Apple Music prenumeratos nuolaida dar 82 šalių studentams
„Apple“ papildė šalių, kurių studentai gali gauti nuolaidą „Apple Music“ prenumeratai sąrašą.
„Apple“ praplėtė sąrašą šalių, kurių studentai gali prenumeruoti „Apple Music“ mokėdami specialią „studentišką“ kainą 82 naujomis valstybėmis. 79-ų naujų valstybių studentams ši nuolaida įsigalios nuo vasario 26 dienos, trims valstybėms kiek vėliau.
Džiugu matyti, kad Lietuvos studentai pateko į studentiška „Apple Music“ nuolaida galinčių pasinaudoti būrį. Studentams skirtos „Apple Music“ prenumeratos kaina yra dvigubai mažesnė nei įprasta šios paslaugos prenumeratos kaina toje šalyje.
„Apple“ studentų paskyrų patikrinimui naudoja „UniDAYS“, kurios aptarnaujamų šalių sąraše, bent jau tuo metu kai rašiau šias eilutes, nebuvo Lietuvos jau yra ir Lietuva ir mūsų šalies studentai gali patvirtinti, kad jie iš tiesų šiuo metu yra studentauja. „Apple“ prenumeratos nuolaida galioja 4 metus ir kompanija periodiškai sutikrina studentų paskyras „UniDAYS“ patikrindama aš šie vis dar studentauja ar jau nebe.
Studentams skirta „Apple Music“ prenumerata buvo prieinama ir anksčiau, tačiau tik negausiam šalių būriui, kuriame buvo tokios valstybės kaip: JAV Jungtinė Karalystė, Vokietija, Airija ir Danija. „Vasario mėnesio pabaigoje studentams skirta „Apple Music“ prenumerata taps prieinama beveik visų šalių, kuriose veikia „Apple Music“ paslauga studentams“, — sakė „Apple“ atstovas spaudai.
Labai svarbu tai, kad kompanija eina koja-kojon su tokiais muzikos paslaugų tiekėjais kaip „Spotify“, „Tidal“, „Amazon“, „Google“ ir kitais. Šiuo metu rinkoje lyderiauja „Spotify“ turinti 70 milijonų už paslaugą mokančių prenumeratorių (bendras „Spotify“ paslauga besinaudojančių kiekis siekia 100 mln.) ir „Apple“ labai svarbu kaip galima daugiau jos paslaugą bandančių privilioti už paslaugą mokėti. Yra spėjimų, kad jei prenumeratorių tendencijos išliks tokios pačios, po poros metų JAV, už paslaugą mokančių „Apple Music“ prenumeratorių skaičius gali aplenkti „Spotify“. Šiuo metu už „Apple“ muzikos paslaugą mokančių prenumeratorių skaičius JAV didėja 5 proc., o „Spotify“ — 2 proc.
Nuolaidos studentams, nors ir nėra nauja idėja, yra puikus būdas prisivilioti naujų paslaugos naudotojų ir paversti juos lojaliais klientais tęsiančiais paslaugos prenumeratą ir baigus studijas.