Facebook reklamos 1790 % pelningesnės iPhone nei Android

Daugiau nei 200 milijardų Facebook reklamų efektyvumo tyrimas parodė, kad mobiliems įrenginiams skirtose aplikacijose rodomos reklamos rodomos, iPhone yra 1790 procentais pelningesnės nei Android.

Nanigans atliktas tyrimas parodė, kad tie kas investuoja į reklama skirtą iOS įrenginams turi 1790 procentų didesnę naudą nei tie, kurie reklamuojasi Android. Pirmų trijų 2013 metų ketvirtų statistika rodo, kad reklamos parodytos iOS įrenginyje yra 6,1 karto efektyvesnės nei Android, o investicijos naudingumo koeficientas investuojant į reklamas lyginant su Android įrenginiais, iOS yra 17,9 karto aukštesnis ir pinigai investuoti į Android įrenginiuose rodomą reklamą yra „šuniui ant uodegos“ (kaip beje ir pinigai investuoti į patį Android įrenginį).

Facebook reklamos efektyvumas mobiliuose įrenginiuose iOS vs Android 2013 1-3 ketvirčiai. Šaltinis: Nanigans
Facebook reklamos efektyvumas mobiliuose įrenginiuose iOS ir Android palyginimas 2013 1-3 ketvirčiai. Šaltinis: Nanigans
Apytikslis skaitymo laikas: 1 minutė.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūną Blavaščiūną

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*

Į viršų