Jei OS X Mail neįsimena iCloud paskyros slaptažodžio

Apple OS X Mail aplikacijoje be standartinių IMAP, POP, Exchange bei kelių trečių šalių pašto paslaugų Google, Yahoo ir Aol, integruotas ir pačios Apple iCloud paslaugų palaikymas.

Kai kurie vartotojai atnaujinę savo OS X versijas į OS X Mavericks patiria fenomeną, kai Mail aplikacija periodiškai prašo įvesti iCloud paskyros slaptažodį. Daugumoje atvejų tai pastebima pas vartotojus, kurie įdiegė OS X Mavericks ir vėliau duomenis atstatė iš atsarginių duomenų kopijų saugyklos.

Jei jūs pastebėjote, kad Mail aplikacija jūsų periodiškai prašo įvesti iCloud paskyros slaptažodį - galima šios problemos priežastis, neteisingai nurodytas autentikacijos metodas. Patikrinkite ar jis teisingas:

  • OS X Mail aplikacijoje iš meniu pasirinkite Mail > Preferences arba pasinaudokite klavišų kombinacija Cmd ⌘-, (kablelis)
  • Atsidariusiame lange paspauskite ant Accounts ir pažymėkite iCloud paskyrą
  • Pasirinkite Advanced skirsnį ir patikrinkite ar „Authentication“ šiai paskyrai yra nurodytas „Apple Token“.
  • Jei padarėte pakeitimus - išsaugokite juos.

Jei Mail aplikacijoje iCloud paskyros nustatymai buvo teisingi - patikrinkite šios paskyros nustatymus Keychain Access aplikacijoje.

Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*

Į viršų