Apple iPhone pardavimai augo visame pasaulyje

Apple iPhone pardavimai ir užimama rinkos dalis, lyginant 2013 ir 2014 metų trijų mėnesių duomenis augo visame pasaulyje, pagrinde besitraukiančios Android sąskaita, tuo tarpu konkurentų atsipjautas rinkos pyrago gabalas sumažėjo.

Trečiadienį tyrimų kompanijos Kantar Worldpanel paskalbti duomenys rodo, kad Apple iPhone pardavimai bei užimama rinkos dalis augo visame pasaulyje išskyrus Japoniją. Tuo tarpu konkurentų: Android ir Windows OS pagrindu veikiančių išmaniųjų telefonų užimama rinkos dalis traukėsi. Be abejonės iPhone 6 ir iPhone 6 Plus telefonų modelių populiarumas, kurį su vargu iki šiol patenkina Apple, prisidėjo prie šio augimo.

Reikia pastebėti, kad Android populiarumas JAV sumažėjo pirmą kartą nuo 2013 metų rugsėjo ir smuktelėjusi 2 procentais Android operacinė sistema JAV dabar turi 48,4 proc. rinkos dalį, tuo tarpu iPhone pardavimai JAV šoktelėjo ir dabar 47,4 proc. JAV išmaniųjų telefonų rinkos priklauso Apple.

Europoje, kur Android užima 66,8 proc. rinkos, o iOS 23,8 proc., Apple iPhone pardavimų kreivė taip šoktelėjo į viršų 6,3 procento didžiausią teigiamą injekciją gavusi iš iPhone pardavimų Jungtinėje Karalystėje, kur iPhone pardavimai išaugo 12,2 procento. Jungtinėje Karalystėje Android įrenginių populiarumas sumažėjo 6,7 proc., Windows telefonų 3,6 proc, o Europoje bendrai Android pradavimai smuktelėjo 1,1 proc., o Windows operacinės sistemos pagrindu veikiančių išmaniųjų telefonų 3,7 proc.

Vienintelė šalis, kurioje Apple iPhone pardavimai smuko buvo Japonija, kurioje tradiciškai iPhone užima didžiausią rinkos dalį.

3 mėn laikotarpio iki lapkričio mėnesio 2014 metų mobilių telefonų pardavimų  rezultatai juos lyginant juos lyginant su tuo pačiu 2013 metų laikotarpiu.
Duomenys: Kantar Worldpanel

Kalbant apie Android, reikia pastebėti, kad ne visus Android pagrindu veikiančių telefonų gamintojų pardavimų rezultatai smuko. Samsung populiarumas Europoje sumažėjo labai stipriai, tuo tarpu Motorola atnaujinti Moto X ir Moto G telefonų modeliai kompanijai atnešė nediduką pardavimo rezultatų augimą senajame žemyne.

Kantar ataskaitoje nėra gruodžio mėnesio duomenų, kurie gali pakoreguoti rezultatų lentelę dėl šventinių pirkinių isterijos.

3 mėn laikotarpio iki lapkričio mėnesio 2014 metų mobilių telefonų pardavimų  rezultatai juos lyginant juos lyginant su tuo pačiu 2013 metų laikotarpiu.
Duomenys: Kantar Worldpanel
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*

Į viršų