Naujoje Glaxy S4 reklamoje šaipomasi iš iPhone

Kai Apple, praeitą rudenį pranešinėjo apie iPhone 5, Samsung marketingo skyriaus vadovai sėdėjo susėdę ratu ir įdėmiai sekė kiekvieną pristatymo metu pasakytą žodį bei sekė realiame laike atsirandančius komentarus pagrindinėse bloguose bei Facebook ir Twitter’yje, rašo žurnalas Fortune.

Samsung jau kelintą kartą išleidžia reklamą pasišaipydami iš iPhone fanų bei pačių iPhone. Naujoji Samsung reklama, ne išimtis. Reikia pripažinti, kad milžiniški pinigai, kuriuos korėjiečių kompanija skiria reklamai neiššvaistomi veltui (2012, Samsung vien tik JAV telefonų reklamai išleido 401 milijoną JAV$, palyginimui Apple’s 333 milijonus).

„Taigi, vieni išmanūs telefonai yra išmanesni už kitus“, citata iš reklamos, kurioje vaizduojamas mokyklos abiturientų išleistuvių šventimas su skaniais šonkauliukais ir šokinėjimo į baseiną apsirengus. Reklamoje rodoma, kaip patogu pamosikuoti rankomis virš telefono, kai jos visos BBQ padaže (S Beam funkcija), kaip gerai apsikeisti nuotraukomis sudaužus telefonus vieną su kitu – čia nepamirštama, moteriškei su iPhone norinčiai padaryti tą patį, priminti kad iPhone to negali. Ir apskritai iPhone vartotojai reklamoje vaizduojami tokie pagrinde „senstelėję“, tuo tarpu kai jaunimas naudoja Samsung.

Iš tiesų nesvarbu, kiek kuri Samsung funkcija yra patogi ar reikalinga kaip ir televizoriaus įjungimas vakarėlio metu (aš jau eilę metų valdau savo televizorių tiek iš iPhone tiek iš iPad), svarbu tai kad reklamos neblogos, juokingos. Čia matyt Samsung eilinį kartą idėją „nudrožė“ nuo Apple reklaminės kampanijos „Get a Mac“, kur Apple šaipėsi iš Microsoft.

Apytikslis skaitymo laikas (neskaičiuojant vaizdo įrašų žiūrėjimo)1 minutė.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūną Blavaščiūną

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*