Kodėl jūs pamilsite iPad

Temos: Apple, iPad

Kai Apple pristatė iPad, rinkoje dar nebuvo nieko panašaus ir vis dar nėra. Milijonai žmonių šiandien naudoje iPad ir iPad mini visose srityse kokias tik galima įsivaizduoti.

awards

iPad prisijungė prie iPhone laimėjęs J.D. Power suteiktą „Aukščiausią vartotojų įvertinimą“.

J.D. Power įvertinimas grįstas susumavus 1 985 vartotojų, kurie turi ir naudoja planšetinius kompiuterius metus ar mažiau, apklausos duomenimis. Šioje kategorijoje vertinti 6 gamintojai.

81% interneto srauto yra generuojamas iš iPad, 95% didžiausių pasaulio kompanijų savo versle naudoja iPad ir 65% JAV mokyklų iPad naudojamas arba ruošiamasi naudoti mokymo procese.

Panašu, kad Apple marketingo skyrius, paskutiniu metu, išties pluša iš peties. Taip pat kaip ir iPhone laimėjus tokioje J.D. Power nominacijoje, taip ir iPad – Apple pradėjo kampaniją „Kodėl jūs pamilsite iPad”. Antradienį, Apple taip pat startavo ir su nauja reklaminė kampanija skirta „Final Cut Pro X“, kurios medžiagą galima pažiūrėti Apple Final Cut Pro X „In Action“ puslapyje.

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Komentarų: 2 | Ačiū, kad rašote lietuviškai

  1. As tai sau uzsiduodu sau klausima, ar man dar vis reikalingas iPad'as. Po to kai isigijau Nexus 4 man pilnai pakeicia ne tik telefona, bet ir iPad. Anksciau labai daznai imdavau i rankas iPad'a. Didziausia blogybe iPad'e tai nera daugiavartotojiskos aplinkos.

    • Viskas priklauso nuo įpročių ir poreikių. Man iPad nereikia, nes visiškai kompo jis man nepakeistų, o turėti dar vieną įrenginį tam, kad kartais, kai... nematau prasmės.
      Tuo tarpu daugeliui, iPad tikrai leistų atsikratyti kompiuterio ir ramiai gyventi su iPad. Sutinku, kad Nexus (iš nuogirdų, pats niekada jo neturėjau) geras telefonas, ko gero vienintelis iš Androidų vertas dėmesio, bet jei tau reikėtų Nexus naudoti kaip planšetinį kompiuterį darbui visą ir kiekvieną dieną, greičiauasiai, tai nebūtų patogu.
      Dėl daugiavartotojiškos aplinkos, tai galvoju... gal čia strateginis Apple žingsnis: kiekvienam šeimos nariui po iPad'ą vietoje - kiekvienai šeimai vieną iPad'ą.

Parašykite komentarą

Į viršų