neteisingai interpretuoti. Dėl programinės klaidos galėjo būti ne trynimui pažymėtas laiškas, bet visai kitas, panašiai galėjo nutikti ir su laiškais pažymėtais kaip brukalai.

Ši klaida buvo aktyvi nuo 2014 metų sausio 15 iki 22 dienos.

Ši klaida taip pat galėjo paveikti ir vartotojus, klaidos aktyvumo laikotarpiu, naudojusius elektroninio pašto skaitymui mobilias naršykles.

Google prašo vartotojų, kurie galėjo būti paveikti šios klaidos, iki vasario 14 dienos, peržiūrėti savo ištrintų laiškų ir brukalų aplankus ir įsitikinti, kad juose nėra laiškų, kurie ten atsidūrė per klaidą. Standartinis Google tuose aplankuose esančių duomenų laikas yra 30 dienų.

Taip pat turėkite omenyje, kad jei nesate pakeitę Gmail nustatymų, laiškai, kuriuos trinate Gmail nėra ištrinami - jie yra archyvuojami.

Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*

Į viršų