iPhone Facebook pranašesnė už Google
Facebook lyginant su Google, iPhone turi daug didesnį pranašumą ir tai gali paaiškinti įkyrų Google reikalavimą naudoti Google+ norint komentuoti YouTube video.
Žmonės, savo mobiliuosiuose telefonuose, lieka prisijungę prie Facebook, be ne prie Google ar Google+. Todėl tie kas reklamuojasi ir nori pasiekti „mobilią auditoriją“ renkasi Facebook (Facebook dabar testuoja tikslinių mobilių reklamų tinklą).
Prie Facebook prisijungę lieka tiek iPhone tiek ir Android sistemų vartotojai, tačiau Google problema yra susijusi su iPhone vartotojais. Kadangi iPhone neturi stebinčių slapukų (tracking cookies), kurie reklamų skalbėjams atskleidžia vartotojų naršymo įpročius ir leidžia rodyti įrenginiuose tikslingą reklamą remiantis tų slapukų informacija. Eilė Google paieškos produktų ant iPhone neveikia taip, kaip jie veikia Android pagrindu veikiančiuose telefonuose ar kompiuteriuose. Android pagrindu veikiantys įrenginiai naudoja slapukus ir Google juos plačiai naudoja reklamoms kai šios platformos vartotojai naudojasi paieška ar naršo internete.
Galite pagalvoti: „na ir kas, 81 procentas išmaniųjų telefonų veikia Android pagrindu su slapukais todėl tai nėra labai svarbu.“ Tačiau: iPhone vartotojai, kaip taisyklė yra labiau pasiturintys nei Androidiečiai ir reklamos rodomos iOS įrenginiuose yra daug labiau apsimokanti investicija.
Vienintelis būdas Google sukurti būdą reklamos skelbėjams pasiekti turtingesnę iPhone ir iPad auditoriją yra priversti kaip įmanoma daugiau iOS įrenginių vartotojų priversti prisijungti prie Google+ ir tikėtis, kad jie pamirš atsijungti.
„Nepaprasto sutapimo“ dėka, Google pradėjo įkyriai reikalauti vartotojų jungtis prie Google+ jei jie nori palikti savo komentarus po YouTube video. Viena iš šio reikalavimo priežasčių yra noras civilizuoti YouTube ir apsiginti nuo gausybės trolių ir anoniminių komentuotojų po video medžiaga. tačiau Google žino, kad 40 procentų vartotojų į YouTube atklysta iš mobilių įrenginių ir su laiku jų skaičius tik augs. Didelė tokių užklydėlių dalis pamirš atsijungti ir liks prisijungę lygiai taip pat kaip ir Facebook vartotojai.
Panašu, kad šis įkyrus Google žingsnis pradeda nešti rezultatus. Nors, anot socialinių tinklų statistikos kompanijos Janrain, 45 procentai prisijungimų yra iš Facebook, bet Google+ tenka 33 procentai ir šis skirtumas vis mažėja.