Apple finansinė ataskaita parodys kokie Europos vartotojų poreikiai
Šiandien vakare, Apple turi paskelbti savo trečiojo finansinių 2013 metų ketvirčio rezultatus.
Po labai silpnų Nokia pardavimų Europoje (augimas –9%), kuriai Europos rinkoje nepadėjo net ir pigi Lumia 520 - dabar visų dėmesys sutelktas į tai, kaip Europoje sekėsi Apple.
Apple įdomi tuo, kad jos metinis pajamų augimas Europoje, du ketvirčius iš eilės buvo 11 procentų. Apple pardavimas JAV smuktelėjus iki 7 procentų, o už Didžiosios Kinijos sienos iki 8 procentų - Apple Europoje sugebėjo išsilaikyti „ant vandens“. Šis Apple pardavimų augimas yra stebimas per padidinamąjį stiklą, nes per pavasarį elektroninių prietaisų poreikis Europoje stipriai sumažėjo.
Europa išlieka antrąja didžiausia Apple rinka ir jos rezultatai stipriai įtakoja bendrus kompanijos rodiklius. Tikėtina, kad stipriausi Apple rezultatai bis Azijos ir Ramiojo vandenyno regionuose. Pardavimai JAV taip pat gali per plaukelį šoktelėti, nes Verizon ir T-Mobile pavasariniai pardavimai buvo stebėtinai geri.
Dauguma vartotojų pirmenybę suteikia pigiau pardavinėjamiems iPhone 4 ir iPhone 4S ir tai neigiamai paveiks Apple pajamas. Pirmą kartą po iPhone debiuto prieš šešis metus, analitikai prognozuoja labai mažą arba išvis nulinį Apple pajamų augimą ir tikisi, kad pajamos bus tokios pačios arba labai panašios į praeitų metų trečio fiskalinio Apple ketvirčio pajamas (35 milijardai JAV dolerių).