Phil Schiller apie Android

Tema: Android

Apple marketingo vadas Phil Schiller, neseniai pasišaipė iš Android vartotojų Twitter’yje, dėl nesuskaičiuojamos galybės kenkėjiškų programėlių Android’ams.

Savo interviu Wall Street Journal, Shiller’is tęsia „priešų stovyklos“ puldinėjimus, paminėdamas, milžinišką Android įrenginių fragmentaciją ir kad Android įrenginių vartotojai turi „jungtis prie devynių skirtingų paslaugų“, kad turėtų tai, ką iOS vartotojai turi iš karto.

Citatos iš WSJ interviu su Phil Schiller:

„Android telefonai, dažnai duodami kaip pakaitiniai nunešus išmanųjį telefoną į taisyklą ir naudojimasis jai nėra toks patogus, kaip iPhone“

„Statistiniai duomenys rodo, kad per paskutinį praeitų metų ketvirtį, 4 kartus daugiau Android vartotojų perėjo prie iPhone, nei iPhone vartotojų pasirinko Android telefoną“.

„Viena iš Android silpnybių yra ta, kad skirtingi elementai yra tiekiami skirtingų tiekėjų, tuo tarpu Apple yra atsakinga tiek už patį telefoną tiek ir už jame esančią iOS“

„Tik 16% Android vartotojų naudoja vienų metų senumo Android versiją ir daugiau nei 50% - dviejų metų senumo versiją“

kalbėjo Phill Schiller cituodamas kovo 4 dienos duomenis kur minima, kad 16.5% vartotojų turi Android 4.1 arba 4.2, 28.6% Android 4.0 ir 43.9% Android 2.3.

„Anot naujienų, naujausiame Samsung Galaxy S IV taip pat bus beveik vienerių metų senumo senumo Android versija“.

Nors Wall Street Journal, savo straipsnio pavadinime mini Samsung vardą šalia Apple, bet Apple marketingo vadas mini tik Android, bet ne Samsung. Kaip ten bebūtų, interviu laikas gerai paskaičiuotas, nes šiandien Samsung Niujorke, specialaus renginio metu, pristatys savo naują Samsung Galaxy S4.

Apytikslis skaitymo laikas – 1 minutė.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūną Blavaščiūną

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*