Google Chromebook pakeitė Apple strategiją reklamuojant MacBook’us su Retina ekranu

Apple, išleidusi 15” MacBook Pro su Retina ekranu, reklamavo jį kaip „Nešiojamas kompiuteris su didžiausia skiriamąja geba“, tačiau dabar, po Google Chtomebook debiuto, yra priversta šiuos žodžius atsiimti.

Google išleido savo 12.85” Chromebook kompiuterį, kurio ekrano skiriamoji geba didesnė nei 15” Macbook Pro. To pasekoje, Apple savo tekstus prie Macbook Pro su Retina ekranu, kur anksčiau buvo „apdainuojamas“ šio kompiuterio ekrano išskirtinumas, pakeitė į ne tokį „dainingą“ —“našumas dar niekada nebuvo toks puikus”.

Tačiau, atsižvelgiant į nedidelį kainų skirtumą tarp Google Chromebook ir 13" Macbook Pro, nepanašu, kad yra daug norinčių pradėti naudotis šiuo, naršyklės pagrindu dirbančio, Google kompiuterio.

Apytikslis skaitymo laikas – 1 minutė.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūną Blavaščiūną

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*