Kaip iOS 18.2 įjungti arba išjungti elektroninio pašto laiškų kategorizavimą

Viena iš naujų „iOS“ 18.2 funkcijų yra automatinis elektroninių laiškų skirstymas į kategorijas aplikacijoje „Mail“. Kaip ją įgalinti, išjungti ar ja naudotis.

Viena iš naujų „iOS“ 18.2 funkcijų – automatinis elektroninių laiškų skirstymas į kategorijas veikia tik naudojantiems naudotojo sąsają anglų kalba. Laimei, naudojantiems „iPhone“ kita kalba ir norintiems naudotis ir šia funkcija visos sistemos kalbos keisti nereikia – užtenka pasinaudoti mažute gudrybe.

  1. Atidarykite aplikaciją Nustatymai.
  2. Lango apačioje paspauskite ant Programos.
  3. Sąraše raskite Mail aplikaciją ir paspauskite ant jos.
  4. Paspauskite ant Kalba ir pasirinkite English.

Grįžkite į „Mail“ aplikaciją ir pamatysite, kad „All Inboxes“ („Visi gautieji“) sąrašo viršuje atsirado nauji mygtukai, žymintys skirtingas laiškų kategorijas: „Primary“ – svarbiausi (sistemos manymu) laiškai, „Transactions“ – užsakymai, apmokėjimai, sąskaitos, čekiai ir panašiai, „Updates“ – naujienlaiškiai ir kitos naujienos siunčiamos elektroniniu paštu, „Promotions“ – reklama, pasiūlymai ir kita panaši informacija.

Norint peržiūrėti laiškus priskirtus tam tikram filtrui, tereikia paspausti ant atitinkamos piktogramos. Jei norite pažiūrėti visus laiškus be filtravimo – visų filtrų dešinėje (jei nematote paslinkite filtrus kaičiau perbraukdami per juos pirštu į kairę) iki dešinėje pusėje pamatysite mygtuką All Mail.

Greitam filtrų įjungimui ir išjungimui paspauskite ant piktogramos su trimis taškais dešiniame viršutiniame lango kampe. Paspaudus ant jos, atsidarys nedidelis langas, kuriame galėsite įjungti laiškų rodymą suskirstant juos į kategorijas varnele pažymėdami Categories arba įgalint įprastą, nekategorizuotą laiškų rodymą, varnele pažymėdami List View.

Kaip laišką priskirti kitai kategorijoje

Deja, bet kurti savo kategorijų ar tinkinti esamas galimybės nėra. Tačiau, galima laiškus perkelti iš vienos kategorijos įkitą.

  1. Pasirinkite kurią nors kategoriją ir atidarykite joje esantį laišką, kurį norite priskirti kitai kategorijai.
  2. Paspauskite ant trijų taškų piktogramos ekrano dešinėje-viršuje ir kontekstiniame meniu pasirinkite Categorize Sender.
  3. Pasirinkite tinkamą kategoriją ir visi šio siuntėjo laiškai bus priskiriami nurodytai kategorijai.

Norint anuliuoti visus pačių nustatytus filtrus:

  1. Paspauskite ant trijų taškų piktogramos ekrano viršuje-dešinėje.
  2. Kontekstiniame meniu pasirinkite About Categories.
  3. Atsidariusio lango apačioje paspauskite ant Reset Manual Categorization.

Elektroninių laiškų kategorizavimo funkcija jau senokai yra įdiegta „Google“ elektroniniame pašte ir leidžia naudotojams aukštesnio prioriteto laiškus išskirti ir rasti greičiau. Keista, kad ji įgalinta tik „iPhone“, o „iPad“ ir „Mac“ jos nėra. Spalio mėnesį vykusio pristatymo metu „Apple“ šią funkciją demonstravo veikiančią ir „Mac“ kompiuteriuose.

Apytikslis skaitymo laikas – 1 minutė.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūną Blavaščiūną

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Komentarų: 2 | Ačiū, kad rašote lietuviškai

  1. Guest mindaugela

    Ar kas pasikeis (sync) kompiuteryje (mail) jei senesnė macOS Catalina (i7 hackintosh), po to kai įjungsiu kateorizavimą iPad ir iPhone iOS 18,2 ??

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*