Microsoft reklama „Lenovo Yoga vs. iPad“

Temos: Apple, Microsoft

Atrodo, kad Microsoft niekaip negali susitaikyti su savo pralaimėjimu planšetinių kompiuterių rinkoje ir naujojoje savo reklamoje „Lenovo Yoga vs. iPad:Colledge“ lygina iPad ir iPad mini su Lenovo IdeaiPad Yaga - sulankstomu ultrabook'u turinčiu lietimui jautrų ekraną.

Microsoft reklamoje rodomi silpnapročių koledžo studentai, kurie nesugeba perbraukti pirštu per iPad ekraną, kad perversti puslapį ar užsirašyti pastabų - tai, kas iPad padaryti paprasta ir pilna pavyzdžių, kur net katės puikiai naudojasi iPad smagiai leisdamos laiką. Tuo tarpu vienintelė klasėje turinti ne tik ultrabook'ą bet ir smegenų ir, greičiausiai, į tą specializuotą koledžą įstojusi arba norėdama paerzinti tėvus, arba padavusi pareiškimą internetu iš Lietuvos (su lietuviškomis anglų kalbos žiniomis nelabai supratusi kur stoja) - tai gali padaryti labai nesunkiai. Spėju, tokia ar panaši buvo Microsoft reklamuojančios Lenovo ultrabook'ą mintis nesugebėjusios įsigilinti, kad iPad skaitant vadovėlį labai paprasta pažymėti teksta ar užsirašyti pastabas.

Apytikslis skaitymo laikas (neskaičiuojant vaizdo įrašų žiūrėjimo)1 minutė.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūną Blavaščiūną

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*