Businessweek viršelis leidžia manyti, kad Mac tapo labiau vyraujančia tendencija nei PC

Temos: Mac, macOS, Naujienos

Vienas tiesmukas „Bloomberg Businessweek“ viršelis iliustruojantis straipsnį apie katastrofišką HealthCare.gov draudimo svetainės padėtį tuo pačiu parodo ir kitas, už sveikatos draudimo JAV ribų, esančias tendencijas.

Lapkričio mėnesio „Bloomberg Businessweek“ viršelis puikuojasi JAV Prezidento Barack Hussein Obama II, nuotraika parodyta taip, lyg ji būtų nepilnai „užkrauta“ interneto naršyklėje, panašiai taip kaip kai kurie HealthCare.gov svetainės puslapiai. Ant viršelio matomas ir besisukančio spalvoto, Mac OS X žymeklio piktograma, Mac vartotojų dar vadinamu „paplūdimio kamuoliu“. Tokia piktograma matoma, kai OS X aplikacija „užlūžusi“ ar negali reaguoti į vartotojo veiksmus.

Jei tokia nuotrauka ant viršelio būtų daroma porą metų atgal, neabejotinai vietoje „paplūdimio kamuolio“ būtų „smėlio laikrodis“ ar kita Windows vartotojams geriau žinoma piktograma susijusi su „susimąsčiusiu kompiuteriu“.

Kaip Felix Salmon iš Reuters pastebi, tai rodo, kad Apple Mac OS X pagaliau tiek populiari, kad jos simbolika naudojama kaip gerai pažįstama daugeliui - pora metų atgal tai būtų sunku įsivaizduoti.

Tai turi prasmės, nes PC pardavimai katastrofiškai smunka. Vartotojai „ginkluojasi“ telefonais ir planšetiniais kompiuteriais. Ir kol Windows vartotojai kovoja su nelengvu perėjimu prie visiškai kitokios - Windows 8 operacinės sistemos, skirtos įrenginiams su lietimui jautriais ekranais ir visiškai nepatogios tradiciniuose kompiuteriuose - Windows PC pardavimai krenta, o Apple tikisi šio ketvirčio metu išvysti augimą Mac kompiuterių sektoriuje.

Žymos
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*

Į viršų