Google pradėjo kovą su reklamas blokuojančiais naršyklių įskiepiais

Nuo sekančių metų vasaros pradžios „Google“ nebeleis naudoti reklamas blokuojančių įskiepių jos naršyklėse ir paslaugose.

Nuo 2024 metų birželio „Google“ apribos reklamas blokuojančių įskiepių naudojimą jos „Chrome“ naršyklėse.

Praėjusį rudenį „Google“ sukėlė šurmulį paskelbdama, kad 2023 m. nutrauks „Chrome“ skirtų „Manifest V2“ plėtinių palaikymo. Kadangi tai turėtų labai neigiamą poveikį keliems populiariems plėtiniams, įskaitant reklamų blokatorius, reakcija buvo greita. „Google“ atsisakė šių planų ir atidėjo perėjimą prie „Manifest V3“. Tačiau ji neatšaukė šių planų, o praėjusią savaitę bendrovė paskelbė, kad perėjimas atnaujintas.

Pasak kompanijos produktų vadovo David Li, „Google“ pradės „Manifest V2“ plėtinių atjungimą stabiliose „Chrome“ versijose jau 2024 m. birželio mėn. Tai reiškia, kad visi kūrėjams skirtų, „Canary“ ir beta versijų naršyklių naudotojai, turintys „Chrome 127“ ar naujesnę versiją, tai pajus pirmiausi. Anksčiau įdiegti „Manifest V2“ plėtiniai bus automatiškai išjungti, o įdiegti jokių „Manifest V2“ plėtinių iš „Chrome“ internetinės parduotuvės naudotojai taip pat negalės.

„Tikimės, kad prireiks mažiausiai mėnesio, kol bus stebimi ir stabilizuojami išankstinio stabilumo pokyčiai, prieš išplečiant diegimą į stabilias „Chrome“ versijas“, – priduria Li.

Kompanija jau pradėjo kovą su reklamas blokuojančius įskiepius naudojančiais vartotojais. Ypač tai pradėjo jausti kai kurie tokius įskiepius naudojantys „YouTube“ naudotojai.

„YouTube“ pripažino, kad tam tikriems naudotojams svetainės įkėlimą specialiai palėtino. Yla iš maišo išlindo tada kai „Firefox“ naršyklę naudojantys pastarosiomis dienomis pradėjo kaltinti „YouTube“, kad vaizdo įrašai įkeliami penkiomis sekundėmis lėčiau tiems, kas nesinaudoja „Google Chrome“ naršykle. Neva taip „Google“, kuriai priklauso ir „Chrome“, ir „YouTube“, baudžia vartotojus už jos produktų nesinaudojimą.

Sulaukusi didelio dėmesio internete, „Google“ paskelbė pareiškimą, patvirtinantį, kad tam tikri vartotojai „gali jausti neoptimalią“ naudojimosi patirtį, tačiau paneigė teiginius, kad tai skirta nesinaudojantiems „Chrome“ naršykle. „404 Media“ „Google“ sakė, kad ji priverstinai naudoja 5 sekundžių delsą tiems, kurie naudojasi skelbimų blokatoriais, nepriklausomai nuo to kokią naršyklę jie naudoja.

Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*

Į viršų